Part-25

1K 117 20
                                    

(Zawgyi)

📜မလႊဲေရွာင္သာေသာကံၾကမၼာႏွင့္ထာဝရႏွလုံးသားမွၾကင္ယာေတာ္ေနရာ💝

“ဝမ္ငယ္ ေနာက္ဆုတ္ေန….အထိန္းေတာ္ခ်ဳပ္…ဝမ္ငယ္ကို နားေနေဆာင္ထဲ ေခၚသြားေတာ့….”

“ဟင့္အင္း…အဲ့လိုမလုပ္နဲ႕…ကြၽန္ေတာ္ အရွင့္အနားမွာပဲေနမယ္…”

“ဝမ္ငယ္…ေခါင္းမမာနဲ႕…ကိုယ္ ခဏေနရင္ လက္ထပ္ပြဲျပန္ၿပီးက်င္းပမွာ..အခုေတာ့ခဏေလး သြားနားေနေနာ္….”
….ႏွစ္ဦးသားတစ္ေယာက္ႏွင့္တစ္ေယာက္ လက္ခ်င္းထပ္ဆုပ္ထားရက္ႏွင့္ မိုရမ္က အထိန္းေတာ္မိန္းကေလးအဖြဲ႕ဆီ ဝမ္ငယ့္ကိုတြန္းလႊတ္ေသာ္လဲ သူ႕လက္ကိုမလႊတ္တမ္း ျပန္လည္ဆုပ္ကိုင္ထားတဲ့ ဝမ္ငယ္ေၾကာင့္ ဘာလုပ္ရမွန္းပင္မသိေတာ့…မ်က္ႏွာငယ္စြာ သူ႕ကိုေမာ့ၾကည့္ေနသူေၾကာင့္ သူရင္ထဲမခ်ိေအာင္နာရသလို တစ္ဖက္ကသူေတြကိုလဲ အမႈန႔္ေတာင္မက်န္ေအာင္ နင္းေခ်ပစ္ခ်င္ေနမိသည္….ႏွစ္ဦးသား အျငင္းပြားေနတုန္းမွာပဲ…

“ဝမ္ရိေပၚ….မင္း ေနရၪၥနာကိုျပန္လိုက္ခဲ့ပါ…မယ္ေတာ္တို႔ရဲ႕ တိုင္းျပည္ကို မင္းရဲ႕ဘာတန္ဖိုးမွမရွိတဲ့ လက္ထပ္ပြဲတစ္ခုနဲ႕ပ်က္စီးေစခ်င္လို႔လား…မင္း..ငါေသသြားတာျမင္ခ်င္လို႔လား ဝမ္ရိေပၚ…မင္းရဲ႕ဖခင္ကို မငဲ့ေတာ့ဘူးလား….ျပန္လိုက္ခဲ့ပါ….”
….မတင္းလြန္း မမာလြန္းေသာေလသံႏွင့္ ဝမ္မိဖုရားက အနည္းငယ္ေရွ႕တိုးထြက္လာကာ သားျဖစ္သူကို ေဖ်ာင္းဖ်နိဳင္ေရးႀကိဳးပမ္းေနကာ….

“ဝမ္ငယ္…ျပန္လိုက္သြားစရာမလိုဘူးေနာ္…..မင္းကိုယ့္အနားမွာေနမယ္လို႔ ကတိေပးထားၿပီးသားေနာ္…”

“မိုရမ္…ကြၽန္ေတာ္….ကြၽန္ေတာ္..ဘာလုပ္ရမလဲဟင္….”
….ဆုပ္ကိုင္ထားတဲ့လက္ဖဝါးကို ငုံ႕ၾကည့္ရင္း ေဆာက္တည္ရာမရစြာ ပါးျပင္ေပၚမ်က္ရည္မ်ားစီးက်လာေတာ့တယ္….သူ အခုမွေ႐ြးခ်ယ္ဖို႔ခက္ၿပီ…တစ္ဖက္မွာ မိခင္ႏွင့္ တိုင္းျပည္…တစ္ဖက္မွာ မိမိခ်စ္ခင္ရသူ….

“ေနၾကပါဦး…ဟိုမိန္းကေလးကအရမ္းကို လက္ထပ္ခ်င္ေနပုံရတယ္…ကြၽန္ေတာ္မွာကလဲ ပိုင္ရွင္မရွိေသးေတာ့ စိတ္ဝင္စားရင္ ကြၽန္ေတာ္ယူပါရေစဗ်….”

နှောင်ဖွဲ့လေသောသစ္စာ(OR)ကျိန်စာ (Complete)Where stories live. Discover now