,,Konečně." Povedal Dominik keď si na prvej benzínke zapálil cigaretu.
Zakrútila som nad ním hlavou. Iba sa uškrnul.
*******
,,Kurva dejte mi naše pokoje!" Zahučal vytočený Jakub na recepcii.
Zrovna nám sa musela stať takáto vec. Máme problémy s ubytovaním a Jakubovi rupli nervy. Všetci sme tam nervózne stáli. Ja sa už fakt potrebujem dnes ožrať. Čakala nás ešte zvuková skúška a potom jedlo.
******
,,Tešíš se?" Spýtal sa ma Dominik keď sme šli zadným vchodom do klubu pretože pred klubom bola už obrovská rada.
,,Jasné." Povedala som a pobozkala som ho na líce.
Všetci sme vošli do klubu. Zložili sme sa do backstagu kde sme boli zašitý než začala show. Keď začala show tak ma Dominik postavil za DJ pult k Radkovi. Koncert som si užila. Bolo to fakt dokonalé.
Dominik
,,Bílá černá dresscode
Cap na hlavě, na krku mám chain
Grillz nosím tak často, zuby mě bolej
V kapse pár tisíc, na účtě mám trochu víc
Říkal jsem že bude líp, myslel jsem tím bude hůř
Víc peněz, víc problémů bude ah."
****
,,České Budějovice díki kurva moc!!" Zařval jsem do mikrofónu jelikož už skončila show.Rozloučili jsme se s fanouškama.
,,Bol si úžastný." Řekla Alli když jsem k ní přišel.
Natiskla se na moje přepotěný triko a políbila mně. Usmíval jsem se jako sluníčko. Na chvíli jsem se otočil dozadu po Jakubovi a chlapsky jsme se objali. Otočil jsem se spátky na Alli která tam, ale nebyla.
,,Kde je?" Řekl jsem více-méně pro sebe.
Rozhlížel jsem se kolem, ale nikde jsem jí neviděl. Asi už šla s ostatníma do backstage nebo já nevím. Většina lidí už poodcházela a někteří tu ještě ostali. Přišel jsme do backstage ale Alli tam taky nebyla.
,,Neviděli jste Alli?" Zeptal jsem se.
,,Ne." Řekl všichni najednou.
Zatím jsem to neřešil. Převlíkl jsem se do suchího oblečení a sedl jsem si k ostatním.
Asi tak po hodině se rozrazili dveře do backstagu. Zvedl jsem pohled k těm dveřím. Dovnitř skoro spadla opilá Alli.,,No sbohem." Řekl jsem a rychle jsem k ní přiběhl.
Zachytil jsem jí.
,,Proč si se tak střískala prosím tě?!" Vyjel jsem po ní.
,,Ja? Ja som mala iba trochu." Řekla těžko. Jazyk se jí úplně motal.
Naštěstí si nás ostatní moc nevšímali. Alli se na mně začala lepit.
,,Miláčku?" Řekla.
Povzdychl jsem si a tahal jsem jí na pohovku.
,,Hm?" Řekl jsem.
,,Že sa na mňa nehneváš?" Řekla a ohrnula spodní peru.
,,Zlobím."Řekl jsem a posadil jsem jí na gauč.
YOU ARE READING
Mix emocí✨
RomancePríbeh lásky, ktorá bola veľmi zložitá. Hádky, nadávky,hnev ale aj láska,smútok a bolesť. To všetko sa ukrýva v príbehu Dominika Cittu a Alisi. _____ Tahle holka pro mě znamenala všechno... _____ Bolo len otázkou času kedy to medzi nami vybuchne a k...