Hluboký, medový, hrdelní, přesto jemný. Tak by se dal popsat jeho hlas. Rty se mi samy roztáhly do šťastného úsměvu. "Theo." S tím jsem se otočila a pevně ho objala. Objetí mi samozřejmě opětoval. "Bála jsem se, že se už nevrátíš." S obavami v očích jsem se odtáhla.
"Vrátím se, už pokaždé. Ale snad nebudu muset znovu odjet. Promiň, že jsem se ti neozval." Pohladil mě po tváři. "Nemohl jsem. Nebyl vůbec čas. Byl jsem v Rumunsku," dodal.
"Tak nějak mi to došlo." Rozhodně mu tady nepřiznám, jak jsem slídila u Gregora. "Doufám, že je všechno v pořádku."
"Ne tak docela, ale o tom si promluvíme později. Tebe se to nedotkne neboj," usmál se.
"Ne, doufám, že se to nedotkne nás," řekla jsem naléhavě a Theo natočil hlavu na stranu.
"Jak nás?" Nepochopil to. Kdybych mohla, plácnu se do čela.
"Když jsi byl pryč, měla jsem čas přemýšlet," řekla jsem, ale nedopovím to, protože se ozve on. "A jaj." Protočím oči.
"Theo, chci to s tebou zkusit. Ehm, jako vážně. Chápeš." Jsem naprosto neschopná! Nedovedu se ani poradně vyjádřit.
Theodor chvíli mlčí, ale pak mu secvakne. "Chceš vztah?" vykulil oči.
"Jo. Chci," vydechla jsem a od úst se mi vznesl bílý obláček dýmu.
Theo zamrká. Pak něco nesrozumitelně zakoktá a pak hekne. Poté se ale zářivě usměje. "Myslíš to vážně? Nepila jsi moc alkoholu?" zvedl jedno obočí a já ho jemně žďuchnu do hrudi. Samozřejmě to s ním ani nehnulo.
"Pila, ale jsem barmanka. Mám výdrž. Navíc, jak jsem řekla - přemýšlím nad tím už od doby, co jsi pryč. Vyděsilo mě, jak jsi znenadání zmizel a došlo mi, jak mi chybíš. Ty dvě noci bohatě stačily k tomu, aby se všechny ty city, který jsem roky potlačovala, vrátily. Pravda je ta, že jsem tě vlastně nikdy nepřestala milovat, Theo. Jen jsem se bála to na tebe vychrlit hned," vysypala jsem ze sebe.
Zase chvíli mlčel a jen na mě zíral jakoby viděl strašidlo. "Kio, a o co myslíš , že mi šlo? Proč myslíš, že jsem tě celé ty roky hledal a čekal? Jasně, že tě chci zpátky, sakra! Já jsem tu lásku ani nikdy nepotlačoval. Panebože Kio..." vydechl a stáhl mě do pevného objetí. "Já tě miluju celých deset let a nikdy jsem to neskrýval."
Vehnalo mi to slzy do očí. "Tak proč jsi mi to neřekl rovnou?" vzlykla jsem, když se odtáhl a sundala si tu blbou masku, co mě bez tak jen škrábala. On si jí také sundal.
"Naznačoval jsem ti to, ale chtěl jsem, abys na to přišla sama. Nechtěl jsem na tebe tlačit."
Jen se usměju. "Musel jsi znovu zmizet, abych si plně uvědomila, že jsem zamilovaná. To je ironie." Zakroutila jsem pobaveně hlavou, protože naposledy, když zmizel, jsem naopak své city potlačila. Jenomže to jsem ještě nevěděla, co vím teď.
"Už ti nikdy znovu nezmizím. Příště snad pojedeš se mnou."
"Proč snad? Jasně, že pojedu."
Jen se usmál. "Takže jsme od teď pár," pronesl a já přikývla.
"Jsme." A potom mi dal ten nejsladší polibek, jaký jsem kdy zažila.Začalo odpočítávání a já vyhrabala telefon. Stacy mi volala a taky mi napsala zprávy. Ihned jsem vytočila její číslo. "Kde kruci seš?!" ozvalo se hlasitě z druhého konce. Dle rámusu jsem poznala, že stojí stále pod pódiem.
"Jsem s Theem vzadu , přijď."
"S Theem?!"
"Jo proboha, vrátil se, pojď už." A típla jsem to.
Theo se pobaveně usmíval. "Stacy no." Pokrčila jsem rameny.
"Chápu."
Za pár sekund se k nám přiřítila blonďatá kštice i s Troyem v závěsu. Sakra. Pamatuju si, jak ho Theo ve fitku propaloval pohledem. "Theo, nazdar, ty draku!" Podal mu ruku Troy a já vykulila oči.
"Čau Troyi." Theo nevypadal vůbec naštvaně. Co jsem prošvihla?
"Chyběl jsi nám v posilce, chlape."
"Po novým roce dáme sparing," usmál se Theo a já musela opět pozdvihnout obočí, ale tentokrát do nebeských výšin.
"Pět, čtyři, tři.." odpočítávali lidé kolem nás a my se k nim přidali. Můj nový přítel mě chytil kolem pasu a přesně o půlnoci mě políbil.
"Šťastný nový rok."
"Šťastný nový rok, Theo," uculila jsem se a pak po mě skočila Stacy a začala mi taky přát. Tak v tu chvíli jsem doufala, že "jak na nový, tak po celý" vážně platí.***
"Tákžé" protáhla Stacy s přivřenýma očima, měříc si nás dva naproti sobě. Seděli jsme v Dračím doupěti a pokračovali v oslavách nového roku. A mimochodem jsme Stacy oznámili, že spolu chodíme. "Vy dva jste teda jako teď spolu. Oficiálně. Jste pár." Snaží se to nějak zkousnout přes její alkoholem zamlženou mysl."
"Stacy, neříkej, že jsi to nečekala. Vždyť to mezi nima jiskřilo tak, že by vzplál i azbest," odfrknul si vedle ní pobaveně Troy, který šel s námi a na mojí kamarádce mohl oči nechat.
"No jasně," protočila oči, "ale já myslela, že spolu budou jen šukat."
Rukou jsem si zakryla obličej a schovala se víc do Theovi náruče. Tohle bylo fakt trapný. Ovšem ten mi přišel, že se vážně nad těmy kecy opilé Stacy baví.
"Však to tak taky začalo. To přece víš," pronesl a jeho hlas zněl opravdu pobaveně.
"No jó, to jó. Měla jsem to z první ruky. Teda vlastně ze druhý, že jo. Já u toho osobně nebyla."
Měla jsem sto chutí jí zahrabat někam pod zem, ale kluci se ze pro mě nepochopitelného důvodu nahlas rozesmáli, až to jimi otřásalo. "Nó a ty Theo. Co žes tak záhadně zmizel?" Tak teď uhodila na špalíček.
Theo se najednou zatvářil vážně. "Problémy v rodině," řekl jen. "A ne, nechci to řešit," dodal rychle a já ho musela soucitně pohladit po stehně. Něco se určitě stalo. Zase ten můj blbej pocit.
"Áha. No jo. Rodinu si člověk nevybírá," řekla zahořkle. Ona tu svojí totiž nesnášela. Byli to pro ni snobové.
"Stacy, pojď tancovat," vyhrkla jsem rychle, abych změnila atmosféru. Nic díky bohu nenamítala.Tak jsme chvíli tančili a když jsem sondovala, tak se kluci uvolněně bavili a Theo mě každou chvíli pozoroval. Akorát mě to povzbuzovalo k tomu, abych při tanci více používala boky a nutno dodat, že když začali hrát Hola seňorita od Malumy, šlo to samo.
Po chvíli se u stolu objevil Gregor a já tak navrhla Stacy, ať si na chvíli odpočineme. Jen kývla a s lišáckým úsměvem dotančila k Troyovi. Vážně, pozorovat Stacy v akci, bylo teda něco. Můj šéf se mezitím bavil s Theem a já si pořádně přihnula svého pití, až ten alkohol trochu zapálil v krku. Ale pila jsem už horší. "Téda Kio, ty máš ale splávek," rýpnul si Gregor.
"To víš, ohnivý rytmy," zazubila jsem se.
"Tak vidíš, vrátil se ti," řekl najednou a já bych se v tu chvíli propadla hanbou do země. To nemusel sakra!
Theodor nadzvedl obočí. "O čem nevím?" pronesl pobaveně.
"O ničem," vyhrkla jsem.
"Prdlajs. Ptala se na tebe. Jen drak ví, jak trpěla když jsi tu nebyl," řekl a já si byla jistá, že kdyby to nebyl můj nadřízený, kopla bych ho.
Na jejich divnou mluvu jsem si už zvykla.
Theo se usmíval jako měsíček na hnoji, mezitím co já rudla a zrádkyně Stacy zdrhla s Troyem někam k baru. Super.
"To je hezké," řekl najednou Theo a já se podivila. Ale nechtěla jsem to komentovat, jen jsem opětovala jeho objetí. Poté, co mě líbnul do vlasů, Gregor nadzvedl obočí.
"Tak jste si to konečně vyjasnili?"
"Jo, jsme spolu, oficiálně." Theo se vítězně usmíval, až mě to taky nakazilo.
"No hurá, to to trvalo, kurva!" houknul Gregor tak šťastně, až mě to překvapilo. Jak kdyby hrdě poplácal Thea po zádech a poté se slovy, že nám to přeje, ale musí pracovat, odešel.
Nakonec jsem nad tím jen pokrčila rameny a sedla si vedle mého nádherného nového partnera.
Až se mi nechtělo věřit, že mám takové štěstí. Najednou se přiřítila Stacy s rozevlátými vlasy.
ČTEŠ
Osudová přitažlivost
RomanceKorekce dokončena. ✅ !Romance s prvky fantasy! Milovala ho a on ji opustil. Postavila se na vlastní nohy a začala novou kapitolu svého života. Deset let uplynulo. Deset let v sobě drží svou největší bolest. A pak se z ničeho nic objeví. Jako blesk z...