27.

1.7K 61 4
                                    

Je asi okolo osmé večer a já si v koupelně čistím zuby. S Alli furt nemluvíme. Najednou se otevřeli dveře od koupelny a dovnitř vstoupila Alli. Ani se na mně nepodívala a přešla k sprchovému koutu. Otočila se mi zády. Pozoroval jsem její odraz v zrcadle. Svlékla si triko a vtedy jsem si přestal čistit zuby. Vyplul jsem pastu a vypláchl jsem si pusu. Otočil jsem se a své ruky jsem si omotal kolem Alisiného pasu. Začal jsem jí jemně líbat na ramenách. Nic neříkala ani nedělali jenom nehybně stála. Přetočil jsem si jí k sobě a chtěl jsem jí políbit, ale ucukla.

,,Choď si za tou čo ti volala dnes ráno." Řekla a vymámila se z mýho sevření.

,,Jo jasně teď budeš ještě vytahovat Veroniku kterou jsem stejně poslal do prdele." Řekl jsem.

,,Aha takže Veronika? Hm?" Řekla.

,,Jo. Problém?" Řekl jsem.

,,Tak asi je problém keď máš dievča a vyvoláva ti nejaká druhá." Řekla.

,,Na tvým místě držím hubu jo?! Tobě taky vypisuje Patrik." Řekl jsem.

,,Vypadni." Řekla se zlostí v očích.

Ani jsem se nepohnul. Jenom jsem jí sledoval.

,,Počuješ?! Vypadni!" Zařvala se slzama v očích a hodila po mně její vyslečený triko.

Naštvaně jsem se otočil a vyšel jsem ven z místnosti. Silně jsem třeskl dveřmi a namířil jsem si to rovnou do chodby kde jsem se obul a vyšel z bytu. Jdu za Veronikou. Nemám v pláně s ní spát. To fakt ne. Jdu tam vlastně jenom na truc.

******
,,Dominiku!" Zapištěla Veronika nadšeně když mi otevřela dveře.

,,Čau." Řekl jsem.

Veronika mně pustila dál a hned mi skočila do náruče. Prokroutil jsem očima. Zul jsem si boty.

,,Dáš si víno?" Zeptala se a rozešla se do kuchyně já za ní.

,,Ne jsem autem." Řekl jsem.

,,Tak by si tu mohl přespat." Řekla a přiblížila se ke mně.

Se skouslím rtem si začala hrát s mým řetízkem. Chtěla mně políbit, ale ucuknul jsem.

,,Co je?" Zeptala se nechápavě.

,,Jsem zadanej." Řekl jsem s mírním úsměvem.

Sice jsme se pohádali ale to neni podstatný. Veroniky se potřebuju zbavit.

,,Cože?!" Zeptala se nechápavě.

,,Jo. Je to tak." Řekl jsem.

,,Počkej..já myslela, že...my dva jsme ve vztahu." Řekla.

,,Co? To nikdy nebyl vztah Veroniko. Jenom jsme spolu spali." Řekl jsem.

,,Ty jsi hajzl." Řekla.

,,Možná." Řekl jsem a mykl jsem ramenama.

Rozešel jsem se do chodby.

,,Já tohle nenechám jenom tak! Počkej až zjistím kdo to je!" Zařvala ještě za mnou.

Uchechtl jsem se a nazul jsem si své boty. Vyšel jsem z bytu a zabouchl jsem za sebou dveře. Hned jak jsem vyšel z paneláku tak jsem vytočil Alisine číslo. Napadlo mně, že by jsem jí na usmířenou někde pozval. Jenže ona mi to típla. Vytočil jsem její číslo znovu, zase nic. Povzdechl jsem si a rozešel jsem se teda domů. Stejně bylo už moc hodin takže někam můžeme jít až zítra. Po cestě domů jsem hodně přemýšlel. Vypadáto že náš vztah s Alisou bude hodně problémovej. Furt se hádáme. Ale já jí fakt miluju.
Po několika minutách jsem přijel před náš panelák. Zaparkoval jsem auto a vystoupil jdem. Zamknul jsem ho a rozešel jsem se do paneláku. Vyšel jsem schody a odemknul byt. Vyzul jsem si boty a šel jsem do obyváku.

Mix emocí✨Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang