Když Alli vyběhla z mého pokoje tak jsem se musel zasmát. Byla tak moc vyděšená, že to prostě nešlo se nezasmát.
Vyhrabal jsem se z postele a na nohy jsem si natáhl tepláky. Cez hlavu jsem si přetáhl triko a postavil jsem se před zrcadlo. Rukou jsem si prohrábl vlasy.
Vyšel jsme ze svého pokoje a namířil jsem si to do kuchyně.,,Dobrý ráno." Pozdravil jsem kluky z kuchyně.
,,Dobré!" Odzdravili mně.
Chtěl jsem dělat na Alli uraženýho. Ani jsem se na ní nekoukl. Všiml jsem si, že se zvedla z gauče a šla za mnou. Podal jsem si ze skřínky skleničku a napustila jsem si do ní vodu. Alli mněla na tváři provynilí výraz snažil jsem se nesmát. Napil jsem se vody a skleničku jsem položil na kuchynskou linku. Rozešla se ku mně.
,,Však sa na mňa nehneváš?" Zašeptala aby nás kluci neslyšeli a přitiskla se na mně.
Ruce si omotala okolo mého pásu a koukala mi roztomilé do očí.
,,Nezlobím.Jak by jsem mohl?" Řekl jsem a pohladil jsem jí po zádech.
Společně jsme se rozešli do obyváku. Sedli jsme si na dvě volný místa na pohovce. Alli se opřela o polštář a nohy si přitlačila k hrudi. Usmál jsem se. Chytil jsem jí nohy a natáhl jsem si ich na své nohy. Její nahé hubené stehna mně zvrušovali, ale snažil jsem se to ignorovat. Její černý lak na nechtech u nohou hezky ladil s její bledou pokožkou. Hladil jsem jí po lítkách.
Kluci začali pouštět naše písničky. Teda jejich. Mou nepustili žádnou.,,Pustite mi Dominika." Zakňučela najednou Alisa.
Jakub mi do ruky strčil ovládač.
Začal jsem na klávesnici ťukat můj pseudonym.
N-i-k T-e-n-d-o
Naťukal jsem tam.
Nenápadně jsem se koukl na Alisu která mněla zvraštěný obočí a snažila se rozlouštit mojí přezdívku.,,Nevím jestli se ti to bude líbit." Řekl jsem a poškrábal jsem se na zátylku.
Alisa
Nik Tendo? Zaujímavá prezývka.
,,Nevím jestli se ti to bude líbit." Povedal Dominik a poškrábal sa na zátylku.
Po tom všetkom čo som tu počula si myslím, že sa mi to páčiť bude.Dominik pustil pesničku s názvom Na chvíli.
Posadila som sa na pohovke vyššie pretože som sa zošuchla dole. Moje nohy boli stále v Dominikovom lone. Hladil mi ich. Jemne som sa usmiala a začala som sa sústrediť na pesničku.Jen na chvíli snít, jenom chvíli s ní. Bylo nám spolu krásně.
Jen na chvíli snít,jenom chvíli s ní. Padali sme spolu do tmy.Jen na chvíli snít, jenom chvíli s ní. Bylo nám spolu krásně.
Jen na chvíli snít,jenom chvíli s ní. Padali sme spolu do tmy.Na chvíli usínám, na chvíli umírám. Držím tvou ruku i když dávno si prič. Ty a já, teď a tady.
V očích plameny mám, venku už svíta.
Pohled na mně miluje mně tak i líbá.
Prej že ma ľúbí. Ležíme vedle sebe , hladím jí ve vlasech.
Láska a sou sourozenci vášně. Ona to bere vážně. Ráno vzkazi dlouhý noci.
Yeah, Yeah.
Láska tě spoutá,láska je nebezpečná věc.Pozrela som sa na Dominika ktorý nervózne sledoval obrazovku telky.
Je to pekné. Naozaj pekné.
Keď pesnička skončila tak som sa naňho usmiala.,,To bolo nádherné. Naozaj nádherné." Povedala som s úsmevom.
,,Fakt? Líbilo se ti to?" Rozžiarila sa mu tvár.
Prikývla som. Dominik sa ešte viacej usmial. Stále mi hladil moje lítka. Pod jeho dotykmi som sa celá chvela. Silno som si pravú nohu pritlačila na lávu. Všimla som si ako sa Dominik jemne usmial. Tak on ma bude provokovať hej? Pritiahol si ma za nohy ešte viac k nemu a jeho ruku mi položil na stehno. Dosť vysoko a šiel stále vyššie. Pleskla som ho po ruke. Všetci sa na nás v momente otočili. Ja som sa tvárila akože nič. Natiahla som sa na stôl pre chipsy a do ruky som si ich pár zobrala. Vložila som si pár do úst.
,,Dej mi taky." Povedal Dominik.
Otvoril ústa. S úsmevom som mu tam vložila dva chipsy.
,,Ani si neraňajkoval." Povedala som.
,,Nevadí. Pujdeme Všichni na oběd." Povedal.
Dominik
,,Nevaríte?" Zeptala se Alli.,,Ne." Odpověděli jsme s klukama najednou.
Alli zvraštila obočí a postavila se. Rozešla se do kuchyně. Otevřela ledničku kde byli tak dva jogurty a mléko.
,,Bože chalani." Vzdychla si.
Všichni jsme se zasmáli.
,,Zdvihnite tie svoje lenivé zadky. Ideme vám niečo nakúpiť a uvariť obed." Rozkázala a dala si ruky v bok.
Všichni jsme na ní koukali a nic nedělali. Ale ona to myslela vážně.
,,No tak. Rýchlo." Řekla.
,,Musíme všichni?" Zeptal se Tomáš.
,,Nie. Ale tý čo tu ostanú poupratujú kuchyňu aby sme mohli potom variť." Řekla.
Hned jsem se zvedl a postavil jsem se k Alisi jakože jdu s ní do obchodu. Zopakoval to po mně Jakub a Hasan. Tomáš,Dan a Karlo zůstali doma.
,,Fajn. Vy to zatiaľ poupratujte." Řekla Alli a rozešla sa do chodby.
Jakub,já a Hasan jsme šli hned za ní. Když si šla obouvat boty tak se rovno přede mnou zohla. Šortky z kterých jí normálně čouhal zadek se jí vyhrnuli ještě víc takže si asi dokážete představit jak to vypadalo. Naskytl se mi pohled na její nádherný zadek. Plácl jsem jí přes zadek a ona se v momentě narovnala. Loktem mně bouchla do břicha.
,,Au mrcho." Zasmál jsem se.
Když jsme se obuli tak jsme společně vyšli z bytu. Dohodli jsme se, že pujdeme Jakubovím autem. Jakub si sedl na místo vodiče. Já jsem se rozešel na místo spolujezdce. Položil jsem ruku na kliku a v tom jí tam položila i Alli. Koukl jsem se na ní přes přižmourené víčka. Ona na mně také. Společně jsme otevřeli dveře. Alli si chtěla sednout, ale já jsem jí zachytil za pás a odtáhl pryč od auta.
,,Dominiku!" Křičela a kopala nohama.
Chtěl jsem si sednout do auta, ale Alli mně chytla za ruku a odtáhla. Začali jsme se ždourat a "mlátit" jako malý děti.
,,Kubo povedz mu niečo!" Kňučela Alli.
Koukl jsem se na Jakuba,který mněl na tváři naštvanej výraz a v rukách zvýral volant.
Nakonec jsem boj vyhrál a sedl jsem si na místo spolujezdce já.,,Debile." Řekla Alli a zabouchla silně dveře od spolujezdce.
Asi jí nedošlo, že to auto je Jakubove. Sedla si na zadní sedadla a zabouchla za sebou dveře. Jakub se na ní naštvaně podíval. Téhdy jí to došlo.
,,Prepáč." Řekla a provinile se na něho podívala.
Byla strašně roztomilá. Z drdolu se jí uvolnilo několik vlasů a bylo to strašně hezké. Po mně hodila naštvanej pohled. Zasmál jsem se.
Jakub naštartoval a rozjel se směrem obchod.
Po několika minutách jsme zaparkovali na parkovišti před obchodem. Všichni jsme vystoupili z auta a šli jsme pro košík. Alli ho sebrala a tlačila před sebou.,,Tak vy chodťe pre zeleninu. A ja s...Dominikom ideme pre pečivo. Stretneme sa u mäsa." Řekla Alli a i s košíkem se rozešla k pečivu.
Já hned za ní.
Dnes posledná časť. Táto je celkom nudná a nič sa tam nedeje tak to snáď prekúsnete🤍.
Som rada, že sa Vám príbeh páči❤️.
Vaša Em✨🖤.
YOU ARE READING
Mix emocí✨
RomancePríbeh lásky, ktorá bola veľmi zložitá. Hádky, nadávky,hnev ale aj láska,smútok a bolesť. To všetko sa ukrýva v príbehu Dominika Cittu a Alisi. _____ Tahle holka pro mě znamenala všechno... _____ Bolo len otázkou času kedy to medzi nami vybuchne a k...