" ne?" hala anlamamış bunu bir türlü kavrayamamıştım.Josh....josh beni seviyordu.Bunu nasıl da farketmemiştim.Gözlerimin içine baktı." 12 yıl önce Alex...her şey işte o zaman başladı. Sence Zackten niçin bu kadar nefret ediyorum...o benim çakıltaşımı çaldı."beynim sanki ceviz kadar küçülmüş gibi söylediklerini toparlayamadım. " o çakıltaşı benimdi...sana vericektim...beni farkedersin diye" "onu Zack atmıştı...hatta bana kendisi verdi." güldü ama gülüşü hüzün doluydu." işte bu yüzden çaldı diyorum ya,taş benimdi Alex onu bulmuş ve çok beğenmiştim.Sana vericektim ama Zack elimden taşı alıp sana fırlattı."odama hızla çıkıp taşı aramaya başladım.Çekmecenin içinden bulduğum çakıltaşını ona uzatarak " o...bu taş mı?"kafasını salladı." ama bunun bir önemi yok değil mi?" yüzümdeki donuk ifadeye bakıp gülümsedi yavaşca yüzüme yaklaşıp artık donmuş olan göz yaşlarımı eliyle silip,kapıyı yavaşça kapatmıştı.O günü anımsadım.12 yıl önce 10 yaşındayken okuldan yürüyerek çıkmış,yeni okuluma alışmaya çalışıyordum.Arkamdan birilerinin geldiğini farketmiştim ama sesimi çıkarmadım.Seslerini artık duyuyordum."hey,şu kız senin hoşlandığın kız mı?"...hoşlanan çocuk sesini çıkarmamıştı.Arkamdan bir taşın atıldığını duydum.Onu o çocuğun attığını duymuş,hızla yürüyordu.Fakat...sesler kulaklarımda dünmüş gibi yankılandı.Hoşlanan çocuk koşarak taşı yerden almaya çalışmıştı.Fakat arkadaki çocuk taşı onun elinden alıp güldü."artık benim." bu sözler neyi kastediyordu...artık benim...taş mı?... ben mi?koşarak hızla arabama atlayıp,Zackin kaldığı eve yöneldim.Kapıyı açtı bu sefer sarhoş değildi.Elindeki martiniyi çekip yere fırlattım." Alex neler oluyor?" sözlerini tamamlamasına izin vermeyerek," beni hiç sevmedin değil mi Zack?...bana sadece muhtaçtın aile şefkatini ben de bulmuştun.Bense sana inanıp gerçeği göremedim.Çakıltaşındaki gerçek sevgiyi çalmış,beni sevdiğini idda ettin."beni kendine çekip,"basit bir çakıltaşına inanacağını kim bilebilirdi."dediği an yüzüne tokatı yapıştırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
takıldığımız çakıltaşları
Lãng mạnhayat insana çeşitli seçenekler verir. kaybet yada kazan, kendin olanı al yada sonsuza kadar unut... benim seçim şansım ise geçmiş ve gelecekti bugün denilen kavram beni yalnız bırakmıştı.