5

1.2K 78 7
                                    

-Ou tu mnie zaskoczyłaś.
-Tak jak dużą ilość osób, wiesz prawie nikt się tego nie spodziewał-zaśmiałam się.
-Jak to się zaczęło, odpowiedz nam-rzekł więc zaczęłam.
-To się zaczęło w czasie naszej pierwszej trasy i wtedy byłyśmy w Seattle-i wnet wspomnienia wróciły do mnie.

Właśnie wychodzę z łazienki po prysznicu w końcu występ się skończył więc moje nogi odpoczną.

Jestem ubrana tylko w krótkie spodenki i za duża na mnie koszulkę The 1975 wchodzę do pokoju a tam na łóżku siedzi Camila ubrana tylko w krótkie spodenki i stanik z telefonem w dłoni. Gdy mnie zauważa uśmiecha się wstaje z łóżka i podchodzi do mnie dotyka mojego ramienia po czym jej dłoń ląduje na mojej tali
-Podobam ci się w takiej odsłonie?-na co ja tylko kiwam głową na tak.
-Odpowiedz mi Lauren proszę-po tych słowach jej odpowiadam już słowami.
-Tak bardzo mi się podobasz-wyjąkałam na co ona zachichotała.
-Cały czas jesteś pewna siebie a teraz nagle tracisz grunt pod nogami czemu? Przez to jak się zachowuje czy przez mój wygląd?
-Przez obie rzeczy-wtedy przyciska całe moje ciało do ściany obok i sama przyciska się do mnie.
-Wiesz że możemy zrobić co zechcesz-objęłam ją w tali.
-Wiem ale jesteś pijana i idziesz spać Camila-podniosłam ją i posadziłam na łóżku.
-A mogę dać ci buziaka na dobranoc?-spytała na co kiwnęłam głową na tak na co ona przyciągnęła mnie tak że siedziałam obok niej.

Dała mi buziaka w policzek a potem zeszła pocałunkami na szyje i zrobiła mi malinkę i wtedy dopiero się odkleiła i przytuliła do mnie,  pchnęła mnie i tak poszłam spać pierwszy raz z nią w łóżku i pierwszy raz mnie tak mocno obejmowała.

-Halo Lauren zacięłaś się-machnął mi przed twarzą Ty dłonią.
-Więc Camila wtedy wypytywała się mnie czy jej się podobam tak jak była ubrana powiedziałam ze tak ona chciała mnie pocałować ale na to nie pozwoliłam i położyłam ją do łóżka na co ona zrobiła mi malinkę i się wtuliła we mnie i to był pierwszy raz kiedy mnie tak mocno przytulała o to w ogóle był pierwszy raz kiedy z nią w łóżku spałam.
-Początek historii super-odpowiedział brunet i w tym czasie dostałam wiadomość.

Od: Camila Cabello
Czemu im skłamałaś?

Do: Camila Cabello
Bo nie chce żeby ktoś wiedział że byłaś pijana i napalona na mnie😉

*Poprawiony*

Wywiad||CamrenOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz