9.

1.8K 64 7
                                    

,,Nie...áno..ja neviem." Řekla.

Zasmál jsem se.

,,Prosím tě. Pojď." Řekl jsem a chytil jsem jí za ruku.

Táhl jsem jí dál.
Zrovna jsme přecházeli kolem nějakých debilů.Jeden se začal přibližovat k Alisi. Zatím jsem to neřešil, ale pak jsem viděla jak jí plácl přes zadek. Sněhurka se na něho prudce otočila.

,,Čo si to dovoluješ?! Debile." Řekla a jednu mu vlepila.

Jako fakt. Zůstal jsem překvapený. Toho kluka to samozřejmně nasralo a začal se k Alisi přibližovat. Ona začala couvat.

,,Vypadni!" Zařval jsem a ždourl jsem do něho tak, že se zapotácal.

Schmatl jsem Alli za ruku a odtáhl jí prič. Furt jsem se musel usmívat nad tím jak dala tomu debilovi facku. No a jsem rád, že jí nedala i mně když jsem jí v tom obchodě chytil za zadek.

Když jsme přišli k paneláku kde bydlím s klukama tak jsem odemkl. Vyšlapat tý schody s opilou Sněhurkou bylo jako něco.

,,Potichu. Kluci už spí." Řekl jsem jí když jsem odemikal dveře od bytu.

Nepotřebuju aby to všichni věděli a mněli zase blbý kecy.
Alli přikývla a společně jsme vstoupili do bytu.

Alli si sedla na stoličku co byla na chodbě a pomalu už spala.
Vzdychl jsem si a začal jsem zouvat její boty. Když se mi to podařilo tak jsem si dal dolů i ty moje.

,,Sněhurko pojď." Zašeptal jsem a jemně jsem s ní zatřásl.

Probrala se a rozešla se do bytu.
Já hned za ní. Otevřel jsem dveře do mého pokoje a oba dva jsme zapadli dovnitř.

,,Dám ti triko. V tomhle spát nebudeš." Řekl jsem a začal jsem se hrabat ve skříni. Alisa sotva stála na nohách. Byla úplně unavená.

Vytáhl jsem nějaký moje starý triko a podal jí ho. Začala si svlékat mikinu předemnou.

,,Ne. Jdi se převlíct do koupelny." Řekl jsem.

Věděl jsem, že kdyby se převlékala tady tak jí ojedu.

,,Prečo?" Řekla opile.

,,Prostě jdi Aliso jo?" Řekl jsem a vystrčil jsem jí z dveří ven.

,,Koupelna je na téhle chodbě. Hned první dveře." Řekl jsem a zavřel jsem jí dveře před nosem.

Sedl jsem si na postel na postel a čekal na Alisu. Už jí nebudu nikdy takhle opíjet. Ale za to je s ní sranda. Aspoň není taková upjatá jako normálně.

Otevřeli se dveře a do místnosti vstoupila Alisa jenom v mém triku. Usmál jsem se a postavil jsem se z postele.

,,Kde budem spať?" Zeptala se s roztomilím úsměvem.

,,Tady." Řekl jsem a ukázal jsem na mou postel.

Alisa mykla ramenama a zapadla do postele. Nestihl jsem ani mrknout a už spala. Usmál jsem se. Je tak roztomilá. Co? Ne není. Začal jsem rozmýšlet jestli si mám k ní lehnout nebo ne. Kašlu to. Lehnu si k ní. Lehl jsem si vedle ní na záda. Ruce jsem si dal pod hlavu a koukal do stropu. Po chvílce jsem otočil hlavu na Alisu. Ležela na boku tak, že byla otočená ke mně. Mněla zavřený oči. Logicky když spala. Mněla jemně pootevřené její červené rty. Její černé vlasy jí padali do obličeje. Usmíval jsem se jako sluníčko když jsem na ní koukal. A ani nechápu proč. Mněl jsem strašné nutkání dotknout se její tváře. A taky jsem tak udělal. Natáhl jsem k ní ruku a palcem jsem se jemně dotkl její bledé pokožky. Hladil jsem jí po líci. Můj palec sjel na její červené rty. Vypadají jako narúžované, ale nejsou. Jemně jsem palcem přejel po okraji jejího spodního rtu. Jednou chci týhle rty ochutnat. Nejradši by jsem to udělal i teď. Začala se mrvit tak jsem dal svou ruku radši prič. Svlékl jsem se jenom do boxerek a po chvílce jsem usnul.

Mix emocí✨Where stories live. Discover now