Oliver
A telefonom csörgésére keltem. A kijelzőn Isaac neve állt. Morgolódva fogadtam a hívást.
-- Mondd! -- hangosítottam ki a telefont.
-- Láttad a híradót? -- kérdezte idegesen.
-- Nem.
-- Kapcsold be a tévét!
-- Jó -- a bal kezemmel az éjjeliszekrényhez nyúltam a távirányítóért. Bekapcsoltam a tévét, majd átkapcsoltam a híradóra.
-- A rendőrség napokig kereste az eltűnt személyeket, végül egy erdőben találták meg annak a 16 éves lánynak a holttestét, aki napokkal ezelőtt egy házibuliból indult haza. Juliet Baker és Samantha Nelson egyelőre nem került elő. Minden bizonnyal egy olyan emberrel állunk szemben, ki előre és nagyon pontosan kiszámítja tetteit.
-- Bazdmeg, Isaac! -- álltam fel a fotelből -- Óvatosabbnak kéne lenned!
-- Tudom, bazdmeg! -- kiáltotta idegesen -- Gyere át hozzám!
-- Mire készülsz? -- masszíroztam a tarkómat -- Isaac -- szóltam hangosabban. Letette.
Villámgyorsan magamra kaptam egy pulóvert és egy nadrágot, megkerestem a kulcsomat és indultam is hozzá. Isaac nem érdemelte meg a segítségemet, viszont bármikor számíthatott rám. És én is bármikor számíthattam rá. Ezért voltunk mi legjobb haverok, mert mindig kihúztuk egymást a szarból.
Egy órával később leparkoltam a háza előtt. Kiszálltam az autóból, és a főbejárathoz mentem. Mivel a kopogásra nem válaszolt, kinyitottam az ajtót, és beléptem a házba.
-- Merre vagy ember? -- léptem be a nappaliba.
-- Itt -- szólalt meg a hátam mögött, amitől frászt kaptam.
-- A faszom beléd! -- fogtam vele kezet röhögve.
-- Levágjam?
-- Megeszed?
-- Valamit el kell mondanom -- nézett rám pókerarccal -- Van egy lány a fürdőszobában.
-- És? -- kérdeztem vissza.
-- Azt hiszem, kedvelem.
YOU ARE READING
Pszichopatába szeretve { Befejezett }
RandomEgy megtört szív és egy megtört lélek egymásra találásáról szól ez a történet. Hogy hogyan lesz egy pszichopata sorozatgyilkosból egy törődő, szerető fiú. Mert semmi sem lehetetlen. Ahogy Isaac számára sem a szerelem.