"Ouro nak morning kiss."
"Gedik, nantilah morning kissnya. Sini, biar aku pasangkan tali leher."
Halilintar mencebik dengan wajah masam apabila permintaan sederhananya ditolak oleh Gempa. Anak matanya, memerhatikan sang isteri yang begitu teliti dalam memasangi tie pada lehernya.
Serius sahaja wajah mungil itu. Halilintar senyum kecil, hilang terus rasa kesalnya apabila melihat wajah serius Gempa itu. Comel. Geram pula dia mahu cubit pipi tembam yang kemerahan itu.
Cup!
Gempa tersentak apabila pipi kanannya dicium Halilintar.
"Heyy! Jangan main cium a.."
Cup! Pipi kiri Gempa pula menjadi mangsa Halilintar.
"Comel.. Love you." bisik Halilintar dengan senyum manis.
Wajah Gempa memerah sampai ke telinga. Dia menepuk kasar dada bidang Halilintar setelah selesai memakaikan tie pada si suami. Lelaki itu, mengenakan kemeja maroon dipadan pula dengan tie berwarna hitam berjalur putih. Hensem uhuk!
"Tch! Dasar perayu." perli Gempa, dia berbalik untuk keluar bilik. Namun tangannya dicapai Halilintar. Kepalanya ditoleh.
"Heyy, nak ke mana? Kau belum tunaikan permintaan suami kau ni."
"Apa?"
"Mana morning kiss aku?"
Gempa buat muka, tatkala si suami sudah masuk mood nak bermanja. Tambahan lagi, bibir lelaki itu sudah memuncung seakan menyuruhnya untuk memberikan kucupan di sana.
"Manja!" walaupun begitu, dia tetap melakukannya. Bibir seksi lagikan menyeksa Halilintar itu dikucupnya sekilas.
"Eh! Kenapa sebentar aje!" Rungut Halilintar.
"Ishh! Jangan nak mengada. Dah, sekarang turun makan. Kau tu dah lambat nak ke ofis. Ingat kau tu ada meeting, jangan nak lambat." Bebel Gempa.
Baru sahaja Gempa mahu berlalu pergi, tubuhnya di tarik dan dirinya masuk kedalam pelukan Halilintar.
"I will never let you go! Never!"
Setelah itu, Gempa dapat merasakan bibirnya bersentuhan dengan benda lembut yang kenyal.
Sepasang suami isteri yang berlainan sifat dan sikap, saling bercumbu. Ciuman lembut yang menyalurkan rasa kasih sayang di antara mereka berdua.
Tbc...
Pendek? Muehehe.... K abaikan!
YOU ARE READING
Mr. Soft (HaliGem) [C]√
Romance"Selembut-lembut dia, akan ada juga kasarnya." Warning! Yaoi! Uke!pregnant Don't like, don't read! Start : 27/10/2020 End : 5/4/2021 Status : [Complete!]