Od toho co jsme s Alli spolu uběhli dva dny a já se cítím opět dobře. Znovu vypadám úžasně a taky se tak cítím. Hlavně kvůli Alli.
,,A jinak jak to máš teď doma?" Zeptal jsem se Alli která se přehlížela před zrcadlem v mém pokoji.
,,Ku podivu celkom lepšie." Řekla a začala si dělat culík.
Cinkla jí správa. Telefón mněla položenej vedle mně na posteli. Nechtěně mi tam zabloudili oči.
Patrik
P: Čauky kotě, dáme sraz? Chci tě vidět.Tohle stálo v správě. Hned mně to rozrušilo. Zamračil jsem se. V hlavě se mi začali promítat nejhorší věci. Se mnou nepíchá a s ním jo? Tohle mně napadlo jako první. Jen doufám, že to neni ten Patrik kterého jsme potkali na té párty.
,,Čo sa tak mračíš?"Otočila se ke mně vysmátá Alli.
Mlčel jsem. Rozešla se ke mně a sedla si na mně obkročmo. Sklonila se ke mně a chtěla mně políbit. Ucukl jsem.
,,Slez ze mně." Zavrčel jsem na ní a zhodil jsem jí ze sebe dolů.
,,Čo sa ti porobilo?" Zeptala se.
,,Jdi si za Patrikem. Chce tě vidět." Řekl jsem.
,,Čože?" Řekla nechápavě.
Chytla svůj telefon do ruky a přečetla si správu.
,,To..."
,,Se mnou nepícháš, ale s ním jo viď! Děvko jedna!" Nenechal jsem jí domluvit a vyletěl jsem po ní.
Postavil jsem se z postele.
,,Dominik, ale ja..s ním nič nemám." Řekla Alisa a postavila se ke mně.
,,Jo jasně to víš komu vykládej." Řekl jsem.
,,Neveríš mi? Na tej párty mi vtedy nedal pokoj. Stále si pýtal moje číslo tak som mu ho nakoniec dala. Stále mi vypisoval, ale ja som si vždy našla výhovorku. Nikdy som s ním nikde nebola." Dokončila svůj monológ.
,,To je fakt pekné, že mi neveríš." Řekla a vystřelila z mýho pokoje.
,,Alli počkej!" Zakřičel jsem a vyběhl jsem za ní ven z pokoje.
Šla do chodby. Chytil jsem jí za zápěstí.
,,Čo?!" Zavrčela na mně.
,,Promiň. Nechtěl jsem tě nazvat děvkou. Nasral jsem se. A ty Víš jaký jsem." Řekl jsem.
Alli si povzdechla. Pohladil jsem jí po líci.
,,Musíš mi veriť a vždy si ma vypočuť nie bezdôvodne po mne kričať." Řekla.
,,Promiň. Já vím jsem vůl." Řekl jsem.
,,To teda si." Zasmála se.
,,Miluju tě." Řekl jsem.
,,Ja teba." Řekla a políbila mně.
,,Ou,ou naše hrdličky." Zasmál se Jakub který se tam zjavil z ničeho nic a chytil mně i Alli kolem ramen.
,,Pil si?" Zeptala se ho Alli.
Jasně, že pil.
,,Ty?" Zeptal se jí Jakub se smíchem.
Prokroutil jsem očima.
,,Jakube seš na sračky." Řekl jsem a odstrčil jsem ho od nás.
Jakub se jenom usmíval jako debil a namířil si to do obyváku. Zatáhla jsem Alli spátky do mého pokoje. Vrhnul jsem se na ní. Začal jsem jí líbat tak hladově jako nikdy předtím. Byl jsem jako hladové zvíře.
YOU ARE READING
Mix emocí✨
RomancePríbeh lásky, ktorá bola veľmi zložitá. Hádky, nadávky,hnev ale aj láska,smútok a bolesť. To všetko sa ukrýva v príbehu Dominika Cittu a Alisi. _____ Tahle holka pro mě znamenala všechno... _____ Bolo len otázkou času kedy to medzi nami vybuchne a k...