Právě jsme s Alli přišli domů. Kluci byli asi ve studiu a my byli v celém bytě sami.
,,Jsme tu sami zlato." Zavrněl jsem Alli do ucha a chytil jsem jí za boky.
Nevinně se na mně usmála. Tvářila se jakoby ani nevěděla na co myslím. Třeba fakt neví.
Vrhnul jsem se na její rty a vysadil jsem si jí na sebe. Alli mi své prsty zaplétla do vlasů. Odnésl jsme si jí do mého pokoje a položil jsem jí na postel. Strhnul jsem z ní triko které skončilo hned na zemi. Přisál jsem se jí na krk a udělal jí cucflek. Jednou rukou jsem jí rozepnul podprsenku takže jsem odhalil prsa.Alli
,,Sněhurko?" Povedal Hasan keď som sama v kuchyni piekla koláč.
,,Hm?" Povedala som a čakala som čo mi povie.
,,Za chvíli by mněla přijít Nataša." Povedal nervózne.
,,To vážne?" Vykríkla som a otočila som sa naňho s úsmevom.
Na to sa na mňa otočili chalani, ktorý sedeli v obývačke.
,,Pššt." Povedal Hasan a priložil si prst na ústa.
,,Oni o tom nevedia?" Začala som šepkať.
,,Ne. Myslíš, že budou naštvaný?" Spýtal sa šeptom.
,,Co si to tam vy dva šuškáte?!" Zakričal Dominik z obývačky s jeho typickým zamračeným výrazom.
,,Nic!" ,,Nič!" Odkričali sme s Hasanom naraz.
Po byte sa rozľahoľ zvuk zvonka.
S Hasanom sme sa v momente na seba pozreli.,,Choď." Povedala som a potlačila som ho do chodby.
,,Někdo má přijít?!" Spýtal sa Jakub.
,,Á-áno? Nie? Neviem." Mykla som plecami.
Jakub sa na mňa pozrel ako na mimozemšťana. Tak keď som sa tak vyjadrila.
Z chodby som započula hlasy. Koláč, ktorý som robila som rýchlo strčila do rúry a dala som ho piecť. Šla som si sadnúť ku chalanom do obývačky. Sadla som si vedla Dominika na gauč. Pritúlila som sa k nemu.,,Copak kotě?" Spýtal sa a pobozkal ma do vlasov.
Zakrútila som hlavou akože nič.
Do obývačky vstúpil Hasan s Natašou. Malá veľmi pekná blondýna. Usmiala som sa na ňu.,,Tohle je Nataša, moje přítelkyně." Povedal Hasan.
Nataša sa usmiala a všetkých si nás prešla pohľadom. Zastavila sa u mňa a usmiala sa.
,,Tohle je Jakub, Radek,Tomáš,Karlo,Andy, Dominik a jeho holka Sně-eeeh Alisa." Hovoril Hasan a postupne na nás ukazoval.
,,Těší mně." Povedala Nataša.
,,Nás taky." Povedala všetci naraz.
Nataša si sadla na voľne miesto vedľa mňa a Hasan vedľa Nataše.
Všetci sa začali zase normálne baviť ako predtým takže tam nebolo také ticho.,,Takže ty jsi tá Alisa neboli Sněhurka o které mi Pepa vyprávěl." Usmiala sa na mňa.
,,Fakt ti o mne hovoril?" Spýtala som sa a odtiahla som sa od Dominika aby som ju lepšie počula.
,,Jo. Neboj jenom v dobrým. Nechtěla jsem mu věřit, že vypadáš jako Sněhurka ale fakt vypadáš. Jsi nádherná." Povedala.
,,Ďakujem ty si tiež nádherná." Povedala som.
,,Máš dokonalé vlasy." Povedala som a chytila som pramienok jej blonďavých vlasov.
Usmiala sa na mňa.
,,Kolik ti je?" Spýtala sa ma.
,,Dvadsať tebe?" Spýtala som sa.
,,Taky dvadset." Povedala.
,,Babe já musim do studia." Povedal Dominik a pohladil ma po ruke.
,,Fakt?" Ohrnula som spodnú peru.
,,Jo promiň. Máš tady Natašu pokecáte." Usmial sa na nás.
,,A kedy prídeš?" Spýtala som sa ho.
,,Nevím Aliso." Povzdychol si.
,,Fajn čau." Povedala som naoko urazene.
,,Čau." Povedal a vlepil mi rýchli bozk na pery.
Aj s Radkom odišiel do štúdia.
,,Jak dlouho jste spolu? Moc vám to sluší." Usmiala sa na mňa.
,,Poznáme sa už dlhšie, ale sme spolu iba krátko." Povedala som.
S Natašou sme kecali dlho do noci. Medzi tým som vytiahla aj ten koláč ktorý som piekla a všetci sme ho zjedli. Asi tak okolo pol noci som počula odomykanie dverí. Po chvíľke do obývačky dotiahol Radek opitého Dominika. Vzkypela vo mne zlosť.
,,No do píči." Počula som niekde za sebou Jakuba.
V miestnosti zavládlo hrobové ticho. Pohľady im tikali medzi mnou a opitým Dominikom. Dominik sa ku mne rozišiel. Naklonil sa cez sedačku a tvár priblížil ku mne.
,,Pusu." Zamumlal.
Tiahol z neho chlast až tak, že to musela cítiť aj Nataša ,ktorá stále sedla vedľa mňa.
,,Vypadni." Zavrčala som na neho a odstrčila som ho.
,,Jak vypadni?! Ty mi nebudeš říkat co mám dělat!" Vyletel po mne a chytil ma silno za zápästie.
Je úplne mimo ani nevie čo hovorí.
,,Hej,hej. Dominiku nech jí. Vypadni seš na sračky." Povedal Jakub a postavil sa.
Moju ruku mi vyslobodil z Dominikového zovrenia a odtiahol ho odo mňa.
,,Počkej. Alli pojď se mnou. Dal bych si tě." Mumlal Dominik.
,,Dominiku jdi do prdele." Povedal Jakub a zaviedol ho do jeho izby.
Zabuchol za ním dvere a šiel späť k nám. Ja som pozerala niekde mimo a ani som nermkla.
,,Si v pohodě?" Spýtala sa ma Nataša a pohladila ma po chrbte.
,,Hej, som." Povedala som a usmiala som sa na ňu.
Celý čas čo sme sedeli v obývačke som povedala už iba pár viet. Väčšinu času som rozmýšľala. Keď odišla Nataša aj s Pepom tak som sa postavila aj ja.
,,Ja si už idem ľahnúť. Dobrú." Povedala som.
,,Dobrou." Odpovedali mi všetci naraz.
Ja som sa teda rozišla k Dominikovi do izby. Otvorila som dvere a následne som ich za sebou aj zatvorila. Dominik ležal na posteli a dverám bol otočený chrbtom. Asi spal. Veci,ktoré mal oblečené boli pohádzané rôzne po izbe. Povzdychla som si a začala som tie veci zberať. Znovu som vyšla aj s Dominikovými vecami z jeho izby a niesla som to do kúpeľne. Po ceste som stretla Jakuba.
,,Je to dement." Povedal z ničoho nič.
Mykla som ramenami.
,,Prečo sa vlastne tak opil?" Spýtala som sa ho.
,,Ptal jsem se Radka a prej taky neví. Dominik si nedal říct, že prostě pil a pil. Možná jenom tak." Povedal.
Sklonila som hlavu k zemi a povzdychla som si. Veď sa iba opil nič sa nestalo. Pokračovala som v ceste do kúpeľne a Dominikove oblečenie som hodila do koša na prádlo. Potom som sa vrátila do Dominikovej izby. Ľahla som si na postel a snažila sa zaspať. Po chvíľke sa mi to aj podarilo.
YOU ARE READING
Mix emocí✨
RomancePríbeh lásky, ktorá bola veľmi zložitá. Hádky, nadávky,hnev ale aj láska,smútok a bolesť. To všetko sa ukrýva v príbehu Dominika Cittu a Alisi. _____ Tahle holka pro mě znamenala všechno... _____ Bolo len otázkou času kedy to medzi nami vybuchne a k...