💙
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
"Oh, will wonders ever cease?
Blessed be the mystery of love."○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
Sarışın kız gözlerini sinirle saatten çekip ayağındaki topuklu ayakkabılarına inat koşturarak saatlerdir kapalı olan koyu renkli kapının önüne geldi ve kapıyı sertçe tıklattı.
"Teresa Walker!! Son kez söylüyorum!! Geç kalıyoruz!"
Sarışın kız bir süre sessizce içeriden gelecek cevabı beklediğinde bekleyişinin sonuçsuz kalmasına biraz daha sinirlenip kapıyı birkez daha sertçe tıklattı.
"Teresa-"
Kapının aniden açılmasıyla sarışın Mavis havada duran elini indirip hala ev kıyafetleri ile karşısında duran kıza baktı.
"Sen hala hazır değil misin?!"
"Sana gelmeyeceğimi söyledim. Şimdi rahat bırakırsan ders çalışacağım."
Kız lafını bitirir bitirmez kapıyı kapatmak için yeltendiğinde sarışın kız kapıyı tutup içeri girdi.
"Neyin var senin? Hadi, bu gece çok eğleneceğiz!"
"Yarın girmem gereken çok önemli bir sınav var! Eğer çalışmazsam asla geçemem!"
Mavis, çalışma masasına oturmuş ve yeniden kendini kâğıtlara gömen kahverengi saçlı kıza bakıp göz devirdi.
"Hans aşağıda ve bizi bekliyor."
"İkiniz gidebilirsiniz."
"Bugün senin doğum günün! Hadi!! Hans seni görmek için sabırsızlanıyor!!"
"Ama yarın ki sınavı geçemezsem-"
"Zaten üç gündür aralıksız bu sınava çalışıyorsun! Eminim ki geçeceksin. Hadi!!"
Teresa ela gözlerini ona merakla bakan kızdan ayırıp masadaki kâğıtlara çevirdiğinde bıkkın bir nefes verdi. Gitmeyi ve biraz kafa dağıtmayı o da istiyordu ama bu sınav gerçekten çok önemliydi!
"En geç 11'de döneceğiz... Tamam mı?"
Mavis aldığı cevapla anlık çığlık atıp sevinçle sadalyede oturan Teresa'ya sarıldı. Teresa buna kahkahalar atarken bu gecenin iyi bitmesini şimdiden çok istiyordu.
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
Teresa indiği lüks aracın kapısını kapatıp siyah kısa elbisesini hafifçe düzeltti. Etraftaki ışıklar yüzünden parlayan ela gözlerini dans seslerinin dışarıdan bile duyulduğu gece klübüne çevirdiğinde yüzünde minik bir sırıtış oluştu.
Heyecan ve merakla bir süre öylece klübü izlediğinde belinde hissettiği el ile bu kişiyi tahmin etmekte zorlanmamıştı. Yaklaşık iki yıllık sevgilisi Hans'tı o...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Birthday || Tony Stark
Fanficİçindeki ateş kızın soğuk dudaklarıyla yavaş yavaş sönerken morarmış dudaklarını yavaşça ayırdığında fısıltıyla titreyen kıza doğru konuştu. "Tanrım.. Sen bana ne yapıyorsun böyle?" "Bilmiyorum... Ama ne yapıyorsam kesinlikle bu şeye devam etmeliyim...