Part-8

966 94 0
                                    

ေႏွာင္ဖြဲ႕ေလေသာသစၥာ (သို႔မဟုတ္)က်ိန္စာ
Part(8)

….ေအးစက္စက္ေရခဲနဲ႔ႏွင္းထုက ခ်စ္သူအတြက္ဆို စိတ္ၾကည္ႏူးစရာဖန္တီးေပးဖို႔ စြမ္းအားရထားေလသလား မွတ္ယူရသလားပင္….မွန္သည္ သူတို႔ႏွစ္ဦးသား ဆန္းျပားလွပတဲ့ပန္းမ်ဳိးစုံတဲ့ ဥယ်ာဥ္ေတာ္ကို ေက်ာ္ျဖတ္လာတဲ့အခါမွာ အေနာက္တံခါးကုိေရာက္လာတာပင္…….

“ဝမ္ငယ္…ဒါက ကိုယ့္ရဲ႕အေနာက္နန္းေဆာင္ထြက္ေပါက္ပဲ…ဒီနန္းေဆာင္တံခါးက ေတာ္ရုံဆို ကိုယ္မသုံးျဖစ္ဘူးေလ… ….ေနာက္ဒီတံခါးရဲ႕ဟိုဖက္ျခမ္းမွာ အႏၱရာယ္ရွိတယ္လို႔ေျပာရမယ္….ကိုယ္နဲ႔ရန္ျငိဳးရွိဖူးတဲ့နတ္ဆိုးတစ္ေကာင္ရွိတယ္….သူ႔ပိုင္နက္က ဒီအေနာက္တံခါးကေန ဟိုဖက္ေျမာက္ဖက္ဂိတ္ေပါက္ထိ ကိုယ္နဲ႔နယ္နမိတ္ခ်င္းဆက္ေနတာေလ….ဒါေၾကာင့္ကိုယ္က အကုန္တံခါးသုံးေပါက္လုံးကို အေၾကာင္းကိစၥမရွိပဲ အသုံးမျပဳဘူး…..”  အနားမွာျငိမ္သက္ကာ အတူယွဥ္တြဲေလ်ာက္လာရင္း သူ႔နန္းေဆာင္နဲ႔ပက္သက္သမွ်ေတြကို မခြ်င္းမခ်န္ေျပာျပေနမိသည္….တစ္ကယ္ဆို သူ႔ရဲ႕နန္းမေဆာင္ကလြဲလို႔ က်န္သည့္ေနရာေတြကို သူ႔ဖခင္ေတာင္ မေခၚဘူးဆိုတာ ဝမ္ငယ္သိရင္ သူ႔ကိုေလွာင္ေျပာင္ေလမလားေလ……

“ကြ်ီ….” တျဖည္းျဖည္းပြင့္လာတဲ့ ေက်ာက္သားတံခါးျဖဴႀကီးေနာက္ကထြက္ေပၚလာေသာျမင္ကြင္းေၾကာင့္ ဝမ္ရိေပၚ အံ့အားတစ္သင့္ျဖစ္သြားရွာသည္….လွလိုက္တာလို႔  ေရရြတ္မိမတတ္ပင္….ႏွင္းဖုံးေရခဲေတာင္တန္းႀကီးက ထီးထီးမားမားႀကီးနဲ႔ တည္ရွိၿပီး သိပ္မေဝးလွေသာေရခဲျပင္ေပၚ  သစ္ပင္တုိ႔ကစိမ္းစို စီတန္းေပါက္ေရာက္ေနၿပီး ေရႊအိုေရာင္ သမင္ေလးမ်ားလဲရွိလို႔ေနသည္…အထူးဆန္းဆုံးက ေရအိုင္ေလးပင္ ၾကည္လင္ေတာက္ပေနၿပီး  တစ္ထီးတစ္နန္းဆန္စြာ ႏွင္းေတြပတ္ပတ္လည္ဖုံးကာထားတဲ့ ေတာင္နဲ႔ပနံ႔တင့္တယ္စြာ တည္ရွိေနတာပဲ…ေရအိုင္နားမွာေရေသာက္ဆင္းေနတဲ့ ေရႊေရာင္သမင္ေလးမ်ား ေက်းငွက္ေလးမ်ားနဲ႔အသက္ဝင္လွပလြန္းသည္…..စိတ္ကမေစခိုင္းခင္ ေျခဖ်ားတို႔ကေရႊ႕လ်ားကာ ေရအိုင္ဆီသိုလွမ္းမိေနေပၿပီ…..ေရအိုင္နားထိေရာက္ေအာင္တိုးကပ္သြားရင္း အနားေရာက္ေတာ့ ဒူးေကြးထိုင္ခ်လိုက္ကာ ေရအိုင္ဆီလက္လွမ္းရန္ျပင္လိုက္သည္…..

နှောင်ဖွဲ့လေသောသစ္စာ(OR)ကျိန်စာ (Complete)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant