Hodina tance

88 8 1
                                    

Seděla jsem v pokoji na posteli a přemýšlela... Mám vůbec šanci ještě zažít svobodu?... Už asi po padesáté první jsem zavřela oči a soustředila se na své ruce... Veškerou energii jsem přemístila do zápěstí... 

Tmavá spálená kůže už nevypadala tak děsivě... Znova jsem pocítila jemné šimrání ve spáleném mase, ale hned ustalo... ,,To je na nic!" vykřikla jsem naštvaně a mrskla s jedním polštářem do rohu. V tom někdo zaklepal... ,,Dále" řekla jsem s nezájmem a uvelebila se na posteli. ,,Jak to že ještě nejsi připravená? Cožpak ti to služebná nevzkázala?" zeptal se mě přísný hlas Jupitera a já na něj hodila nasupený pohled. 

,,Jistě že vzkázala, ale já na žádný tanec nejdu!" řekla jsem tvrdě a otočila se k němu zády. ,,Jdeš, je mi jedno že nejsi připravená, ale nenechám tvojí učitelku čekat" řekl, přišel ke mě a silně mi stiskl paži. Vytáhl mě z postele a vlekl mě za sebou až na chodbu... ,,Říkám že nikam nejdu!" křikla jsem na něj a vytrhla se mu, ale v tom se náramky na mých rukách znova začaly rozžhavovat... ,,Já říkám že jdeš" řekl a v tu ránu přišla nová vlna bolesti... ,,Hmph" zadržela jsem výkřik a pomalu šla za ním. 

,,Už jsem ti říkal že je zbytečné mi odporovat" řekl. ,,Neříkal" řekla jsem a on se na mě zlostně otočil. ,,Musíš mít vždy poslední slovo?!" zeptal se mě a já jsem se zarazila... ,,Ani ne" řekla jsem a nechala ho za sebou... Jupiter mě dohnal a znova mě pevně chytil za paži. ,,Jestli jakkoliv urazíš královnu, nebo řekneš cokoliv o elfech, tak tě potrestám tak, že si to ani nedovedeš představit, budeš mě prosti na kolenou abych přestal" řekl tiše... Jeho slova byla jako led... Já se zamyslela a řekla jsem ,,To bude dost těžké, zažila jsem spoustu věcí" řekla jsem, když v tom mi došla slova co říkal... Královna elfů???... Nemyslí snad... Sunshine?

Přidala jsem do kroku abych tam byla co nejdříve... Jestli tam je ten kdo si myslím... Bude to ta nejhorší noční můra... ,,Prosím, prosím ať to není ona" vydechla jsem tiše a rozrazila dveře...

Uprostřed sálu stála vysoká elfka, která se na mě usmívala od ucha k uchu... ,,Ach vévodkyně Kailyn, dlouho jsme se neviděly" řekla a dala si jeden neposlušný pramen vlasů za ucho...

Zírala jsem na osobu co stála v sále s otevřenou pusou... ,,Promiňte vaše výsosti, vy znáte vévodkyni?" zeptal se Jupiter udiveně a mladá královna přikývla hlavou... ,,Kdysi dávno... Jsem měla tu čest" řekla a usmála se. ,,Tak v tom případě, vás tu nechám o samotě dámy" řekl Jupiter a odešel...

Stále jsem užasle zírala na osobu přede mnou... ,,Chiko?" řekla jsem nevěřícně a Chiko se na mě usmála...  ,,Ach drahá Kail, tak dlouho jsem tě neviděla" řekla a objala mě... Já jsem se probrala z transu a objetí jí opětovala... ,,J-jak je na tom Luna, je v pořádku?" zeptala jsem se a Chiko posmutněla... ,,Je hodně slabá, ale pořád žije" řekla a mě se ulevilo... Sice bych cítila kdyby se jí něco stalo, ale co když ne?...

,,Ale jak jsi--" Chtěla jsem se zeptat, ale Chiko se jen usmála. ,,Lesní království je náš dávný spojenec, no ptáčci mi vyštěbetali, že má král Jupiter novou snoubenku, která je ovšem velice zvláštní, je neposlušná, neobléká se jako dáma a dokonce, je to prý gin" řekla a kroutila hlavou... Já jsem se zasmála a ona mě znova objala... ,,Musím to říct Nikovi" řekla, ale mě se úsměv vytratil z tváře... ,,Já-... Prosím neříkej mu to" řekla jsem a Chiko se na mě nechápavě podívala... ,,Proč?" řekla a já jsem uhnula pohledem... 

,,A jak ses vůbec stala královnou?" zeptala jsem se a znova obnovila můj úsměv, který už ovšem nebyl tak moc upřímný jako předtím... ,,Tomu nebudeš věřit" řekla a usmála se. ,,Můj bratr se osobně vzdal trůnu a hned na to zmizel z království... Ach kdybys viděla teď naši zemi, všude to jen vzkvétá. Nikde nejsou žádné tábory, žádní otroci, služebným se platí pořádná mzda... 

Dokonce se v našich lesích prý znova objevili stříbrní vlci, kteří prý už vyhynuli... Někdo dokonce říká" řekla Chiko a odmlčela se.. ,,Že někdo spatřil stádo stříbrných malevalů... A v jeho čele byl dokonce i černý" zasnila se Chiko a já si znova vzpomněla na Lunu... Přišla jsem ke komodě která byla v rohu sálu a začala prohledávat šuplíky... ,,Co to děláš?" zeptala se mě zkoumavě a já vytáhla nůžky...

Hrábla jsem si rukou do vlasů a přivřela oči... cvak...  ozvalo se... V ruce jsem měla pramen svých vlasů... ,,Prosím odnes jí to, mělo by jí to alespoň trochu pomoct" řekla jsem a královna se soucitným úsměvem přikývla. ,,Neboj, staráme se o ni jak nejlépe to jde...

,,No, ale teď vzhůru na hodinu tance" řekla zvesela a zatleskala. Z kouta začala hrát pomalá hudba a královna Chiko se mi uklonila. ,,Smím prosit, spanilá slečno?" zeptala se mě a rošťácky se na mě podívala... Přesně tím pohledem, kterým to dělala i Marlie... ,,Jistě můj spanilý princi" řekla jsem a přijmula její ruku. Chytla mě jednou rukou kolem pasu, druhou měla naplou a ukazovala mi při tom každý krok. ,,Dozadu, dopředu, doprava, otočka" řekla a já dělala přesně to co mi řekla. ,,Valčík je krásný tanec, dovoluji si říct že i celkem jednoduchý" řekla Chiko a já se pousmála... ,,Pro tebe jistě" řekla jsem, když v tom jsem si uvědomila že je to královna a celou tu dobu jí tykám... ,,eh, omlouvám se, já jsem vám celou dobu tykala, nějak mi nedošlo že--" ,,Ale prosím, jsem ráda že mi tykáš, všichni mi vykají, říkají mi má paní, vaše výsosti, kdo ví jak ještě... Připadám si pak hrozně stará"

Zasmála se Chiko a já se pousmála... ,,Dobrá tedy" řekla jsem. Hudba skončila a Chiko se mi uklonila. ,,Když tanec skončí, musíš udělat pukrle a nejlepší je, když řekneš že je tvůj partner skvělý tanečník." řekla a já jsem se nějak pokusila o něco, co se vzdáleně podobalo úkloně... ,,To ještě dopilujeme" řekla vesele a já se usmála. ,,Těším se na ten ples, budeš tam jako opravdová snoubenka" řekla a zasnila se... ,,Jo, a taky tam budu jako opravdová snoubenka" řekla jsem a tím ji vrátila zpátky na zem. ,,No, to ještě doladíme..." řekla kysele. ,,Jsem zvědavá jak" řekla jsem. ,,No, pravda je že král Jupiter" řekla a zasekla se. Rozhlédla se kolem a ztišila hlas... ,,Zkrátka všechno musí být po jeho... Když si někoho vybere, třeba nějakou novou konkubínu, nečeká co řekne, prostě ji považuje za svoji...

Ale na druhou stranu, je velice schopný panovník, to musím uznat" řekla Chiko a já posmutněla... ,,K čemu mi je že je skvělý panovník když si ho vzít nechci?" zeptala jsem se a Chiko se zarazila... ,,To je fakt" řekla a zamyslela se... ,,Ale neboj, do plesu zbývají ještě necelé tři týdny, mezitím něco vymyslíme ano?" řekla a já přikývla hlavou.

Začala hrát další skladba a Chiko mě znova uchopila. Tančily jsme spolu snad tři hodiny, naučila mě valčík, waltz, polku, mazurku (která mi pořád moc nejde). Ani s waltzem jsem moc nepokročila, pořád se mi pletou nohy.

,,Nevěš hlavu, tohle je teprve první hodina, budeme se vídat skoro každý den. Uvidíš, že na plese zazáříš" řekla a já jsem přikývla hlavou... Snad... ,,Tak se zatím měj" řekla Chiko a objala mě. potom mě políbila na tvář, pak na druhou a řekla ,,Zítra tě naučím etiketu, i když na to je odborník spíš někdo jiný..." řekla a když jsem uviděla ty její jiskřičky v očích, zavrtěla jsem hlavou. ,,Ani nápad, na něj ani nemysli"  řekla jsem a zavrtěla jsem hlavou. ,,Stejně ho uvidíš na plese, nechápu proč by ses mu měla teď vyhýbat" řekla a dala si ruce v bok...

 ,,Změnil se Kail" řekla smutně a podívala se na mě... ,,Chtěla bych ti teď říct, co všechno dělal, ale myslím že bys to měla slyšet od něj" řekla a já se trochu lekla... ,,Stalo se mu něco?" zeptala jsem se polekaně, ale pak jsem uviděla ten její úsměv... ,,Pořád ti na něm záleží, já to věděla" řekla a já se zamračila. ,,Možná trochu... Ale to neznamená že jak ho uvidím tak mu hned skočím do náruče... Já už s ním nechci mít nic společného" řekla jsem rázně a vydala se ke dveřím...

,,Ale vy k sobě patříte" vydechla tiše Chiko a já se zastavila... ,,Jsem gin" řekla jsem a pootočila na ni hlavu. ,,Já nepatřím k nikomu" řekla jsem chladně a vyšla ze dveří... 

Hřbetem ruky jsem si otřela neposlušnou slzu, která mi tekla po tváři. Pořád jsem mu neodpustila... A on to nezmění i kdyby se postavil na hlavu... Celou dobu mi lhal... Jiná osoba by se v mém postavení možná radovala, že vyhrála prince... Ale on mě zklamal... Je stejně prolhaný jako všichni ostatní boháči proto je nemám ráda...

Až na Chiko... 


Zaklínač: Kdo jsi?Kde žijí příběhy. Začni objevovat