Ráno som sa zobudila na to, že mi začal zvoniť telefón. Dominik sa začal mrviť a chytať za hlavu. Asi má opicu, ale tak mu treba.Rýchlo som vystrelila z postele a utekala som k telefónu,ktorý bol položený na stole. Chytila som ho do ruky, ale to by som nebola ja keby mi ten telefón s rachotom nespadol na zem.
,,Do riti." Povedala som a telefón som konečne zdvihla.
Na to ako ten telefón spadol sa Dominik na mňa otočil.
,,Áno?" Povedala som do telefónu.
Ani som nevedela kto to je. Nestihla som sa pozrieť.
,,Ahoj krásko." Povedal niekto.
,,Kto volá?" Spýtala som sa.
,,Patrik." Povedal.
Prečo ten mi volá?
,,Aha. Prepáč nestihla som sa pozrieť kto mi volá. Potrebuješ niečo?" Spýtala som sa.
Dominik ma so zamračeným výrazom pozoroval z postele. Dúfala som, že to čo hovorí Patrik Dominik nepočuje.
,,Chtěl jsem tě někdy už konečně vidět." Povedal.
Povzdychla som si. Dominik,ktorý ma prepaloval pohľadom ma strašne znervózňoval.
,,Prepáč teraz s tebou nemôžem hovoriť." Povedala som a hovor som zrušila.
Dominik sa postavil z postele a prešiel ku mne.Postavil sa tesne ku mne a sklonil ku mne hlavu.
,,Kdo ti volal?" Spýtal sa.
,,Ale nikto." Povedala som.
Kebyže mu poviem, že Patrik tak som na mieste mrtvá.
,,Kluk?" Spýtal sa znovu.
Bola som ticho.
,,Ptám se jestli ti volal kluk!" Zvýšil hlas a začal ma tlačiť ku stolu.
Narazila som na hranu stola.
,,Tak volal ti kluk?! Mluv!" Zakričal až som sa trochu myklo.
,,Nie." Zašepkala som.
Klamať fakt neviem.
,,Dej mi ten telefon." Povedal a ňaťahoval ruku k telefónu.
,,Nie.Môžem mať snáď nejaké súkromie nie?"Ocapila som sa naňho.
,,Tak to pujde po zlým." Povedal a snažil sa mi z ruky vytrhnúť telefón.
Ja som sa ho snažila od seba odtlačiť. Nemohla som mu ani utiecť keďže som bola uväznená medzi ním a stolom.
,,Dominik nechaj ma napokoji!" Zakričala som keď ma chytil jednou rukou silno za zápästie.
Následne mi telefón z ruky vytrhol.
Snažila som sa mu ho vytrhnúť teraz ja, ale zbytočne. Dominik má viacej sili. Stlačil posledné volané a hneď tam uvidel ako posledné meno Patrik.,,Co to má znamenat?!" Vyletel po mne a telefón hodil na stôl za mnou.
,,Ja..neviem. On mi volal." Povedala som.
,,Pustíš ma?" Hneď som sa ho spýtala.
,,Nepustím. Co s ním máš?" Spýtal sa ma.
,,Na tieto tvoje debilné otázky ja nebudem odpovedať." Povedala som a konečne sa mi ho podarilo odstrčiť.
Obišla som ho.
,,Ptám se tě co s ním máš kurva tak odpověz!" Zareval a znovu sa ku mne priblížil.
YOU ARE READING
Mix emocí✨
RomancePríbeh lásky, ktorá bola veľmi zložitá. Hádky, nadávky,hnev ale aj láska,smútok a bolesť. To všetko sa ukrýva v príbehu Dominika Cittu a Alisi. _____ Tahle holka pro mě znamenala všechno... _____ Bolo len otázkou času kedy to medzi nami vybuchne a k...