Právě jsme přišli ze snídaně a oba jsme se vyvalili do postele.
,,Ja po tejto dovolenku priberiem asi aj tri kilá." Řekla Alli a poplácala se po břichu.
Zasmál jsem se.
,,Ale nepřibereš a i když jo tak tě budu stejně milovat." Řekl jsem se smíchem.
Alisa na mně hnusně zahlédla a posadila. Holky jsou na tohle citlivý já vím, ale tak to je jenom sranda. Alisa je hubená a když trochu přibere tak to vůbec nevadí.
,,Jdeme na pláž?" Zeptal jsem se a taky jsem se posadil.
,,Jasné." Kývla a vytáhla si z tašky plavky.
Šla se převlíct do koupelny ,protože asi věděla jak by to jinak dopadlo. Já jsem se taky převlékl do obyčejných černých kraťasových plavek. Na to vyšla z koupelny Alisa v černých zatraceně sexy bikinách. Tá holka ví jak na mně a ani si to neuvědomuje. Se skouslím rtem jsem jí sjel pohledem. Celá zčerveněla. Furt jí přivádím do rozpaků a to se mi líbí. Natáhla si na nohy šortky a na plavkovou podprsenku si dala průhlednou blůzku. Já jsem si na sebe hodil triko a na nohy jsem si nazul šlapky. Do ruky jsem vzal tašku ,kterou jsme mněli nachystanou na pláž. Alisa si taky obula šlapky a ruka v ruce jsme vykročili na pláž.
Společne jsme našli volný místo na píseční pláži a rozložili jsme si deku. Dal jsem si dole triko a lehl jsem si na deku jenom v plavkách. Alisa si taky svlékla šortky a triko. Lehla si vedel mně a na oči si nasadila sluneční bríle. Zavřel jsem oči a relaxoval jsem. Konečně jsem se cejtil trochu dobře. Ležím na pláži vedle holky kterou miluju. Celej den nemusím nic dělat. Co víc si můžeš přát?
Po asi půl hodinovém ležení mně to začlo nudit a chtěl jsem do vody. Otevřel jsem oči a otočil jsem hlavu na Alli která furt ležela ve stejné pozici se slunečníma brýlama na ksichtě.
Ušklíbl jsem se a postavil jsem se z deky. Alli jsem vzal na ruky. Mykla sebou a zapištěla.,,Nie! Dominiku!" Začala křičet a smát se.
Já jsem se taky smál a utíkal jsem s ní do moře. Když už jsem byl ve vodě po kolena tak jsem tam Alli hodil. Celá se ponořila. Když se vynořila tak se na mně hnusně koukla.
,,Demente. Ani som si nestihla dať dolu slnečné okuliare." Vyletěla po mně a dala si sluneční brýle dole z očí.
,,Tak sorry princezno." Prokroutil jsem očima.
Alisa si nasadila sluneční brýle do vlasů a začala plávat. Plával jsme za ní a když jsem byl těsně u ní jsem jí chytil za pás. Zasmála se a otočila se na mně. Políbil jsem jí.
****
Alli,,Pojďme se projít." Povedal večer Dominik.
,,Fajn." Usmiala som sa.
Z tašky som si vytiahla šortky a obyčajné biele tielko, ktoré som si následne aj obliekla. Na nohy som si dala šľapky. S Dominikom sme vyšli z hotela a prechádzali sme sa krásnymi talianskými uličkami.
,,Je to tu fakt nádhené." Držala som Dominika za ruku a rozhliadala som sa okolo seba.
,,S tebou je nádherně všude." Povedal Dominik.
,,Pamätáš si ešte na to ako sme sa prvý raz videli?" Spýtala som sa a s úsmevom som sa naňho otočila.
,,Jasně, že si to pamatuju." Usmial sa Dominik.
,,Vyhazovala si mně ze střechy garáže která ti ani nepatřila." Zasmial sa.
,,Tak bolo to jediné miesto kde som mohla byť sama a zrazu si si tam ku mne prisadol." Povedala som.
,,No vidíš. Kdyby jsem si k tobě nesedl tak se nic z tohohle nestane." Povedal a ja som iba prikývla.
,,Mněli by jsme koupit něco klukům." Povedal Dominik a vstúpil do najbližšieho obchodu so suvenýrmi.
,,Tak kúpme magnetku na chladničku. To stačí." Povedala som a prehliadala som si nádherné náramky z malých mušličiek.
Dominik niekde zmizol. Ja by som mala asi niečo zobrať Nataši. Prešla som celý obchod.Nenašla som nič čo by som jej mohla kúpiť.
Prešla som k Dominikovi.,,Vybral si niečo?" Spýtala som sa ho.
,,Ne." Povedal a ďalej si prehliadal hrnčeky.
Nakoniec som Nataši vybrala fakt nádherný náramok a Dominik povedal, že chalanom kúpi nejaké špeciálne talianske víno.
****
Pred pár dňami sme sa vrátili z Talianska. Bola to fakt dokonalá dovolenka. S Dominikom sme si ju veľmi užili. Práve som robila v kuchyni večeru a chalani robili stream v obývačke. Na streame som byť nechcela takže som sa radšej zdúchla.
,,Chce Dominik děti?" Keď som započula túto otázku tak som nastražila uši a počúvala čo Dominik povie.
,,Ne. Zatím mám takovej na to názor, že ne." Povedal.
Akože nie? Vážne nechce deti? To ma celkom zaskočilo. Akože chápem má ešte čas, ale názor na to ani meniť nemusí. Nebudem klamať trochu som z toho posmutnela. Nejedenkrát som si predstavovala, že budem mať s Dominikom deti. Možno raz hej.
,,Večera!" Zakričala som a na stôl som postupne začala nosiť taniere s jedlom.
,,Dones nám to sem prosím máme stream!" Zakričal Dominik.
Povzdychla som si a začala som im nosiť jedlo tam aj s príborom.
,,Děkuju lásko." Povedal Dominik a vlepil mi bozk.
Iba som sa naňho usmiala.
Chalani streamovali fakt dlho. Unudená som sedela v kresle a čítala som si knihu. Už som ani poriadne nevidela na písmenká ako som bola unavená. Zrazu sa všetci chalani na mňa otočili.
,,Čo je?" Povedala som.
,,Nechceš jít už spát? Vypadáš, že by si mněla za chvíli usnout." Usmial sa na mňa Jakub.
,,Hej, asi už pôjdem. Nie, že sa tu nachlastáte." Povedala som a zatvorila som knihu.
,,My? Ne vůbec." Zaškeril sa Tomáš.
,,No len aby." Zasmiala som sa.
Prešla som k Dominikovi.
,,Idem dobrú." Zašepkala som mu do ucha.
,,Dobrou babe. Miluju tě." Zašepkal.
Prisala som sa mu na pery. Po chvíľke som sa odtiahla a odišla som do Dominikovej izby. Prezliekla som sa do Dominikového trička, rozpustila som si vlasy a ľahla som si do postele. Zamuchlala som sa do periny a po chvíľke som zaspala.
Ráno som sa zobudila v Dominikovom náručí. Smrdel chlastom, čo znamenalo že včera pili. Vyvliekla som sa z jeho zovretia a šla som rovno do kuchyne.
Už nám chýba iba päť kapitol do konca😊. Tak čo ako si myslíte, že to dopadne?
VOUS LISEZ
Mix emocí✨
Roman d'amourPríbeh lásky, ktorá bola veľmi zložitá. Hádky, nadávky,hnev ale aj láska,smútok a bolesť. To všetko sa ukrýva v príbehu Dominika Cittu a Alisi. _____ Tahle holka pro mě znamenala všechno... _____ Bolo len otázkou času kedy to medzi nami vybuchne a k...