1

1.8K 37 5
                                    

Tineke P.o.v
Ik lig net te dromen over... Ja iemand... En opeens gaat mijn wekker ( waarom moeten die dingen altijd zo luid zijn? Kunnen ze niet subtiel wakker maken?) weg droom...half nog nadenkend over mijn droom ga ik de trap af, eet rap wat en ga naar buiten...wacht even...hoe kon ik zo stom zijn! Ik ging terug naar boven, en verwisselde mijn pyjama voor kleren... Ik was bijna zo weg dacht ik...

Koen p.o.v
Waar blijft Tineke? Normaal is ze hier als eerste... Ik tokkel zenuwachtig op de tafel tot ze binnenkwam. "Waar was je" vroeg ik "ik zou zo zeggen" begon ze " waarom lijkt mijn pyjama toch zo goed op mijn kledij?" Ik lachte, typisch Tineke... Tis echt de tofste collega die je je kunt inbeelden: goedlachs, mooi en altijd goedgezind en... Eventjes weer met beide voeten op de grond... De commissaris kwam binnen. "Iedereen is hier?" Vroeg hij"oké in dat geval: floor en Velimir: voormiddag flitsen, namiddag papierwerk Birgitte en Eric voormiddag patrouille namiddag flitsen en koen en Tineke papierwerk en patrouille. Pff papierwerk.. Hatelijk!

Tineke p.o.v
We begonnen met het papierwerk, en ik zag dat koen naar me keek, ik bloosde en deed alsof ik mijn stylo had laten vallen. Tegen 12:14 was het middagpauze en om 13u vertrokken we op patrouille, na die patrouille ( waar bijna niets gebeurde buiten een konijn over straat) , vertrokken Koen en ik naar huis, elk een andere weg... Jammer
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
Hallo lezers hopelijk valt het wat mee, geef gerust
Wat tips 😊, ps:wat denken jullie, zou ik er ook eens een barry p.o.v in steken?
Groetjes margonar
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

ChangesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu