40.

1.4K 56 2
                                    

Prešlo niekoľko týźdňou a ja som začala pracovať v Caffetterii. Som strašne rada, že som si konečne našla prácu. Aj keď som iba čašníčka, ale aspoň to nejaká práca je. Práve som prišla z práce domov, ale Dominik zase nebol doma. V poslednej dobe trávi čas vo štúdiu a skoro vôbec sa nevidíme. Vznikajú kvôli tomu čím ďalej tým väčšie hádky a náš vzťah prestáva fungovať. Mám pocit, že Dominik mi po našej poslednej veľkej hádke neverí. Neberiem mu to. Chápem. Videl ako ma Krištof pobozkal a všetko som mu vysvetlila. Ale ajtak mám pocit, že mi neverí.

,,Zase je v štúdiu?" Vyvalila som sa na gauč vedľa Hasana.

,,Jo." Odpovedal mi.

,,V poslední době to neni mezi váma dobrý, že jo?" Spýtala sa Nataša a otočila na mňa hlavu.

,,Je to priam strašné." Povzdychla som si.

,,A co se děje? Jako proč je to špatný?" Spýtal sa Hasan.

,,Asi..no..ja som ten problém vo vzťahu." Povedala som.

Je to pravda. Dominik mi každý deň vyhadzuje na oči aká som nevyspelá a, že som chodiaci problém. Súhlasím s ní. Je asi naozaj otázkou času kedy to medzi nami vybuchne a každý pôjdeme vlastnou cestou. Zaliezla som do Dominikovej izby a zatvorila som sa tam. Sadla som si na posteľ a povzdychla som si. Chýba mi to, čo bolo na začiatku nášho vzťahu. Možno máme len zlé obdobie a prejde to. Alebo nie? Neviem už čo mám robiť. Snažila som sa v poslednej dobe v hádkach ustupovať a pomohlo to? Nepomohlo.

Dominik zase prišiel neskoro v noci. Ležela som na posteli a čítala som si knihu.

,,Ahoj." Zašepkala som.

,,Čau." Odsekol a vyvalil sa vedľa mňa do postele.

Odložila som knihu. Musíme sa porozprávať a to hneď.

,,Prečo si stále v štúdiu?" Otočila som sa naňho.

Zazrel po mne a sadol si.

,,Protože je to moje práce?" Povedal akoby som bola úplne hlúpa.

Čo asi aj som. Aleee...

,,Ja viem. Ale je to až také nutné? Vôbec sa nevidíme. Náš vzťah už nie je to čo býval." Povedala som.

Keď nie je v štúdiu tak je na koncerte a stále dookola.

,,A víš proč?! Protože mně unavuješ Aliso. Unavuješ mně. Tvoje..tvoje chování prostě. Si strašně nevyspělá. Nedá se s tebou nic vyřešit." Povedal.

Nahrnuli sa mi slzy do oči. Je mi naozaj veľmi ľúto, že nemôžem byť dievčaťom, ktoré by bolo pre neho dobré.

,,Je mi to ľúto." Zašepkala som.

,,Tím se nic neviřeší Aliso. Nic." Zakrútil hlavou.

,,Ja viem, ale čo mám robiť? Čo?" Povedala som.

,,Nevím. Nevím co mám dělat já. A né to abych věděl co máš dělat ty. Dělej si co chceš." Odsekol.

Na to som sa už rozplakala.

,,Jo. Brekem vyřešíš všechno Aliso." Povedal.

Dominik
,,Jo brekem vyřešíš všechno Aliso." Řekl jsem.

Vím, že náš vztah jde pomalu dolů. Ale já nevím co bych mněl prostě dělat. Dělám všechno možný, ale tahle holka, která teď sedí vedle mně a brečí to všechno zhoršuje. Řekl bych, že já jsem nebyl člověk co byl připravenej na vztah, ale u Alisi to je ještě horší. Ona neni na vztah připravená brutálně. Je to zlý. Moc zlý. Je nevyspělá a má dvadset. Někdy si připadám jakoby jsem chodil s holkou co má patnáct. Už dávno by jsem jí poslal do prdele jenže já jí miluju. Strašně moc. Ještě žádnou holku jsem tak moc nemiloval a to je ten problém. Trávím většinou času ve studiu, protože tak se vyhnu většině hádek. Ale nemůžu tohle dělat furt. Zase takovej dement nejsem.

,,Tak čo chceš robiť?" Ozvala se po chvílce.

,,Jsem ti řekl, že nevím kurva!" Zvýšil jsem hlas.

Koukla na mně. Už jenom ten pohled její mně bolí. Víte proč? Protože vím, že tohle nebude dobrý. Buď ublížím já jí. Nebo ona mně. A samozřejmně nechci aby se stalo ani jedno z toho.
Přisunul jsem se blíž k ní a spojil jsem naše rty. Tímhle se taky asi nic neviřeší, ale chyběla mi. Nelíbal jsem jí pořádně několik dnů.

,,Chyběla jsi mi." Zašeptal jsem.

,,Ty mně tiež." Zamumlala a silně mně objala.

,,Ach Aliso co budeme dělat?" Zeptal jsem se a pohladil jsem jí po zádech.

,,Netuším." Vydechla.

Tak tohle bude ještě zajímavý.

,,Milujem ťa." Zašeptala.

,,Já tebe taky Sněhurko." Takhle jsem jí neřekl už dost dlouho.

Připomnělo mi to naše začátky, které byli krásný. Proč to nemůže být takový i teď? Proč?

Začal jsem Alisu líbat. Spolupracovala. Tak moc jsem toužil po mojí holce jako nikdy. Silně jsem si jí k sobě přitáhl. Tolik vášně jsem necítil už dlouho. Chtěl jsem jí tak stejně jako ona chtěla mně. Osahával jsem jí všude na těle a snažil jsem se zapomenout na všechny problémy, které máme. Soustředil jsem se jenom na mojí krásnou, hloupou a hodnou holku.

****

Alisa

,,Aliso jdeme ven." Oznámil mi Dominik keď vtrhol do jeho izby.

,,Čo? Teraz? Veď je jedenásť večer." Povedala som.

,,Jo dělej." Povedal a zatvoril dvere.

Hodila som na seba teplejšie nohavice a veľkú dominikovu mikinu. Vyšla som z jeho izby. Dominik ma už čakal obutý na chodbe. Usmial sa na mňa. Úsmev som mu opätovala a tiež som sa obula. Vyšli sme spoločne z bytu.

,,Kam ideme?" Spýtala som sa ho keď sme išli ruka v ruke tmavými ulicami.

Dominik zastavil a pustil mi ruku. Čosi vytiahol z kapsy a prešiel za mňa. Začal mi obvazovať šatkov oči.

,,Nie Dominik." Začala som sa smiať.

Dominik sa začal smiať so mnou. Zaviazal mi šatku cez oči a chytil ma znovu za ruku. Rozišiel sa niekde so mnou.

,,Hej nič nevidím!" Smiala som sa.

,,No o to právě jde." Povedal.

Viedol ma takto niekoľko minút. Skoro som narazila asi do dvoch lámp, ale na to miesto som prišla živá a zdravá. Dominik mi rozviazal šatku. Zamrkala som a pretrela som si oči. Stáli sme pred garážou číslo sedem kde sme sa vlastne spoznali.

,,Pamatuješ?" Povedal Dominik potichu.

,,Pamätám a to veľmi dobre." Povedala som a silno som ho objala.

Nebola som tu tak strašne dlho. Ešte predtým než som spoznala Dominika som sem chodila skoro každý deň a potom som prestala, pretože som už sem nepotrebovala chodiť.

,,Tak jdem ne?" Povedal Dominik.

Zasmiala som sa a rozbehla som sa ku starému rebríku, ktorý viedol hore na strechu garáže. Vyliezla som prvá a Dominik hneď za mnou. Sadli sme si úplne na kraj a spustili sme dolu nohy. Dominik si zapálil cigaretu a chytil ma okolo ramien. Položila som mu hlavu na rameno.

,,Trápím se Alli." Povedal z ničoho nič Dominik.

Zdvihla som k nemu hlavu.

,,Prečo láska?" Spýtala som sa so strachom v hlase.

Toto mi ešte nikdy nepovedal.

,,Já..nevím těžko se mi něco takovýho vypráví." Povedal a silnejšie si ma pritiahol k sebe.

,,Ja viem, ale mne to môžeš povedať." Povedala som.

,,Já...prostě nevím. Nejvíc mně vlastně trápí náš vztah. Prostě my. Je to komplikovaný. Nevím už co bych mněl dělat. Nejsem šťastný chápeš?" Povedal.

Toto ma zabolelo. To znamená, že Dominik nie je so mnou šťastný...

Mix emocí✨Where stories live. Discover now