Part-6

1K 104 0
                                    

ေႏွာင္ဖြဲ႕ေလေသာသစၥာ (သို႔မဟုတ္)က်ိန္စာ
Part(6)

…...ဇာမဏီငွက္ရဲ႕ႀကီးမားက်ယ္ျပန္႔တဲ့ေက်ာျပင္ထက္ဝယ္ ရုန္းရင္းဆန္ခတ္ျဖစ္ေနတဲ့လူသားႏွစ္ဦးကေတာ့ တြန္းထိုးရုန္းကန္ေနမႈ႔ကို အရွိန္မေလ်ာ့က်ေသး…တစ္ေယာက္က ခုန္ဆင္းဟန္ျပင္ေနသည္ကို က်န္တစ္ေယာက္က ျပဳတ္က်မည္စိုး၍ လိုက္လံဖက္တြယ္ခ်ဳပ္ေႏွာင္ေနသည့္ဟန္….

“ျငိမ္ျငိမ္ေန…..မေနရင္မင္းကို ကိုယ္ဘာလုပ္မိမလဲ မသိေတာ့ဘူး ….အဲ့ေတာ့မွကိုယ့္အဆိုးမဆိုနဲ႔ေနာ္  ဝမ္ငယ္…..” ရုန္းကန္တြန္းလွန္ေနတဲ့ လက္သြယ္သြယ္ႏွစ္ဖက္ကို အတင္းစုခ်ဳပ္ရင္း သူ႔ကိုမ်က္ႏွာစူပုတ္လ်က္ မေက်မနပ္ၾကည့္ေနတဲ့ ၾကာပန္းသခင္ေလးကို ရင္ခြင္ၾကားထဲေရာက္ေအာင္ ထိန္းေပြ႕လိုက္သည္…..မျခိမ္းေျခာက္လို႔ကမရေတာ့ သူနာမွာစိုး၍အားအင္မသုံးပဲ အသာခ်ဳပ္ေႏွာင္ေနတာကို အတင္းရုန္းေတာ့ ၾကာရင္ႏွစ္ဦးသား ဟန္ခ်က္ပ်က္ကာ ျပဳတ္က်ေတာ့မည္….

“မေနဘူး…လႊတ္…ကြ်န္ေတာ့္ကိုအခုခ်က္ခ်င္း ျပန္ပို႔ေပး မိုရမ္….ခင္ဗ်ားကို ကြ်န္ေတာ္မမုန္းခ်င္ဘူး…..”

“မုန္းေလ…မင္းမုန္းလဲကိုယ္ဂရုမစိုက္ဘူး…ဘာလို႔ဆိုကိုယ္က မင္းကိုႏွစ္သက္ေနလို႔…ကိုယ္ကပိုခ်စ္ေပးမွာမို႔လို႔ပဲ……”

“ခင္ဗ်ား……ကြ်တ္…ဘယ္လိုေတာင္အရွက္မရွိတဲ့ နတ္ဘုရားလဲ…..”

“အင္း…ကိုယ္ကခပ္ဆိုးဆိုး နတ္ဘုရားပဲ….ေနပါဦး…ကိုယ္ဆိုးေအာင္လို႔ ဘယ္သူအရင္စလုပ္တာလဲ…..ဘာလို႔လက္ထပ္ပြဲကို ဆင္ယင္က်င္းပေနတာလဲ….လက္ဆက္ေပးမယ္ဆိုၿပီး ဘယ္သူက ကတိေဖာက္ဖ်က္ခဲ့တာလဲ….ကိုယ္သာမင္းတို႔ကို သံသယမျဖစ္ခဲ့ရင္ အခုခ်ိန္မင္း ဟိုမိန္းကေလးနဲ႔လက္ဆက္ေနေလာက္ၿပီ….ေျပာစမ္းပါဦး…ကိုယ္လုပ္ရပ္ကလြန္သလားဆိုတာ…….”

“လြန္တယ္….ခင္ဗ်ားကိုဘယ္တုန္းကမွ လက္ဆက္ပါ့မယ္လို႔ ကြ်န္ေတာ္မေျပာခဲ့သလို….တာရာနဲ႔က ကြ်န္ေတာ္နဲ႔တရားဝင္လက္ဆက္ေပးမယ့္ သတို႔သမီးေလာင္းပဲ…..အခုလက္မထပ္ရလဲ ေနာက္တစ္ႏွစ္ေလာက္ဆို ကြ်န္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္က ထိမ္းျမားလက္ဆက္ရမယ့္သူေတြပဲ…..”

နှောင်ဖွဲ့လေသောသစ္စာ(OR)ကျိန်စာ (Complete)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora