21.

1.6K 79 1
                                    

Isaac

Oliver cselekedete mérhetetlen idegességet, indulatot váltott ki belőlem. Épp a konyhába indultam, hogy tájékoztassam őket a terveimről, mikor a legjobb haverom szája annak a lánynak a szájára tapadt, aki iránt kezdtem érzéseket táplálni. Hosszú idők óta először... Bassza meg! Elkövettem azt a kibaszott nagy hibát, hogy életben hagytam. A kurva életbe! Végeznem kellett volna vele, de nem voltam rá képes. Elgyengített, megsebezte a szívemet. Érte képes lettem volna megtenni mindazt, amit máskor kizártnak tartottam. Mert kezdte megolvasztani a szívemet. Oliver pedig egy tört döfött a szívem közepébe. Legszívesebben kitéptem volna az övét a helyéről, és megetettem volna azzal a ribanccal. Aztán Autumn szívét is kitéptem volna. Ökölbe szorítottam a kezem és beleütöttem a STOP-táblába. A sajgó kezemen okozott fájdalom elterelte a figyelmemet a lelki fájdalomról.

-- Hé, minden rendben? -- kérdezte valaki a hátam mögött.

Egy göndör, barna hajú, bőrdzsekit viselő lány volt az. Érdeklődő pillantással nézett rám.

-- Kurvára semmi nincs rendben -- léptem hozzá közelebb.

A prédára leső vadász voltam. A lány hátrálni kezdett, amíg végül egy fának nem ütközött. Széles mosollyal az arcomon közeledtem felé.

-- Segítség! -- hiába próbált kiáltani, a hang megakadt a torkán.

Kezemmel végigsimítottam az arcán.  Barna szemében ijedtség tükröződött.

-- Hagyj békén!

-- Ez nem kívánságműsor, szívem -- mosolyogtam rá.

-- Kérlek, engedj el! -- mondta remegve -- A családom...

-- Nem érdekel -- izgatottan húztam elő a csavarhúzót a hátsó zsebemből, amitől a lány elkerekedett szemmel nézett rám -- Utolsó kívánság?

-- Kérlek, ne! Megteszek neked mindent, amit...

-- Akarok -- egy vadmacska sebességével tövig döftem a lány nyakába. Kihúztam a szerszámot a friss lyukból, amiből abban a pillanatban mélyvörös sugárban spriccelni kezdett a vér.

Ennek a lánynak a halála leírhatatlanul jó érzéssel töltött el. Senki miatt nem fogok megváltozni. Mert ez vagyok én. Ez az igazi Isaac, aki bűntudat nélkül, élvezettel veszi el egy ártatlan lány életét.

Pszichopatába szeretve { Befejezett }Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang