25.

1.9K 62 7
                                    

,,Co ta taška?" Tak znela ďalšia jeho otázka a tašku mi dal dolu z pleca.

,,Mama ma vykopla z domu." Vyslovila som vetu ktorú som si myslela, že nikdy nevyslovím.

Dominik na mňa vyvalil oči a hneď ma stiahol do objatia. Nechcela som plakať. Fakt že nechcela. Ale slzy sa mi pustili prúdom a ja som ich nemohla zastaviť. Dominik ma hladil po chrbte a hovoril mi ukľudňujúce slová.

,,Vieš je mi to hlúpe byť tu, ale ja nemám kam ísť." Zašepkala som.

,,Alli víš, že mně ani klukům to vadit nebude. Stejně je to určitě kvůli mně." Povedal a dal mi bozk do vlasov.

,,Nie,nie. To nie je kvôli tebe." Povedala som a pozrela som sa mu do očí.

,,Veď ja som teraz bezdomovec." Povedala som.

,,Nejsi. Tohle je tvůj nový domov." Povedal Dominik a s úsmevom sa rozhliadol okolo seba.

,,Nemôžem vás tu otravovať. Budem tu tak maximálne mesiac.Musím si nájsť prácu a postaviť sa na vlastné nohy." Povedala som a rukávom od mikiny som si zotrela slzy.

Dominik chcel niečo povedať, ale prerušila som ho.

,,Mal si pravdu. Vždy som bola a som rozmaznaná krava. Bola som zvyknutá na to, že ma vždy živila mama. Teraz...teraz nemám nič. Som teda fakt dopadla." Povedala som.

,,Nemel." Povedal Dominik.

Smrkla som a rukou som si prehrabla vlasy.

,,Síce neviem čo budem teda robiť keďže mám iba gympel. Čo mi ostáva? Bar?" Povedala som a pozrela som sa na Dominika s otázkou v očiach.

,,Ne! Bar ne." Vyhŕkol.

,,Tak čo?" Povedala som.

Dominik mlčal a zobral moju tašku. Zatiahol ma k nemu do izby keďže sme stále stáli na chodbe.

,,Já nevím. Podle mně nemusíš jít do práce vůbec." Povedal.

,,Ako nemusím?! Musím!" Zvýšila som hlas.

Bola som z celej tejto situácie strašne nervózna. Zase sa mi tlačili slzy do očí a to už asi tretíkrát za deň.

,,Babe neboj. Vyřešíme to v pondělí jelikož máme cez víkend koncerty jo?" Povedal Dominik a znovu ma prišiel objať.

S povzdychom som prikývla a objatie som mu opätovala.

,,Pojď jdeme spát." Povedal po chvíľke.

Kývla som a sadla som si na posteľ. Dominik po mne hodil jeho tričko a ľahol si vedľa mňa. Ja som si dala dolu nohavice a mikinu. Rozopla som si podprsenku a natiahla som si na seba Dominikove tričko. Zrazu som na svojom páse zacítila Dominikove ruky. Jemne som sa usmiala. Dominik mi odhrnul vlasy z krku a začal ma na ňom bozkávať. Otočila som sa celá naňho a vrhla som sa mu na pery. Po chvíľke som sa však odtiahla.
Dominik si znovu ľahol a ja tiež.

,,Jinak aby jsi věděla. Nebudu tě do ničeho nutit jako ten tvůj bývalej kluk. Do sexu už vůbec ne." Povedal Dominik do ticha miestnosti.

Jemne som sa naňho usmiala a privinula som sa k nemu.

,,Co se vlastně stalo u vás doma?" Spýtal sa.

,,No..pýtala som sa mami či môžem ísť s tebou na víkend preč. Samozrejme mi to nedovolila a začala na teba nadávať, že si feťák. Na to som sa samozrejme naštvala a proste som jej vykričala nejaké veci čo som v sebe dusila už veľmi dlho. No a ona mi povedala, že mám vypadnúť." Dokončila som svoj monológ a povzdychla som si.

Mix emocí✨Where stories live. Discover now