"Sayangku Ouro, wake up! Wake up!"
Halilintar mengusap kasar rambut Gempa, membuatkan rengusan sebal terluah dibibir sang isteri. Marah kerana tidurnya diganggu.
"5 hari lagi daddy.."
Bulat mata Halilintar mendengar balasan Gempa. Biar betik isterinya ni?
"Oit bangun! Dah pagi ni, matahari dah tegak atas kepala tau."
Tiada balasan daripada Gempa dan hanya dengkuran halus yang menyahut seruan Halilintar
"Ishh! Bangun Gem, lagipun aku dah buat makanan dan susu untuk kau."
"Hmmm.."
Gempa membalikkan tubuhnya menjadi terlentang. Matanya masih rapat tertutup.
Halilintar mengembungkan pipi. Otaknya ligat mencari idea untuk membangunkan isteri kesayangannya yang entah sejak bila jadi pemalas.
Ting! Satu idea nakal terlintas dibenak fikirannya. Dia petik jari sambil tersenyum senget.
"Aku tau.. Kau tak nak bangun eh sayang, tak apa.."
Halilintar mengubah posisi duduknya dibirai katil, dia merangkak naik ke atas katil dan terus menindih tubuh Gempa.
"Hey sayang bangun.."
Halilintar mendekatkan wajahnya pada Gempa lalu dia hembuskan nafasnya pada wajah Gempa.
Perbuatan Halilintar itu, berhasil menganggu lena Gempa.
"Ish, jangan kacaulah."
"Nak kacau juga.."
Kali ini, Halilintar meniup leher Gempa. Tempat sensitif Gempa.
Gempa mengaru lehernya dan wajahnya apabila merasa geli dan gatal bahkan wajahnya sudah berubah warna kemerahan.
Di saat Gempa mahu menepis, Halilintar segera menjauhkan wajahnya daripada Gempa.
Detik kemudian, dia kembali mengulangi perbuatannya apabila Gempa terlena semula.
Halilintar tahan senyum melihat Gempa yang tergaru-garu dan sedikit mengeliat.
Merasa rimas kerana tidurnya diganggu, matanya dicelik dengan rasa terpaksa. Di saat matanya dicelik, pandangan matanya dihidangkan dengan wajah hensem si suaminya yang sedang menindih tubuhnya.
"Heyy!! Apa kau nak buat ha sotong mesum? Turun!" Marah Gempa dengan wajah masam.
Dia mahu mendorong tubuh Halilintar daripada terus berada di atasnya. Namun, kedua tangannya dipegang oleh singa mesum itu.
"Lepas Halilintar."
"Nanak!"
"Ishh, dia nimmph!"
Halilintar terus membungkam mulut Gempa dengan mulutnya.
"Morning kiss hehet." katanya dengan senyuman manja. Sebelah matanya dikenyit.
"Stupid husband."
"You stupid too wife."
Dan setelah itu terdengar suara bantingan yang kuat dan disusuli oleh rintihan sakit daripada seseorang.
Tbc. ..
35 vote for next chapter! See yaa..
YOU ARE READING
Mr. Soft (HaliGem) [C]√
Romance"Selembut-lembut dia, akan ada juga kasarnya." Warning! Yaoi! Uke!pregnant Don't like, don't read! Start : 27/10/2020 End : 5/4/2021 Status : [Complete!]