Part-1

4K 191 6
                                    

ေႏွာင္ဖြဲ႕ေလေသာသစၥာ (သို႔မဟုတ္)က်ိန္စာ
Part(1)

….ေလေတြဟူးဟူးရားရားတိုက္ခတ္ေနေသာ ေတာင္ေတြပတ္ပတ္လည္ဝန္းရံထားတဲ့ေနရာ နယ္ျခားစည္းႏွစ္ခုနဲ႔ထိကပ္ေနသည့္ေတာင္တန္း.. အမည္အားျဖင့္ဟိမဝႏၱာေတာင္တန္း အဓိကထိစပ္ေနတဲ့ ႏိုင္ငံေတြကေတာ့ အိႏၵိယျပည္နဲ႔တိဘက္ျပည္ တို႔ျဖစ္သည္….ဟိမဝႏၱာေတာင္တန္းေတြထဲက တိဘက္ျပည္နဲ႔အနီးဆုံးမွာတည္ရွိေသာ ရွန္ဂရီလာအမည္ရေတာင္တန္းေပၚတြင္ေတာ့လူတစ္စု ေတာင္တက္ဝတ္စုံအျပည့္အစုံနဲ႔ ရွန္ဂရီလာေတာင္ေပၚသို႔ဦးတည္တက္ေရာက္ေနက်သည္….အႏွီထိုလူသားအုပ္စုကေတာ့ Global Treasure Band လို႔အမည္တြင္တဲ့ တရုတ္အေမရိကန္ကျပားေခ်ာေလးမ်ားနဲ႔ဖြဲ႔စည္းထားတဲ့တီးဝိုင္းအဖြဲ႔ပင္….ေခါင္းေဆာင္ျဖစ္သူက Black Devil လို႔နာမည္ႀကီးတဲ့ ရွိန္း-Shane(or)ဝမ္ရိေပၚ ပင္ျဖစ္သည္…..ဝမ္ရိေပၚကေတာ့ ဖခင္အေမရိကန္နဲ႔မိခင္တရုတ္လူမ်ဴိးတို႔မွေမြးဖြားထားေသာ ကျပားေခ်ာေလးပါ….ျမင့္မားရွည္လ်ားတဲ့ကိုယ္ေနဟန္နဲ႔ ခပ္မိုက္မိုက္ဂ်စ္ကန္ကန္အမူအယာသြင္ျပင္တို႔ ေပါင္းစပ္ထားတဲ့ ရွိန္း ကေတာ့ အျပင္းစားဂီတေတြကိုျမဴးၾကြတဲ့ဟန္နဲ႔တီးခတ္တတ္သူ….သူ႔ရဲ႕ခ်စ္သူအေမရိကန္မေလး Lizthira -လစ္သီယာ ကေတာ့ေရႊအိုေရာင္ဆံပင္ေတြနဲ႔ ဒရမ္ကိုပင္တိုင္တီးခတ္ၿပီးခ်စ္သူ ရွိန္း နဲ႔တြဲဖက္ညီစြာ ေဖ်ာ္ေျဖတတ္သူတစ္ေယာက္…ယခုလဲ သူတို႔အဖြဲ႕အေမရိကန္ကေဖ်ာ္ေျဖပြဲတစ္ခုၿပီး၍ အပန္းေျဖေတာင္တက္ခရီးကို အေပ်ာ္ထြက္လာက်ျခင္းပင္….ထိုခရီးစဥ္က သူတို႔အထဲက ရွိန္း ဆိုတဲ့ေခါင္းေဆာင္ေလးအတြက္ မေမွ်ာ္လင့္တဲ့ျဖစ္ရပ္ေတြကို ရင္ဆိုင္ႀကဳံေတြ႔ဖို႔အတြက္ အစခရီးလမ္းဆိုတာသာ သူတို႔သိခဲ့က်ရင္ ဒီရွန္ဂရီလာေတာင္ေပၚသို႔တက္ဖို႔အတြက္ အေပ်ာ္ခရီးကိုစခဲ့က်မည္လားဆိုတာ ေတြးစရာအေျဖတစ္ခုပင္…….

“ရွိန္း….ခဏနားက်မလား…ငါတို႔တက္လာတာလဲေတာ္ေတာ္ခရီးေပါက္လာၿပီပဲ…ေတာင္ရဲ႕တက္ဝက္နီးပါးေရာက္လာၿပီလို႔လမ္းျပကေျပာတယ္….ေနလဲေစာင္းေတာ့မွာဆိုေတာ့လမ္းျပကဒီနားကေျမျပန္႔တဲ့ေနရာေလးမွာပဲ ညအိပ္က်မယ္လို႔အၾကံေပးေနတယ္….မင္းဘယ္လိုသေဘာရလဲ….” အဖြဲ႔ထဲကတစ္ေယာက္ျဖစ္တဲ့ ဂ်က္ က ရွိန္း အနားကိုကပ္ကာေမးတယ္…….

နှောင်ဖွဲ့လေသောသစ္စာ(OR)ကျိန်စာ (Complete)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt