Part-15

1.2K 124 11
                                    

(Zawgyi)
ေႏွာင္ဖြဲ႕ေလေသာသစၥာ (သို႔မဟုတ္)က်ိန္စာ
Part(15)

***သတိရတဲ့စိတ္ကို မီးလ်ံနဲ႔ေလာင္ျမိဳက္ပစ္မယ္***

…..အားအင္ဆုတ္ေလ်ာ့ေနဟန္နဲ႔ ဧကရာဇ္နန္းေတာ္ထဲကို အထိန္းေတာ္တစ္ေယာက္ကအသာေဖးမရင္း ေလ်ာက္လမ္းအတိုင္းေျဖးေျဖးခ်င္းဝင္လာေနတဲ့ ေရခဲသခင္မိုရမ္…ျဖဴဆုတ္ေနတဲ့မ်က္ႏွာက အရင္လိုတည္တင္းခက္ထန္မႈ႔ေတြ ေပ်ာက္ဆုံးေနတာေတာင္ ထည္ဝါခန္႔ညားေနတုန္းပင္……

“မိုရမ္ အခစားဝင္လာေၾကာင္းပါ အရွင္…..”

….နန္းေစာင့္တစ္ဦးရဲ႕ က်ယ္ေလာင္တဲ့ေအာ္ဟစ္ အစီရင္ခံမႈ႔ေၾကာင့္ ဧကရာဇ္နဲ႔အတူ စကားထိုင္ေျပာေနတဲ့ ရွီလာအရွင္မွာ အထိတ္တလန္႔နဲ႔ နန္းေဆာင္အဝကိုလွမ္းၾကည့္လိုက္သလို မနီးမေဝးမွာထိုင္ေနတဲ့ ဝမ္မိဖုရားနဲ႔ေနာက္လိုက္မ်ားကလဲ ျပိဳင္တူဦးေခါင္းေတြလွည့္လိုက္မိၾကသည္…..

“ဧကရာဇ္ကို မိုရမ္အခစားဝင္ေၾကာင္းပါ”  ဒူးတစ္ဖက္ကိုေထာင္လ်က္ က်န္ဒူးတစ္ဖက္ကိုႏွိမ့္ခ်ထားၿပီး လက္ႏွစ္ဖက္လုံးစုံယွက္ကာ ပလႅင္ေတာ္ေပၚမွလွမ္းၾကည့္ေနတဲ့ ဧကရာဇ္ကိုဦးညႊတ္အရိုေသေပးလိုက္သည္…..

“မိုရမ္….မင္းဒဏ္ရာအျပင္းအထန္ရထားတာၾကားတယ္…မသက္သာေသးပဲနဲ႔ဘာလာလုပ္တာတုန္း…..”  ဧကရာဇ္က တစ္ဖက္မွမီးပြင့္မတတ္လွမ္းၾကည့္ေနတဲ့ ဝမ္မိဖုရားကိုတစ္ခ်က္အကဲခတ္ရင္း မိုရမ္မ်က္ႏွာကိုေစ့ေစ့ၾကည့္ကာ အေမးေတာ္ရွိလိုက္တယ္…..

“ကြ်န္ေတာ္ အျပစ္လာခံယူတာပါ….”

“မိုရမ္..ဒီေကာင္…ဒီေကာင္ေတာ့….ငါေျပာထားရက္နဲ႔….”  သားျဖစ္သူစကားၾကားၿပီးေနာက္ ရွီလာအရွင္မွာ ဧကရာဇ္အနားထိုင္ေနရာမွ ထိုင္ရမလို ထရမလိုျဖစ္ကုန္ေတာ့သည္….ဒီကေလး မသက္သာေသးပဲနဲ႔ ဘာအရူးထျပန္တာလဲ….ငါႏွယ့္ေနာ္ ဒီမွာသူသတိမရေသးလို႔ အျပစ္ဒဏ္ကုိေပါ့ေလ်ာ့ေအာင္ အခ်ိန္ဆြဲေနပါတယ္ဆိုမွ….ဝမ္မိဖုရားရဲ႕ အျပစ္ဒဏ္ေတာင္းဆိုထားတာကို မင္းမသိလို႔ေနာ္ငါ့သားရဲ႕…..

“ဘာအျပစ္လုပ္ထားလို႔ အျပစ္လာခံယူတာလဲ မိုရမ္…..” တည္ျငိမ္ေအးေဆးစြာပဲ ခန္းမထဲမွာ ဧကရာဇ္အသံကလႊမ္းျခဳံလာျပန္တယ္…..

နှောင်ဖွဲ့လေသောသစ္စာ(OR)ကျိန်စာ (Complete)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora