31.

1.6K 62 8
                                    

( ! Všetko ohľadom Dominikovej rodiny je vymyslené! Aby nedošlo k nedorozumeniu😊)

Právě jsem zastavil před barákem kde jsem vyrůstal. Je to divnej pocit. Nebyl jsem tu fakt hodně dlouho. Vždycky když sem přijedu tak mám divnej pocit. Tohle nebyl dobrej nápad. Zase to všechno skončí hádkou jako vždycky.
Vystoupil jsem z auta a otevřel jsem dveře Alli, která taky vystoupila. Usmívala se na mně jako sluníčko. Nechápu tuhle holku. Má vlastní problémy něco jí trápí. Vím to,jenže to z ní nemůžu dostat. Ale ona se i přesto na mně usmívá. Stáhl jsem jí do objětí. Objětí mi opětovala. Nepustil jsem jí. Furt jsem jí držel a nasával její vůni z vlasů.

,,Čo je?" Zamumlala mi do hrudě Alli.

,,Nic. Jenom, že tě moc miluju." Zamumlal jsem jí do vlasů.

Téhle holce to mám potřebu říkat furt. Nejradši by jsem jí to říkal každou vteřinu. Odtáhl jsem se z dlouhého objětí a z kufru jsem vytáhl naši tašku. Přehodil jsem si jí přes rameno a zamknul jsem auto. Vrátil jsem se spátky k Alli a proplétl jsem si s ní prsty a společně jsme se rozešli po kamínkový cestě k domu. Zazvonil jsem a nervózně jsem čekal kdy někdo otevře. Otevřela máma.

,,Takže jste nakonec přišli." Usmála se a už mně mačkala v objětí.

,,No přišli." Řekl jsem potichu.

Máma se ode mně odtáhla a stáhla do objětí Alli. Alli jí objětí opětovala.

,,Tak pojdtě dál." Řekla máma a otevřela dveře dokořán aby jsme mohli vejít.

S Alli jsme tedy vešli dovnitř a zuli jsme si boty. Tašku s našima věcma jsem nechal položenou na chodbě. Spolu s mámou jsme vešli do obyváku kterej je spojenej s kuchyní.

,,Kde je táta?" Zeptal jsem se a otočil jsem se na mámu.

,,Je v práci, ale každou chvíli by mněl už přijít." Řekla.

,,Jo jasně. Zase někde píchá děvky určitě." Řekl jsem a rukou jsem si prohrábl své vlasy.

,,Dominik." Hodila po mně Alisa naštvanej pohled a stiskla mi ruku.

No co? Chtěla jsem jít tak nech vidí jak to tady u nás doma chodí.

,,Dominiku nech si to na příště. Nebudeme se přece hádat." Řekla máma.

Kousl jsem si do jazyka a radši jsem držel hubu ,protože vím ,že by to zase skončilo hádkou.

,,Dane pojď dolů! Přišel Dominik!" Zakřičela máma na mého mladšího bráchú kterej hned s nadšením přiběhl dolů.

,,Dominiku!" Zakřičel nadšeně a objal mně.

,,Čau prcku!" Zasmál jsem se a objětí jsem mu opětoval.

Odtáhl se ode mně a zakoukal se na Alisu. Mněl pootevřené ústa.

,,Zavřít si tou hubu." Řekl jsem se smíchem a zavřel jsem mu ji.

,,Ahoj ja som Alisa." Usmála se na něho Alli.

,,Dan." Řekl Dan a taky se usmál.

Mix emocí✨Donde viven las historias. Descúbrelo ahora