Part-7

986 95 0
                                    

ေႏွာင္ဖြဲ႕ေလေသာသစၥာ (သို႔မဟုတ္)က်ိန္စာ
Part(7)

“မိုရမ္…မိုရမ္…ဘယ္မွာလဲ…..”

…ေရခဲနန္းေဆာင္အတြင္း တံခါးအဝမွစီကနဲေနေအာင္ ေဒါမာန္အျပည့္နဲ႔ ဟိန္းေအာ္ဟစ္ေၾကြး ေခၚေနသူကိုေျပးၾကည့္စရာပင္မလိုေပ …မိုရမ္ရဲ႕တစ္ဦးတည္းေသာေမြးသဖခင္ေက်းဇူးရွင္ ရွီလာေတာင္အရွင္သခင္သာျဖစ္သည္…အခ်ိန္မဆိုင္း ျမန္ဆန္စြာေရာက္မည္လို႔ခန္႔မွန္းမိေပမယ့္လို႔ ဒီေလာက္ေစာမယ္လိုေတာ့မထင္ထားမိ…လွဴိ႕ဝွက္အခန္းတြင္းမွထြက္ၿပီး ေရခဲပလႅင္ေပၚဖင္ထိုင္ခ်တုန္းရွိေသး ေရာက္ရွိလာေသာ အေရးႀကီးပုဂၢဳိလ္မ်ားက တစ္အုံတစ္မႀကီးပင္….

“ကြ်န္ေတာ္ ဒီမွာထိုင္ေနတာေလ အရွင္…ဘာျဖစ္လာျပန္ၿပီလဲ…..တစ္ရက္တစ္ေလေလး နန္းေဆာင္မွာ ေအးေအးလူလူေနခိုင္းဖို႔ စိတ္ကူးမရွိဘူးလား ခမည္းေတာ္……”

“အဲ့တာက မင္းကိုငါကေမးရမွာ….မင္းအေစာင့္ေတြကလဲ မင္းဖက္ကေလ ေမးလဲအမွန္တိုင္းထြက္မွာမဟုတ္ဘူး….ၾကာပန္းသခင္ေပ်ာက္သြားတယ္…ေပ်ာက္သြားတယ္ဆိုတာထက္ အခိုးခံရတာဆိုပိုမွန္မယ္…ရွင္းရွင္းပဲေမးမယ္ မင္းဝွက္ထားလား….”

“ခမည္းေတာ္…ကြ်န္ေတာ္ ဒီေန႔လုံးဝ နန္းေဆာင္အျပင္မထြက္ရေသးဘူးေနာ္…လာမစြပ္စြဲနဲ႔…ေနဦး..ေစာနကဘာေျပာလိုက္တာလဲ…ဝမ္ငယ္ဘာျဖစ္တာလဲ…ဘယ္လိုေပ်ာက္သြားတာလဲ……” မွင္ေသေသဟန္နဲ႔ မိုရမ္ရဲ႕ အေမးနဲ႔အေျဖကို ရွီလာအရွင္နဲ႔အတူ ဝမ္မိဖုရားနဲ႔အေစာင့္တို႔မွာ ယုံရခက္ခက္ျဖင့္ ေတြေတြေဝေဝ အကဲျဖတ္သုံးသပ္ေနက်တာကို ျမင္ေတာ့ မိုရမ္က်ိတ္ကာျပဳံးမိသည္…လြယ္လြယ္နဲ႔အလိမ္ေပၚရေအာင္ ဖုံးကြယ္သူကမိုရမ္ဆိုတာ မသိက်ဘူးလား….

“ၾကာပန္းသခင္က ဘယ္မွသြားတာမ်ဳိးမရွိဘူး….လက္ရွိစြပ္စြဲစရာကလဲ မင္းပဲရွိတယ္….သူ႔ကိုအတင္းလက္ထပ္ခြင့္ ေတာင္းထားတာဆိုလုိ႔မင္းပဲရွိတာေလ…အခုသူ႔ရဲ႕ထိမ္းျမားမဂၤလာပြဲကေန သူေပ်ာက္သြားတာ ေသြးရိုးသားရိုးမျဖစ္ႏိုင္ဘူး…ဒါေၾကာင့္အေျခအေနေတြ မရႈပ္ေထြးခင္ ၾကာပန္းသခင္ကိုဖြက္ထားတာ ျပန္ထုတ္ေပးဖို႔ေျပာေနတာ မိုရမ္…..ဒီကိစၥကို ဝမ္တုိင္းျပည္က နတ္မင္းခ်ဳပ္ဆီတိုင္လုိက္ၿပီ….အခုခ်ိန္ျပန္ၿပီး လႊတ္ေပးရင္ မင္းကိုသူတို႔ဘာမွ မေျပာဘူးလို႔ကတိေပးတယ္….တစ္ကယ္လို႔ နတ္မင္းေတြက ဒီၾကာပန္းသခင္ ေပ်ာက္ဆုံးမႈ႔ကို စစ္ေဆးလို႔ေပၚသြားရင္ မင္းကို သူတို႔အျပစ္ေပးလိမ့္မယ္….မင္းရဲ႕နတ္မင္းသိကၡာကို ေထာက္ထားၿပီး မလုပ္သင့္တာကိုမလုပ္ပါနဲ႔  ငါ့သား….အေဖမင္းကိုအႀကံေပးတာ တစ္ခါေလာက္နားေထာင္စမ္းပါ……”

နှောင်ဖွဲ့လေသောသစ္စာ(OR)ကျိန်စာ (Complete)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora