Aborcja bez Granic

3.4K 177 27
                                    


Dzisiaj jest w wielu miastach strajk kobiet. Bardzo chciałam być na tym, który jest mi najbliżej, czyli we Wrocławiu, ale niestety nie miałam jak się dostać. Mimo to, dziękuję tym co strajkowali.

Wiem, że część z Was jest ode mnie młodsza, ale też do Was się zwracam. Osoby z pochwą pamiętajcie, że macie wybór, chociaż oni chcą wmówić Wam, że jest inaczej. W Polsce działa stowarzyszenie Aborcyjny Dream Team oraz kilka innych, które pomogą Wam w przypadku aborcji. 

Numer telefonu do Aborcji bez Granic +48 22 29 22 597 

Osoby tam pracujące pomogą Wam bezpiecznie usunąć ciąże farmakologicznie (za pomocą tabletek wczesnoporonnych), która jest do 12 tygodnia ciąży albo zapewnią bezpieczne usunięcie jeżeli jest ona powyżej 12 tygodnia. Nawet jak nie masz pieniędzy, ponieważ jesteś osobą niepracującą albo bardzo młodą, użyją swoich środków, aby tylko Ci pomóc. 

Jeżeli czujesz się zagrożona lub nie chcesz się kontaktować z nimi, bo po prostu nie ufasz im lub coś innego, spokojnie, jestem dla Ciebie. Jeśli chcesz, możesz do mnie w każdej chwili napisać na Wattpadzie. Pomogę, porozmawiam i również zrobię wszystko, aby Ci pomóc i doradzić. 

Pamiętaj, masz wybór. 

<3 <3 <3 

Kocham Was 

Color autem animae tuae #Drarry #Pansmione #Bleville ✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz