Part-12

1.8K 130 4
                                    

(Zawgyi)
ေႏွာင္ဖြဲ႕ေလေသာသစၥာ (သို႔မဟုတ္)က်ိန္စာ
Part(12)

***ခေရာင္းေတာကိုေက်ာ္ျဖတ္၍ ၾကာပန္းငယ္ကိုျပန္လည္ေခၚေဆာင္ျခင္း***

“ဖလပ္….ဖလပ္…ဘုတ္……”

….ေတာင္ပံခတ္သံမူမမွန္သံနဲ႕ ဥေဒါင္းငွက္တစ္ေကာင္က ေရခဲနန္းေတာ္ အဝင္ဝမွာျပဳတ္က်လာသည္…ေတာင္ပံရဲ႕ညာဖက္အျခမ္းတစ္ခုက ေသြးေတြရဲေနေအာင္စီးက်ေနကာ လွပတဲ့အေမႊးျဖဴေလးမ်ားဟာလဲ စုတ္ျပတ္သတ္ကာ ေသြးေတြဟိုတစ္ကြက္ ဒီတစ္ကြက္ေပက်ံလို႔ေနသည္…..အရွိန္ျပင္းျပင္းထိုးက်လာတဲ့ ငွက္သံေၾကာင့္ အေရွ႕ကစစ္ေဆးရွာေဖြေနတဲ့သူေတြဆီ အာ႐ုံစိုက္ေရာက္ေနတဲ့ မိုရမ္နဲ႕ အထိန္းေတာ္မ်ား ေနာက္ဖက္သို႔ အၾကည့္ေရာက္လာက်သည္….ျပဳတ္က်လာတဲ့သူက ရွီရာမွန္းျမင္သည္ႏွင့္ မိုရမ္အေျပးတပိုင္း ရွီရာ့နားကို အေလာတႀကီးေျပးထြက္သြားတယ္….အႏၲရာယ္ဟူေသာအေငြ႕သက္က ေခါင္းထဲမွာ ေခါင္းေလာင္းထိုးအခ်က္ေပးေနေလသည္…..

“ရွီရာ….ဘာျဖစ္လာတာလဲ….မင္းကိုဘယ္သူလုပ္လိုက္တာလဲ….ဝမ္ငယ္ေရာ…..”

“………..”  သခင္ျဖစ္သူရဲ႕အေမးကို ရွီရာအားအင္ကုန္ခမ္းပုံေပါက္ေနေပမယ့္ တာဝန္တင္ျပမႈ႕မၿပီးေသးတာေၾကာင့္ မိုရမ့္အနားကိုကပ္ကာ ျဖစ္သမွ်ကိုအစီရင္ခံေနပုံပင္…..

“ေတာက္….ခ်ိဳင္ယြီ….မင္းကမ်ားအတင့္ရဲလို႔…..” ေတာက္ခတ္သံျပင္းျပင္းႏွင့္အတူ ေဒါသတႀကီး နန္းေစာင့္ဆီကလွံတံႏွစ္ေခ်ာင္းကိုလုရင္း စီးေတာ္ငွက္ဆီတရွိန္ထိုးေျပးကာ မိုးေကာင္ကင္ထက္ထိုးတက္ပ်ံသန္းသြားေတာ့သည္…..

“မိုရမ္….အရွင္…မိုရမ္….” ေအာက္ဖက္မွ အထိန္းေတာ္မ်ားနဲ႕ ရွာေဖြသူမ်ားက အေကာင္းႀကီးကေန ႐ုတ္ခ်ည္းစီးေတာ္ယာဥ္နဲ႕ ပ်ံထြက္သြားသူကို ေအာ္ဟစ္ေခၚေပမယ့္ မမွီေတာ့ေပ…..ျမင္ကြင္းထဲကေန မိုရမ္က ေလအလ်င္လိုေပ်ာက္ကြယ္သြားၿပီေလ……

“ဝုန္း…..” 
….က်ယ္ေလာင္တဲ့ျမည္သံနဲ႕အတူ ေက်ာက္သားျပင္လိုေအးစက္စက္ခုံက ထက္ပိုင္းက်ိဳးကာ တလိမ့္လိမ့္နဲ႕အျဖဴေရာင္ပုံရိပ္ေလးလြင့္ထြက္သြားကာ လႈပ္ဖို႔ပင္အားမရွိေတာ့သလိုၿငိမ္သက္သြားသည္…..

နှောင်ဖွဲ့လေသောသစ္စာ(OR)ကျိန်စာ (Complete)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang