Na další den jsem mněl kocovinu jako prase, protože jsem se včera ožral na mol. Bylo mi úplně na nic z toho co jsem včera viděl v Caffetterii. Vždycky když si na to spomenu tak mně jde roztrhnout.
Někdo zaklepal na můj pokoj. Dveře se následně otevřeli a dovnitř vstoupila Alisa.,,Co chceš?" Vyštěkl jsem po ní a postavil jsem se z postele.
Mněla na sobě oblečení ze včera a rozcuchanej drdol. Oči mněla ubrečený a kruhy pod očima.
,,Ja..prišla som ti to vysvetliť." Řekla a nervózně si potahovala rukávy od trika.
Mávnul jsem rukou na znak toho nech mluví. Chci slyšet co z ní vyleze.
,,Bolo to tak, že ja som tam prišla skorej a Krištof si ku mne prisadol. Snažila som sa ho poslať preč, ale on ma miesto toho pobozkal. Nespolupracovala som. Ty si to videl. Ale nikdy by som ťa nepodviedla. Dominik musíš mi veriť. Veď ja ťa veľmi milujem." Řekla roztraseným hlasem a chytla mně za ruku.
Ruku jsem si vytrhnul. Nelže. Vím, že říká pravdu, protože lhát neumí. Ale sere mně to. Neprojde jí to jenom tak. Nedokážu to hodit za hlavu jenom tak.
,,Jdi." Řekl jsem a mávnul jsem rukou k dveřím.
Nevím kde byla tyhle tři dny a taky nevím kam pujde, ale nedokážu tu s ní být.
,,Dominik ja.."
,,Jdi!" Zvýšil jsem hlas.
Alisa se potichu rozešla prič. Mezi dveřma se na mně ještě podívala a pak odešla. Sedl jsem si spátky na postel.
Alli
Večer som ležala u Patrika na gauči. Spávam v obývačke na gauči. Neľahla by som si k nemu do postele keď mám Dominika. Všetko som mu vysvetlila. Chápem, že ma dnes poslal preč. Ja by som urobila asi to isté. Bolí to keď vidíte ako sa človek ktorého milujete bozkáva s iným. Ale ja som sa s ním nebozkávala. Aspoň nie dobrovoľne. Po miestnosti sa ozval zvuk môjho vyzváňajúceho telefónu. Na displeji svietilo meno Jakub. Zdvihla som to.
,,Alli? Co se vlastně stalo?" Vychrlil hneď na mňa.
Všetko som mu povedala.
,,Kubo ja som fakt nechcela. To on ma pobozkal chápeš?!" Povedala som do telefónu.
,,Řekla jsi to i Dominikovi?" Spýtal sa.
,,Jasné, že áno." Povedala som.
,,Hele kdy máte jít na tou dovolenou?" Spýtal sa.
No áno vlastne my sme mali ísť na dovolenku. Úplne som na to zabudla.
,,Zajtra." Povedala som.
,,Pujdete tam. Vyříkáte si to. Budete tam sami. Uvidíš. Dominik tě až moc miluje na to aby tě nechal. Doufám, že ty jeho taky." Povedal.
,,Ja ho milujem najviac Kubo." Povedala som.
,,Dobře." Povedal.
,,Přijdu pro tebe. Čekej mně na náměstí."
,,A kedy prídeš?" Spýtala som sa.
,,Přijdu o páté ráno. Pobalíš si věci a zavezu vás na letiště." Povedal.
,,Fajn, ale čo Dominik? On s tým súhlasí?" Spýtala som sa.
,,To nech na mně." Povedal.
,,Fajn dobrú." Povedala som.
,,Dobrou Sněhurko a neboj." Povedal a hovor zrušil.
Povzdychla som si a mobil som odložila na stolík vedľa gauča. Prikryla som sa dekou a po chvíľke som zaspala.
YOU ARE READING
Mix emocí✨
RomancePríbeh lásky, ktorá bola veľmi zložitá. Hádky, nadávky,hnev ale aj láska,smútok a bolesť. To všetko sa ukrýva v príbehu Dominika Cittu a Alisi. _____ Tahle holka pro mě znamenala všechno... _____ Bolo len otázkou času kedy to medzi nami vybuchne a k...