Dívala jsem se přímo do sírově žlutých očí, ve kterých se odrážela zloba. Obří šupinatá hlava byla kus od nás, ale ne dost daleko na to, abych byla klidná. Z nozder se jí vyvalil štiplavý dým a dračice otevřela tlamu plnou ostrých zubů, které byly větší než já.
Její oči mě hypnotizovaly... Nemohla jsem se od nich odtrhnout... Ponořila jsem se do té sírové barvy a jen na ni upřeně zírala. Náš oční kontakt přerušil Nik, který si stoupl přede mě a podezíravě přimhouřil oči. ,,Co od nás chceš?" zeptal se ostražitě a dračice se podívala na své mládě, které něco zakvičelo a pak se vrhlo k ní.
,,Myslím že ví že jsme mu neublížili" řekla jsem a Nik se na mě otočil. ,,Taky si myslím. Jinak bychom už dávno po kouskách plavali v jejím žaludku." zakřenil se a já se pousmála. On si musí dělat srandu i v tak vážné situaci.
Dračice opět otevřela tlamu plnou tesáků, ale tentokrát se z ní ozvalo něco na způsob hlasu... Bylo to ... Dost neidentifikovatelné. (fuf, teď prosím potlesk že jsem to slovo napsala :D )
,,Jsme vám vděční za ošetření budoucího prince. Kam jdete cizinci?" řekla a já jsem semkla rty. Byl to hrubý, ani ne ženský hlas, který zněl jako když se sype lavina. ,,Ehm... Jdeme do Černé země" řekla jsem nakonec a dračice přikývla.
,,To jsou v nejlepším tři dny cesty. Mohu vás tam zanést jestli chcete" řekla a já se na ni překvapeně podívala. Draci jsou velmi přívětivý když se je nesnažíte zabít. Nik se na mě usmál a otočil se zpět k dračici. ,,Moc rádi to přijmeme" řekl zdvořile a dračice opět kývla hlavou.
Její mohutné šupinaté tělo se začalo hýbat. Roztáhla jedno křídlo pokryté zlatými šupinami a spustila ho na zem, abychom po něm mohli vyjít na její hřbet. ,,Tak to bude jízda" vydechl nadšeně Nik a vyšplhal na její mohutná záda. Podal mi ruku, kterou jsem přijala a s jeho pomocí vyšplhala na dračici.
,,Pojď sem" řekl Nik a ukázal na místo před sebe. Usmál se na mě a pevně chytil osten, který byl jednou z ozdob co lemovaly hřbet dračice. Jelikož jsem byla mezi ním a ostnem, objímal mě kolem pasu a když jsem se na něj otočila s pozdviženým obočím, jen se zeširoka usmál, až se mu na tvářích objevily dolíčky a mrkl na mě. Lunu a Kapitána Dračice opatrně vzala do svých drápů, aby se jim nic nestalo...
Pak se dala do pohybu. Roztáhla obě křídla a párkrát s nimi máchla, takže se vznesla do vzduchu... Okamžitě jsem pevně obmotala ruce kolem ostnu a vystrašeně se podívala dolů... Od teď nesnáším létání.
,,Klid princezno, držím tě" zavrněl mi Nik do ucha a já si uvědomila, že mě opravdu pevně drží. ,,Já jsem úplně kldnááá" vypískla jsem když se dračice plnou rychlostí rozletěla směrem do Černé země.
,,To vidím" uchechtl se Nik. Jeho vlasy se třepotaly v prudkém větru a moje ho nejspíš šlehaly do obličeje... ,,Myslel jsem že když jsi byla gin, zvykla sis létat" řekl nahlas, abych ho slyšela a já jsem se na něj otočila, ale hned na to jsem se opět otočil a zpět a přikrčila se, protože dračice zrychlila. ,,To jsem si taky myslela" řekla jsem a slyšela jak se Nik začal smát.
,,Vážně moc vtipný" řekla jsem kysele a zamračila jsem se. Můj rozhořčený výraz vystřídal překvapený, protože Nik dal svou hlavu na mé rameno a jeho rty se lehce otřely o můj krk. Když to udělal, trochu jsem se uklidnila. I když mě do obličeje šlehal prudký vítr a já se třásla strachy, abychom nespadli, tohle mě uklidnilo.
,,Nezlob se princezno" řekl Nik a já na něj pootočila hlavu. Jen jsem se na něj ušklíbla a hlavu otočila zpět. Nenápadně jsem se o něj opřela a zavřela oči.. Najednou mi byl ten vichr v obličeji příjemný a já se cítila, jako předtím... Když jsme s Nikem prožívali různá dobrodružství a smáli se u toho...
ČTEŠ
Zaklínač: Kdo jsi?
FantasyPokračování příběhu Zaklínač kdo jsem? Kail se stala ginem a je uvězněná v lampě. Jednoho dne ji ovšem vyvolá král Jupiter, vládce lesního království a jeho podivné druhé přání Kail dá naději na osvobození... Po jeho zámku se může pohybovat jako člo...