,,Dneska mi už fakt lezieš na nervy." Povedala som Dominikovi ktorý ma dnes pleskol už asi dvadsiaty raz po zadku.
,,Tak já jdu prič." Povedal a odišiel do chodby.
Čo?
,,Počkaj. Ja som to tak..." Nestihla som dohovoriť pretože za sebou zabuchol dvere.
Nechápavo som sa otočila na Jakuba,ktorý to videl.
,,Ono ho to přejde. To je normální." Povedal a mávol rukou.
,,Fakt?" Spýtala som sa.
,,Jo fakt." Povedal.
,,Ja si už idem asi ľahnúť. Dobrú." Povedala som.
,,Dobrou." Odzdravili ma chalani.
Odišla som do Dominikovej izby a v skrini som si pohľadala nejakú jeho mikinu. Prezliekla som sa do nej a zaliezla som do postele.
Po dvoch hodinách Dominik nebol stále doma. Rozhodla som sa mu napísať.Dominik💗
A: Prepáč. Kedy prídeš?Neodpovedal mi. Ani len si to nezobrazil.
Dominik
Nevím ani proč jsem odešel. Vždyť jí lezu na nervy, tak proč ne?
,,Kdy se zase uvidíme Dominiku?" Vytrhla mně z přemýšlení Veronika s kterou jsem právě spal.
,,Nemám tušení." Řekl jsem a postavil jsem se z postele.
Oblékl jsem se.
,,Přídi brzo. Budeš mi chybět." Řekla a postavila se z postele jenom v krátkým župánku.
Přešla ke mně a přilepila se mi na rty.,,Musím jít." Řekl jsem a odtáhl jsem se od ní.
Rozešel jsem se do chodby kde jsem se obul. Veronika tam stála a pozorovala mně.
,,Zavolám ti brouku." Řekla.
Prokroutil jsem očima a otevřel jsem vchodový dveře.
,,Pusu na rozloučenou nedostanu?" Zeptala se.
Otráveně jsem se otočil a vlepil jsem jí pusu.
,,Čau." Odsekl jsem a rozběhl jsem se dolu po schodech.
Nasedl jsem do auta a jel směrem domů.
*****
,,Kde si byl?" Zeptal se mně Jakub když jsem přišel za nimi do obyváku.Alisu jsem nikde neviděl.
,,U Veroniky." Řekl jsem a prohrábl jsem si vlasy.
,,Si děláš prdel? Ty tady máš Alli a prcáš Veroniku?" Řekl.
,,Alisi lezu na nervy." Řekl jsem nezaujatě.
,,Ona to tak nemyslela. Čeká na tebe v pokoji. Tak jí nezabudni hned říct, že jsi někoho prcal." Řekl nasranej Jakub a sedl si na gauč.
Poškrábal jsem se na zátylku a rozešel jsem se do svého pokoje. Asi nebylo úplně nejrozumnější to co jsem udělal, že jo?
Otevřel jsem dveře do pokoje, vlézl dovnitř a zavřel jsem za sebou dveře. Na posteli k dveřím zády otočená ležela Alisa. Myslel jsem si, že spí ale ona se posadila a otočila se na mně. Pohledy se nám střetli. Alli se postavila a rozešla se ke mně.,,Prepáč." Vyletělo z ní.
,,To já promiň." Řekl jsem.
Alli se na mně jemně usmála a objala mně. Hlavu zabořila do mé hrudě.
Po chvílce se odtáhla. Na tváři mněla hodně smutný výraz.
KAMU SEDANG MEMBACA
Mix emocí✨
RomansaPríbeh lásky, ktorá bola veľmi zložitá. Hádky, nadávky,hnev ale aj láska,smútok a bolesť. To všetko sa ukrýva v príbehu Dominika Cittu a Alisi. _____ Tahle holka pro mě znamenala všechno... _____ Bolo len otázkou času kedy to medzi nami vybuchne a k...