,,Prečo ma nechceš pustiť?" Zeptala se klidně.
,,Je mi s tebou dobře." Řekl jsem a natiskl jsem si jí na sebe.
Na sucho polkla.
,,To ti je dobre aj s Laurou alebo s akoukoľvek inou! Si iba obyčajný hajzel." Řekla a strčila do mně co zapříčinilo, že jsme jí pustil a ona ode mně odstoupila.
To už mi dneska řekl Hasan, ale od Alli mně to zamrzelo.
,,Jo? Já jsem hajzl?! Si jako všechny ostatní." Řekl jsme a odvrátil jsem od ní pohled.
,,Si nechutný." Řekla a založila si ruce na hrudi.
,,Jo fakt? Proč?" Zeptal jsem se.
,,Nemá zmysel ti nič hovoriť máš svoju hlavu a myslíš iba na seba." Řekla a otočila se na odchod.
,,Alli..." Řekl jsem, ale ona už byla pryč.
,,Kurva." Zahřešil jsem a kopl jsem do zábradlí na balkóně.
Vykouřil jsme ještě jednu cigaretu a pak jsem se vrátil dolů.
Rozhlédl jsem se kolem sebe a viděl jsem jak Alli mluví s Patrikem. Toho kluka nemusím. Je stejný jako já. Vyspí se s holkou a odkopne jí. To je jediný co nás spojuje. Právě dal Alli černý pramen vlasů za ucho. Jemně se na Patrika usmála. Proboha co každý s ní má? Jo vypadá dokonale, ale nemohou jí nechat napokoji?
Nedalo mi to a přišel jsem k nim.,,Čau Patriku." Řekl jsem a usmál jsem se na něho.
Na Alisiné tváři se objevil naštvaný výraz když jsem k nim přišel.
,,No nazdar Dominiku. Co balíš děvky?" Zeptal se a taky se usmál.
,,Jak jinak." Řekl jsem a mykl jsem ramenama.
Alisa od nás odešla. Povzdychl jsem si.
,,Tu znáš?" Zeptal se Patrik a koukal na odcházející Alisu.
,,Jo znám." Řekl jsem.
,,Moc dobrá. Dal bych si jí." Poznamenal a oblízl si spodní peru.
Já taky no. Ale mně nedá a pochybuju, že tobě jo Patriku.
Řekl jsem si pro sebe.Mykl jsem ramenama a rozešel jsme se směrem kde Alli.
V domě jsem jí nikde nenašel. Tak jsem vyšel ven na dvůr. Našel jsem jí sedět za rohem opřenou o stěnu a seděla na zemi. V ruce mačkala prázdný kelímek. V očích mněla slzy. Bylo poznat, že se ze všech sil snaží nebrečet. Přišlo mi jí líto. Je to kvůli mně?
,,Sněhurko.." Řekl jsem skoro šeptem a sedl jsem si vedle ní.
Hodila po mně naštvaný pohled a zamrkala aby zahnala slzy.
,,Je ti dobře?" Zeptal jsem se jí opatrně.
Vlastně ani nevím proč jsem se jí to zeptal.
Přikývla. Chytil jsem jí ruku co mněla položenou na zemi a stiskl jsem jí. Ruku si vytrhla a koukala si do klína.
,,Chceš jít prič?" Zeptal jsem se a ignoroval jsem jakou rychlostí si vytrhla její ruku z té mé.
,,Chcem." Řekla.
Bylo vidět, že tu už nechce být ani vteřinu.
,,Pujdeš se mnou?" Zeptal jsem se jí.
,,Neviem." Řekla a mykla ramenama.
,,Tak se tě nebudu ptát. Jdeme." Zavelil jsem a postavil jsem se.
K ničemu se nemněla. Furt seděla. Vzdychl jsem si a chytil jsem jí za lokty. Vytáhl jsem jí na nohy.
,,No pojď krásko." Řekl jsem a zastrčil jsem jí pramínek neposlušných černých vlasů za ucho.
Chytil jsem jí za ruku a vtáhl jí dovnitř do domu. Párty byla v plnému proudu a my už odcházeli. Po několika minutách jsme se dostali ven z toho přeplněného domu. Venku mi Alli ruku pustila a koukala na své černé čižmy. Rozešli jsme se k nám domů kde zrovna nikdo z kluků nebyl. Protože všichni byli na párty. V tichosti jsme šli tmavýma ulicema. Alli musela být zima. Objala si ramena. Dal bych jí bundu nebo mikinu, ale boužel nemám nic. Mám na sobě jenom moje triko. Přiblížil jsem se k ní a objal jsem jí jednou rukou kolem ramen. Chtěla se mi vyvlíknout, ale nedovolil jsem jí to tak to vzdala. Takhle jsme šli až před náš panelák a tam jsem jí pustil. Odemkl jsem vchodový
dveře a podržel jsem ich nech vejde Alli dovnitř. Pak jsem vešel i já a dveře jsme pustil. Přivolal jsme výtah. S Alli jsme vešli dovnitř a postavili jsme se před zrcadlo. Stlačil jsem patro šest a svůj pohled nasměroval na zrcadlo. Alli koukala na můj odraz v zrcadle a já na její. ,,Dveře se otvírají." Řekl výtah a dveře se otevřeli. Alli vyšla ven první a já hned za ní. Odemkl jsem dveře a vstoupili jsme dovnitř. Zabouchl jsem dveře a zul jsme si boty. Alli si taky vyzula své mohutné čižmy a zmenšila se tak o deset centimetrů. Usmál jsme se.,,Udělám ti čaj." Řekl jsem a odešel jsem do kuchyně.
Postavil jsem vodu na čaj a opřel jsem se o kuchynskou linku. Založil jsem si ruce na hrudi. Alli přišla taky do kuchyně a opřela se o kuchynskou linku oproti mně.
Dívala se ven oknem. Vládlo mezi náma divné ticho. Přistoupil jsem k ní a uvěznil jsme jí mezi mnou a kuchynskou linkou. Hned otočila hlavu ke mně a zakoukala se mi do očí. V těch nádherných očích bych se mohl utopit. Jednu ruku jsem se dotkl Alliho pásu. Pomalu jsem šel s ní níž, na boky a pak až na její odhalený stehno. Nebránila se. Zrýchlil se jí dych tak jako mně a naskočila jí husí kůže. Tohle se mi líbí. Bezeslova jsem jí položil i druhou ruku na odhlalení stehno a posadil jsem jí na kuchynskou linku. Potichu zvýskla protože to nečekala a ruce mi asi nechtěně položila kolem krku. Své prsty jsem položil na její rameno a přecházel jsem ukazováčkem po ramínku čipkovaného tílka. Sjel jsem až na její výstřich. Můj prst se dotknul i prsa který jí čouhalo z výstřihu. Na to se narovnala a chytla mi ruku. Odtáhla jí pryč a pak mi jí pustila.,,Niesom a nikdy nebudem ako ostastné." Řekla a to už já dávno věděl i když jsem dnes řekl něco jinýho.
Chtěl jsem něco říct, ale přerušilo mně cvaknutí varný konvice což znamenalo, že je voda hotová. Odtáhl jsem se od Alli a zalil jsem jí čaj. Ona si zatím zeskočila z kuchynské linky. Když z ní zeskakovala tak se jí sukně vyhrnula ještě vejš než jí mněla. Odhalila ještě víc ze svých stehen. Bože.Sebral jsem hrníček z čajem a vložil jsem jí ho do ruky. Jemně se na mně usmála a srkla si z čaje.
,,Přespíš tu?" Zeptal jsem se jí.
,,Neviem. Môžem?" Zeptala se a svůj pohled zaměřila na hrníček s čajem.
,,Jasně." Řekl jsem a zakoukal jsem se na její rty.
,,Pojď. Pujdeme ke mně do pokoje." Řekl jsem a rozešel jsem se do svého pokoje.
Slyšel jsem za sebou kroky takže to znamenalo, že Alli jde za mnou.
Otevřel jsem dveře do svého pokoje a vstoupil jsem dovnitř. Všiml jsem si, že tu je strašnej bordel. A doprdele. Alli vešli hned za mnou.,,Promiň za ten bordel." Řekl jsem a nohou jsem si podal triko který leželo na zemi.
Hodil jsem ho na stoličku.
,,Z toho si nič nerob. Moja izba po tom čo mi Hasan vyhádzal polku skrine vyzerá dosť podobne." Řekla.
Zasmál jsem se.
,,Tohle ti vybýral Hasan?" Zeptal jsem se.
,,Áno. Ja by som si toto nikdy sama neobliekla. To niesom ja." Řekla.
Nastalo zase to divný ticho.
Dnes posledná časť☺️.
Ospravedlňujem sa za chyby🤍.
Vaša Em✨🖤.
YOU ARE READING
Mix emocí✨
RomancePríbeh lásky, ktorá bola veľmi zložitá. Hádky, nadávky,hnev ale aj láska,smútok a bolesť. To všetko sa ukrýva v príbehu Dominika Cittu a Alisi. _____ Tahle holka pro mě znamenala všechno... _____ Bolo len otázkou času kedy to medzi nami vybuchne a k...