12. Podruhé 🐉

876 35 2
                                    

Pozor pozor, scéna pro dospělé. 😁😁

Zahákla jsem se mu za okraj kalhot a stáhla je, on je ze pak sebe zkopal. Šibalsky se u toho usmíval a já si byla stoprocentně jistá, že si užívá tuhletu mojí nově objevenou stránku, ale měl by vědět, že jsem taková nikdy nebyla. Nebyla jsem tak hladová.
Co to se mnou je? No, to je teď fuk.
Dlaně jsem mu položila na hruď a sjela jimi dolů. Chtěla jsem si prostě sáhnout na ty obrovské svaly. Nechápejte mě zle, tohle jsem prostě nikdy neviděla naživo, teda jo, ale ne v téhle situaci. Pak jsem se do něj zapřela a on si sedl na postel tak, jak jsem chtěla. Sedla jsem si mu na klín a začala ho divoce líbat, dokonce jsem ho i kousla do rtu, přičemž spokojeně zavrčel.
Jeho ruce se přesunuly z mých zad do vlasů. Kolem jedné ruky si je obmotal a pak zatáhl tak, že jsem byla nucená zaklonit hlavu. Tohle gesto pro mě bylo zcela nové, ale už v tu chvíli jsem věděla, že si ho hodně oblíbím.
Když mi zuby přejel po krku, málem jsem znovu vykřikla, ale udržela jsem to a jen jsem hlasitě zavzdychala. Vyslalo to další horkou vlnu chtíče do mého klína. Pak se to všechno seběhlo celkem rychle.
Jeho dlaně se ocitli pod mými stehny a v jedné chvíli jsem byla ve vzduchu a ve druhé na posteli pod jeho pevným tělem, ze kterého sálalo velmi silné teplo. V tu chvíli mi to ani nenormální nepřišlo. Možná, kdybych neměla zastřené smysly, tak bych se nad tím i pozastavila, jenomže já je zastřené měla, hodně. Zavrněla jsem blahem. To, jak semnou zacházel, se mi vážně líbilo.
"Jsi neskutečná. Jestli si tě okamžitě nevezmu, tak přijdu o rozum," dostal ze sebe a já se musela pousmát. Tahle jeho mluva to celé jen vylepšovala.
"Vem si mě. Prosím. Hned, teď." Zrychleně jsem dýchala a tak se mi mluvilo opravdu těžko.
Jednou rukou si stáhnul boxerky s druhou svůj úd namířil na můj vchod. Vnikl do mě jen špičkou já zalapala po dechu.
"To si děláš srandu." Oči jsem měla do široká otevřené, protože jen podle toho, jak plná jsem se cítila jen v tu chvíli, jsem usoudila, že se do mě nemůže v životě vejít.
Podíval se na mě. Ta touha v jeho očích byla téměř hmatatelná. Nejvíc mě dostalo jakým stylem se na mě díval. Jak se mu leskly oči. Došlo mi to. Měl deja vu.
Pohladil mě po tváři a políbil. No tak to ne. Momentálně jsem o něhu fakt nestála. Kousla jsem ho do rtu a zhoupla se proti němu boky, díky čemuž do mě pronikl zase o něco víc.
"Kiaro," zavrčel nadrženě. Jen jsem se uculila. Jeho výraz se změnil. Ztvrdnul. Konečně mu došlo, že už vážně panna nejsem. "Nadechni se," přikázal a já jsem to, i když jsem nechápala důvod proč, udělala. Vpíjel se mi do očí a pak do mě z ničeho nic prudce přirazil. Vydechla jsem, ale znělo to spíš jako au. Což nejspíš i bylo. Tak fajn, že bych ještě panna byla? Ale to je blbost... Hlavou se mi v tu chvíli honily strašné blbosti, které ovšem rychle zahnal. "Kurva," ozvalo se nade mnou hrdelní zavrčení. "Ty jsi tak úzká, to není možný."
Musela jsem se tlemit jako blbeček. Můj nedávný sen se stal skutečností. Mám ho. Pohla jsem boky a nespokojeně zakňučela. "Ty jsi ale nedočkavá," usmál se a začal mě líbat. No a pak se začal hýbat.
Nejdřív pomalu, abych si zvykla, protože jsem sem tam trochu sykla, vážně to bolelo. Bůh u něj nešetřil, ničím. Takže ano, nakonec jsem zjistila, že neměl obrovské jen tělo.
Ale po pár sekundách, kdy mě něžně líbal na ústa i krk, jsem si zvykla a naplno se oddala té neskutečné slasti. Zaklonila jsem hlavu dozadu a začala vzdychat, aby poznal, že je všechno v pořádku. Chtěla jsem poznat konečně pořádný sex a ne jen pokusy o něj.
Jen co to gesto poznal, přidal. A to už se s mýma hlasitými steny mísily i jeho povzdechy. Nohy jsem mu obmotala kolem pasu, bylo to jako reflex, chtěla jsem víc a doopravdy jsem to dostala. Oba jsme zalapali po dechu. "Do hajzlu Kio, tohle moc dlouho nevydržím," zahuhlal mi do krku.
"Máme na to celý den. Prostě přidej prosím," zašeptala jsem.
"Kio," najednou zpomalil a podíval se na mě.
Co to zase dělá? Proč přestává? "Ano," odpověděla jsem prostě. Byla jsem trochu otrávená, protože jsem zrovna začínala cítit nastupující orgasmus, když přestal.
"Co pak bys chtěla?" pronesl s jasnou hravostí v hlase.
Dělá si srandu?! Jedno Mc menu prosím, tyvole. "Další orgasmus." Můj otrávený hlas se nedal přeslechnout.
"Jestli pak chceš poznat pravou slast," s těmi slovy přirazil a já to nečekala, takže jsem hlasitě vykřikla, "jestli pak chceš poznat, jaké to je, když ti někdo vyšuká mozek z hlavy, hm?" Při každém posledním slově opět přirazil a tentokrát silněji.
"Ano, prosím ano," prosila jsem, vážně jsem prosila. A vůbec jsem to nechápala.
"Jsi," bum, "jenom," bum, "moje," bum, "rozumíš?" dostal ze sebe přiškrceně a já omámená sílou okamžiku i slastí neodpověděla.
Přestal se hýbat. Vyděšeně jsem se na něj podívala. "Proboha, jsem jenom tvoje, Theo! Vždycky jsem byla!" vyhrkla jsem bezmyšlenkovitě a on se v tu chvíli začal konečně doopravdy hýbat. Přirážel ve zběsilém tempu a já hlasitě sténala střídavě cosi nesrozumitelného a střídavě jeho jméno. Nehty jsem mu zarývala do rukou, jelikož se nade mnou tyčil, aby měl lepší přístup. Byl jako můj osobní bůh sexu, moje spása i zhouba.
Po chvíli přišlo známé teplo. "Ach, prosím," uniklo mi nekontrolovatelně z úst.
"O co prosíš?" ozvalo se ochraptěle nade mnou.
"Udělej mě. Sakra! Prosím," doslova jsem fňukala, ale on se díky bohu už nepřestával hýbat.
"Pojď, Kio," vyzval mě udýchaně a já o vteřinu později mohutně bouchla a s jeho jménem na rtech se silně třásla v orgastických křečích. Ještě během toho jsem ucítila cukání a pak zvláštní teplo uvnitř sebe. Když jsem se uklidnila, došlo mi, že vyvrcholil úplně ve stejné chvíli, jako já. V tu dobu už na mě ležel zhroucený a zrychleně dýchal. Na tváři se mi rozlynul spokojený úsměv.
"Kruci," hlesnul po chvíli, když popadnul dech. "Nemohl jsem to vůbec ovládnout. Eh, promiň." Netušila jsem za co se mi omlouval a bylo mi to upřímně úplně ukradený. Byla jsem v takovém rozpoložení, že bych mu odpustila snad cokoliv. "Doufám, že bereš prášky," zamumlal skoro neslyšně, ale díky tomu, kde ležel, jsem ho slyšela moc dobře.
"Injekce," řekla jsem jen a dál si užívala jeho dokonalé tělo na tom mém. Vážně hodně hřál.
Akorát jsem si pomyslela, že se ptá trochu pozdě, ne?
"Dobře," vydechl.
"Theo. Nechceš mi dopřát trochu oddychu?" navrhla jsem nenápadně, protože jsem měla pocit, že jeho penis snad nikdy nezvadne. A bolelo to. Už vážně. Nebyla jsem zvyklá na.... tohle.
"Hm," dělal že přemýšlí a pak se narovnal a zahýbal boky, "myslím, že ne," uculil se.
"Bolí to, Theo," ozvala jsem se potichu.
On vykulil oči. "Tak to řeknu rovnou." A jediným pohybem je pryč.
Oh. Úleva sakra.
"Zlato, tak trochu mi přijde jako bys snad za těch deset let s nikým jiným nebyla." Podíval se na mě podezíravě a já protočila oči.
"Ber to tak. Sex jednou za měsíc, dva, žádná sláva. A navíc," otočila jsem na něj hlavu, bedlivě mě poslouchal, "tvoje výbava dá zabrat kruci. Asi začnu chodit na jógu." A myslela jsem to smrtelně vážně, i když se Theodor zasmál a padl u toho na záda.
Přetočila jsem se k němu a podepřela si hlavu rukou. "No, co co, no."
"Bylo to luxusní, Foxie." Najednou se zatvářil úplně jinak. Z hravého je vážný.
"To sakra bylo. Nejlepší v mém životě, do háje." Spokojeně jsem si lehla na jeho hrudník a automaticky ho objala. Byla jsem utahaná jako kotě.
"Takže to první nejlepší nebylo, jo?" ozval se na oko uraženě.
Zase jsem se zvedla a propálila ho pohledem. Zasmál se, zase. Byl to krásný zvuk. "Podruhé bylo lepší," odpověděla jsem na rovinu. Ne, že by bylo poprvé špatné, ale tohle bylo zkrátka úplně o něčem jiném.
"Jsem rád, že jste spokojená, slečno Foxová," pronesl teatrálně, až jsem ho musela plácnout do hrudníku. Jeden by řekl, že mlátím do skály.
"To jsem, pane Scaly. Prosím pravidelné dodávky."
"Ale beze všeho," zazubil se a pak už jsem si opravdu lehla. Byla jsem neuvěřitelně šťastná. Na to, jak ten den blbě začal, tak skvěle skončil.

Osudová přitažlivostKde žijí příběhy. Začni objevovat