|YEONJUN|
Filmezős estnek néztünk elébe, így a kanapét kihúzva bújtunk össze a meleg takaró alatt, csendben élvezve egymás társaságát és melegét, miközben figyeltük a TV-ben történteket.Én mindeközben a kezével játszottam és a gyűrűt meglátva akaratlanul is egy nagy mosoly terült el az arcomon és úgy éreztem, hogy örökké ebben a pillanatban akarok élni.Biztonságban vagyok, Soobinnal együtt és annyi idő után végre azt mondhatom, hogy igazán boldog vagyok.Valahogy a puszta jelenléte képes elfelejtetni velem a problémáimat...
Örültem, hogy végre ki tudta pihenni magát, sokkal jobb volt ránézni is, hiszen így már nem a sötét karikák köszöntöttek vissza.
Adtam egy apró puszit az arcára, mire rám nézett, így gyorsan kapott egyet az ajkaira is, de míg én tervek szerint elhúzódtam tőle addig ő felém hajolt és egy lassú, de igen hosszú csókra invitált.Nem ellenkeztem, jól esett újra összemelegedni vele egy kicsit és hiányzott már a szokásos nyalakodása, mert hát nekem ez a négy nap is rettentő hosszúnak tűnt.Egy röpke pillanatra elváltunk és egymás szemeibe néztünk, míg ő csípőmnél fogva az ölébe húzott, kezeit pedig ezek után a fenekemre csúsztatta.Elmosolyodtam miatta és újra egy csókban forrtunk össze, most viszont én is megindítottam a kezeimet a testén, ha már ő szabadon markolássza a seggemet.
Egyszer-kétszer felmordult egy kicsit, így tudtam, hogy jó irányba haladok ezért is lettem egy kicsit merészebb, de mielőtt jobban belevághattunk volna a dolgokba, valaki bebaszta a bejárati ajtót maga mögött, mire mindketten felkaptuk a fejünket és csak egy - talán - dühösnek mondható Beomgyut láttunk, aki se szó, se beszéd nélkül a szobájába ment.
- Ühm...Majd én beszélek vele. - Adtam egy gyors puszit az orrára és leszálltam róla, majd Beomgyu után igyekeztem, akinek ugyan kopogtam az ajtaján, de nem vártam meg, hogy válaszoljon, csak bementem hozzá és leültem az ágyára. - Mi van veled?Összevesztetek Taehyunnal?
- Mondhatni... - Felelte még mindig a fal felé fordulva, mire csak löktem egyet rajta. - Egyáltalán miért te jöttél utánam?Nyugodtan folytathattátok volna, bármit is kezdtetek el. - Válaszolt kissé gúnyosan, mire csak összevontam a szemöldökömet, mert nem tudtam most mire vélni ezt az egészet.
- Ugyan már, semmi olyat nem csináltunk amit te nem tennél meg Taehyunnal vagy Kai-al. - Jegyeztem meg neki, mire hajlandó volt rám nézni, de ekkor is csak egy unott tekintetet kaptam, majd szemet forgatva visszahajtotta a fejét a párnára. - Ez a bajod?Nem akar megdugni?
- Megtennéd, hogy nem beszélsz ilyen nyíltan a dologról? - Támadt nekem egyből kissé dühösen, mire védekezően felraktam a kezemet.Normális ha az ember szexel, nem?Teljesen hétköznapi dolog, akkor most mi baja van ezzel?
- Nem értem, hogy pontosan mi is a problémád, de ha az zavar, hogy nem akar megfektetni, akkor ne aggódj, lehet, hogy csak megvárja amíg idősebb leszel.Elvégre még csak 15 vagy, nem?
- Pont az a problémám, hogy meg akar fektetni.
- Nem értem, hogy ez miért probléma... - Ráztam meg egy kicsit a fejemet, mert hát basszus...Azért eléggé jó érzés.Legalábbis nincs okom panaszkodni Soobin mellett. - Nem állsz készen vagy mi ezzel a baj?
- Nem azzal van a gond, hogy készen állok-e rá vagy sem, pusztán nem akarok lefeküdni se vele, se pedig senki mással.
ESTÁS LEYENDO
ORANGE | YeonBin ✓
FanficChoi Soobin egy erős és legtöbbször kedves alfa, aki bár szereti habzsolni az életet, nagyon is megválogatja, hogy kiket enged a maga közelébe.A baráti körében lassacskán mindenki megtalálja a maga párját, de ő szinte mindegyik omega illatától undor...