Za chvíľku by mal prísť Hasan. Písal mi, že ma chcú zase na nejakej párty. Po dlhom prehováraní som teda súhlasila. Bolo mi jasné, že tam bude aj Dominik a určite ho tam uvidím. Bola som doma sama, ale keď budeme s Hasanom odchádzať tak bude mama aj Lukáš doma a zatiaľ neviem ako sa dostaneme preč z domu.
Po chvíľke Hasan zazvonil. Zutekala som schody dolu a otvorila som vchodové dvere. Hneď som sa mu hodila okolo krku.
,,Ahoj Sněhurko." Povedal a silno ma stiskol.
,,Ahoj Hasí." Zamumlala som mu do hrude.
Vtiahla som ho dovnútra a zatvorila som nás v mojej izbe.
,,Jdeme tě připravit na párty. Posadíš Dominika na zadek." Povedal Hasan a otvoril moju skriňu.
,,Čože? Nie. Ja idem takto." Povedala som.
Mala som na sebe bledomodré rifle a čiernu mikinu.
,,Ne takhle ne." Povedal a zo skrine začal vyhadzovať moje oblečenie.
,,Josefe!" Zakričala som a snažila som sa ho zastaviť.
Zbytočne. Moja skoro celá skriňa bola vyhádzaná.
,,Mám to." Povedal Hasan a otočil sa ku mne s obtiahlou koženou sukňou do poľky stehien a s červeným čipkovaným tielkom. Neviem kde to v mojej skrini vyhrabal, ale je mi jasné, že si to neoblečiem.
,,Do tohoto ma nedostaneš." Povedala som a prekrížila som si ruky na hrudi.
,,Ale dostanu." Povedal.
,,Nie. Na čo vlastne?" Povedala som.
,,Uvidíš jak bude na tebe Dominik koukat." Povedal.
,,A? Ja nepotrebujem aby sa na mňa pozeral." Povedala som.
Hasan sa na mňa pozrel s nadvyhnutým obočím. A ja som pochopila, že už sa z otho nevykrútim a musím si to obliecť. Vytrhla som mu tielko a sukňu z rúk a odišla som sa do kúpeľne prezliecť. Obliekla som si to a rozčesala som si svoje čierne vlasy ktoré mám kúsok pod ramená. Vyžehlila som si ich a na oči som si nakreslila čierne linky. Nič viac som nerobila a vrátila som sa za Hasanom do izby. Hneď ako ma uvidel tak otvoril ústa dokorán.
,,Páni. Moc ti to sluší. Strašne moc. Si nádherná. Určitě tam budeš nejkrásnější holka." Dostal to seba.
Začala som sa červenať.
,,Ďakujem, ale preháňaš." Povedala som.
,,Nepřeháním. Podle mně se Dominikovi z tebe i postaví." Povedal.
,,Josefe!" Povedala som a hodila som po ňom jedno moje tričko čo bolo na posteli keďže Hasan polku mojej skrine vyhádzal.
,,No co? Říkam pravdu." Zasmial sa.
Postavila som sa pred zrkadlo a obhliadla som sa.
,,Toto niesom ja." Skonštatovala som.
,,Ale jsi." Povedal.
Už som nič nehovorila, ale myslela som si svoje.
Asi tak o hodinu sme sa rozhodli, že už pôjdeme. Premýšľala som ako by sme mohli výjsť von z domu tak aby nás mama s Lukášom nevideli keďže sú už doma.
,,Alli..prostě pojďme normálně dolů." Povedal Hasan.
,,Nechápeš, že oni si musia mysleť že som tu?" Povedala som.
Otvorila som okno a nahla som sa dolu. Je to celkom výška keďže sme na druhom poschodí, ale je vedľa mojého okna strom. A čo Alisa neurobí? Presne tak. Sadla som si na parapetnú dosku a nohy som spustila dolu.
,,Ne, Sněhurko to fakt nedělej." Povedal Hasan a pristúpil ku mne.
Nepočúvala som ho a nejako som si z okna preliezla na strom.
,,Hlavně se nezabi. Pane bože." Hovoril Hasan.
Potichu som sa zasmiala a nejako som zliezla dolu zo stromu. Na nohách som mala čižmy s vysokou platformou takže sa divím, že som sa nezabila.
,,Tak a teraz ty." Povedala som a zdvihla som hlavu ku Hasanovi ktorý sa nakláňal z okna.
,,Alli já nevím." Povedal.
,,Preboha Pepo. To nič nie je." Povedala som.
Začala som mu hovoriť čo má robiť a on aj tak urobil.
,,No vidíš. Tak poďme." Povedala som.
,,Dobře." Povedal Hasan ktorý stále pozeral na moje otvorené okno.
,,Poď." Zasmiala som sa a chytila som ho za ruku.
Začala som ho ťahať preč.
Dominik
Párty teprve začala a já sedím znuděně na pohovce a popíjím svůj drink. Čumím do blba a přemejšlím. Na klíně mi sedí nějaká holka a osahává mně. Vůbec jí nevěnuju mou pozornost. Zrazu se začne přibližovat a v momentě je přisátá na mých rtech. Fuj. Asi se do bliju. Její jazyk mi pchala až někde do krku a já si fakt myslel, že tam hodím šabli. Odstrčil jsem jí od sebe.
,,Vypadni." Zavrčel jsem.
,,C." Řekla a namyšleně odkráčela prič.
Kráva jedna. Znovu jsem se napil svýho drinku a všiml jsem si jak všichni kluci, ale i některé holky koukají jedním směrem. Otočil jsem se tam taky a uviděl jsem Alisu a Hasana. Alisa mněla na sobě černou obtáhlou sukni která nádherně zvýrazňovala její ženské krivky. Čipkovaný červený tílko který mněla zastrčený v té sukni. Je nádherná. Ze všech holek tady vypadá nejlíp.Bože.Hned by jsem to oblečení z ní strhal. Její nevinný pohled se setkal s mým. To mně ještě vic zvrušilo. Tá její nevinná bledá tvář. Hned ode mně pohled odvrátila. Hasan jí chytil za ruku a táhl směrem k nám.
,,Ahojte." Řekla svým slabím roztomilím hláskem když byla u nás.
Na mně se ani nepodívala. Co je vole? Ještě před několika dnema mně objímala a teď nic jako. Všichni jí s úsměvem odzdravili a já taky. Ale zbytečně.
Jelikož bylo volný místo jenom na křesli tak si na něho sedl Hasan a na Hasana si sedla Alli. Dal jsem ruky v pěst a pomrvil jsem se na pohovce. Tohle nevydržím.
Radši jsem svou pozornost přemístnil na svůj drink. Koukal jsem dovnitř kelímku. Na dně bylo ještě trochu průhledné tekutiny. Kopl jsem to do sebe a postavil jsem se z pohovky. Šel jsem si pro další. Sebral jsem si jeden z kelimků a nalil jsem si do něho becherovku co byla na stole. Můj zrak jsem přemístnil na Hasana a na Alisu. Proč zrovna Hasan vole? Já vypadám líp. Nebo ne?
Sebral jsem si kelímek a vybral jsem se na druhé poschodí domu na balkón. Vyšel jsem na balkón. Z kapsy jsem si vytáhl krabičku cigaret a zapalovač. Jednu cigaretu jsem si vytáhl a dal mezi rty. Krabičku jsem si vrátil do kapsy a zapálil jsem si cigaretu.
Když už jsem mněl skoro dokouřenou cigaretu všiml jsem si, že někdo jde na balkón. Otočil jsem hlavu a naskytl se mi pohled na Alisu. Když si všimla, že tam jsem tak se otočila na odchod.,,Pojď sem!" Zvýšil jsem hlas aby mně slyšela.
Vyzněl to jako rozkaz a fakt to znělo nechutně. Pomalu se otočila a rozešla se ke mně. Když byla dost blízko tak jsem k ní natáhl ruku a chytil jí za loket. Prudce jsem si jí přitáhl k sobě. Úplně jsem se na ní natiskl.Sklonil jsem k ní hlavu aby jsem jí viděl do očí. Byla vyděšená a nechtěla tu se mnou být. Viděl jsem to.
,,Co se děje?" Zeptal jsem se jí.
Určitě se něco musí dít když se mnou nemluví.
Koukala mi hluboce do očí a zrychleně dýchala.,,Nič..ja iba..to je jedno." Řekla a snažila se odomně odtáhnout ale já jí to nedovolil.
Zahasil jsem cigaretu.
,,Neni to jedno. Řekni mi to." Řekl jsem a znovu jsem se na ní podíval.
,,Nemusím sa ti spovedať a pusti ma." Řekla. Začala být nervózní.
,,A co když tě nechci pustit." Řekl jsem a ruce jsem si položil na její boky.
,,Dominik ja...okamžite ma pusti!" Poslednou větu řekla zvýšeným hlasem.
Na to jsem ještě víc zesílil stisk.
YOU ARE READING
Mix emocí✨
RomancePríbeh lásky, ktorá bola veľmi zložitá. Hádky, nadávky,hnev ale aj láska,smútok a bolesť. To všetko sa ukrýva v príbehu Dominika Cittu a Alisi. _____ Tahle holka pro mě znamenala všechno... _____ Bolo len otázkou času kedy to medzi nami vybuchne a k...