Dominik
Přešlo několik týdnů a my se s Alisou vůbec nehádáme což je fakt divný. Ale nechci to zakřiknout. Právě se procházíme tmavými ulicích Pardubic a sledujeme hvězdy.
,,Víš, nikdy tě nechci stratit Sněhurko moje." Řekl jsem do ticha,které mezi námi vládlo a zastavil jsem se.
,,Ja teba tiež. Nikdy." Řekla a usmála se na mně.
Políbil jsem jí a silně objal. Už nejsem ten bezcitnej Dominik. Už jsem citlivej Dominik. Zní to fakt divně a těžko si to připouštím, ale ono tak fakt je.
,,Mohli by jsme spolu někam jet. Co myslíš? Jenom my dva." Řekl jsem.
Nesmírně mně vysírá to, že nebydlíme sami. Prostě jsou v bytě furt kluci a my nemůžeme být sami. Jsme v bytě sami tak jednou za měsíc.
,,To nie je zlý nápad, ale kam?" Zeptala se.
Znovu jsme se rozešli.
,,Tak třeba někde do Itálie?" Zeptal jsem se.
,,To až tak? Ja že iba tu niekde." Řekla.
,,Ne. Pujdeme na pořádnou dovolenou a užijeme si to. Jenom my dva." Řekl jsem
Hned na druhý den jsem dovolenou objědnal. Za týden letíme do Itálie.
****
Alli
Práve sedím v kuchyni za stolom a pozerám pred seba. Zase som zamyslená a nevnímam okolie.
,,Alli beru tě na oběd." Povedal Dominik a pobozkal ma na pery.
,,Fajn, ale teraz platím ja." Povedala som a postavila som sa zo stoličky.
,,Ne já." Povedal.
,,Nie. Nebudeš stále platiť ty." Povedala som a pozrela som sa mu do očí.
,,Jsem tvůj kluk a ty moje holka. Budu platit prostě já." Povedal. Zlostne sa na mňa pozrel.
,,Nie ja a hotovo." Povedala som a rukou som si prehrabla vlasy.
,,Aliso neser mně budu platit já." Povedal Dominik.
Zazrela som na chalanov ktorý nás z obývačky zaujato sledovali. Potom som sa obrátila späť k Dominikovi.
,,Budem platiť ja. Peniaze mám tiež." Povedala som.
,,Jo peníze od svých nevlastního tatínka kterej tě mlátil!" Zakričal.
V momente keď toto vyslovil mi vyletela ruka a dala som mu facku. To prehnal. Fakt to prehnal. Dominik si chytil líco kam som mu dala facku a hnusne sa na mňa pozrel.
,,To si prehnal. Fakt prehnal." Povedala som roztraseným hlasom a rozišla som sa preč.
Dominik
V šoku jsem stál a držel jsem si líco kde mi Alisa vlepila dost silnou facku. Slyšel jsem už jenom bouchnutí vchodových dveří.
YOU ARE READING
Mix emocí✨
RomancePríbeh lásky, ktorá bola veľmi zložitá. Hádky, nadávky,hnev ale aj láska,smútok a bolesť. To všetko sa ukrýva v príbehu Dominika Cittu a Alisi. _____ Tahle holka pro mě znamenala všechno... _____ Bolo len otázkou času kedy to medzi nami vybuchne a k...