25.

1.6K 80 0
                                    

Isaac

-- Ne kelts feltünést! -- suttogtam a fülébe összeszorított szemmel.

-- Neked szoktak feltűnési viszketegségeid lenni -- haragos tekintettel álltam Autumn dühös pillanatását -- Ha már itt vagyunk, nézhetnél magadnak egy kockás inget.

-- Te pedig egy olyan nadrágot, amiben látszik, hogy van segged.

Autumn ügyet sem vetett rám, csak a szemét forgatta.

-- Megyek, felpróbálom -- mutatta fel a kezében lévő piros színű pulcsit. Az arckifejezésemet látva megkérdezte, mi bajom.

-- Más színben nincs?

-- Van, de nekem ez tetszik.

-- Nekem viszont nem.

-- Nem érdekel -- mondta, majd ezt követően a próbafülke felé indult.

-- Várj, próbáld fel ezt is -- adtam a kezébe egy fekete NASA-s kapucnis pulcsit.

-- Oké -- vette el a ruhadarabot, és eltűnt vele a próbafülkében.

Megálltam a próbafülke előtt, és vártam. Hosszú perceknek tűnt, pedig csupán pillanatok telhettek el, mire kilépett onnan.

-- Ne! Inkább bele se kezdj! Nem érdekel -- lépett vissza a próbafülkébe.

Értetlen tekintettel néztem utána. A NASA-s pulcsit próbálta fel először, ami véleményem szerint kurva jól állt rajta.

-- Ez nagyon tetszik! -- lépett ki mosolyogva, a szeme vidáman csillogott.

Egyszer csak azon kaptam magam, hogy vele együtt örültem. Jó érzés volt így látni. Nem tudtam lemondani róla, bármennyire haragudtam is rá a sok hülyeség miatt. Eddig mindig megfutamodtam, elzártam az érzéseimet...Talán ideje volt a felszínre hozni.

Pszichopatába szeretve { Befejezett }Where stories live. Discover now