Pořád v šoku jsem se otočil na kluky a Natašu, který seděli v obyváku a byli taky pravděpodobně v šoku.
,,Věděli jste to?" Zeptal jsem se jich.
Všichni zakroutili hlavou.
,,Ani ty?" Otočil jsem se na Natašu.
Znovu zakroutila hlavou. To je divný, že to nevěděla ani Nataša.
,,Kurva!" Zařval jsem a ohnal jsem se rukou což zapříčinilo, že jsem zhodil skleničku ze stola.
Sklenička spadla na zem a roztříštila se na marné kousky jako teď moje už beztak zlomené srdce.
Bez dalšího slova jsem se zavřel ve svým pokoji. Jak prostě může milovat takovýho hajzla.Asi neví co je zač. Měl bych jí to říct? Ne neřeknu. Když je s ním šťastná tak nech si s ním žije. Patrika znám dlouho nato abych věděl co je zač. Alisa neni s ním v bezpečí. Měl bych něco dělat, ale co? Dala mi jasně najevo, že se mnou nechce mít nic společný.Alisa
Prišla som domov kde už na mňa čakal Patrik.
,,Kde si zase byla?" Spýtal sa.
,,Za Natašou." Povedala som.
,,Zase?" Vyštekol po mne.
,,Hej. Myslela si, že je tehotná. Ale bol to planý poplach." Povedala som.
,,Nelžeš mi náhodou? Nechodíš tam za Dominikem?" Spýtal sa.
,,Nie nechodím." Povedala som.
,,Dobře věřím ti." Povedal a pobozkal ma.
,,Dnes mě kámoš pozval na párty. Bude to v tom domě kde jsme se potkali po prvé pamatuješ?" Spýtal sa.
Prikývla som. Jasné, že si to pamätám.
,,Pujdeš tam se mnou?" Spýtal sa ma.
,,Neviem. Musím?" Spýtala som sa.
,,Prosím pojď." Povedal a pritiahol si ma k sebe.
,,Fajn." Prikývla som.
***
Začala som sa chystať na tú párty. Mala som také tušenie, že tam bude aj Dominik, pretože naposledy tam bol tiež. Veď som odtiaľ odchádzala s ním. Nad tou spomienkou som sa musela pousmiať.
Zo skrine som si vytiahla čierne obtiahle šaty, ktoré mi boli tesne nad kolena. Vlasy som si vyčesala do drdolu a jemne som sa nalíčila.
Patrik ma už čakal na chodbe.,,Moc ti to sluší lásko." Usmial sa na mňa.
Úsmev som mu opätovala a na nohy som si dala čierne lodičky. Ruka v ruke sme vyšli z bytu.
****
Dominik
Zase mě kluci dotáhli na nějakou párty na, které nechci být. Už jsem tu jednou byl. Ještě v době kdy jsem s Alisou nechodil. To si moc dobře pamatuju. Sedím na té stejné pohovce jak téhdy a popíjím svůj drink. Teda spíš se snažím ožrat. Nebaví mě to tu. Nejraději bych zůstal doma jenže kluci a hlavně Nataša mě sem donutili jít. Do místnosti vstoupili nějaký dva lidé. Nevěnoval jsem jim pozornost, ale hlavu jsem na chvíli zvedl abych zjistil kdo to je. Jasně. Alisa s tím jejím borcem Patrikem. Drželi se za ruce a směrovali si to k nám.
,,Ahojte." Usmála se Alisa na kluky.
Na mě se ani nepodívala. Zase? Místo ní se na mě podíval Patrik. Takovej hnusnej pohled. Fuj. Zároveň se mi vysmíval do ksichtu, že za ruku drží Alisu on a né já. Vždyť počkej. Naše role se vymění. Uškrnul jsem se nad představou, že bych za ruku držel Alisu já a vyškíral se na Patrika. Byl by to fakt dobrej pocit. Kopnul jsem do sebe svůj drink a postavil jsem se z gauče. Šel jsem ke stolu kde byl různý alkohol a něco jsem si nalil do kelímku. Vedle mě se někdo postavil a natahoval se pro džus,kterej nechápu na co tu vlastně je když všichni tady chlastaj. Otočil jsem hlavu k té osobě. Alli. Vzala si džus a otevřela ho.
,,Nepiješ?" Nadzvedl jsem obočí.
Zakroutila hlavou a do kelímku si naléla oranžovou tekutinu.
,,Takže dneska i s doprovodem jo? Minule si tu byla sama. Tedy když nepočítáme Hasana." Řekl jsem.
Vůbec nevím proč jsem se dal s ní do řeči. Mněl bych být na ní možná naštvaný. Což samozřejmě jsem, ale nejraději bych roztrhal Patrika.
,,O čo ti ide?" Řekla a napila se ze svýho kelímku.
,,O co myslíš?" Už mi ten alkohol začíná stoupat do hlavy.
Asi bych neměl tolik pít. Dělám a hlavně říkám potom kraviny.
,,Bože Dominik nepi už." Řekla a vytrhla mi z ruky kelímek.
,,Proč to děláš?" Zeptal jsem se.
Sám nevím jestli jsem se jí ptal na to, že mi sebrala kelímek nebo nato, že je taková nádherná.
,,Čo myslíš?" Zeptala se s úsměvem.
Dobírala si mě. Mrcha jedna. To jsem řekl já před chvílkou.
,,Že seš pořád tak krásná. To mi děláš určitě naschvál." Přiblížil jsem se k ní.
Bylo mi jedno, že tu má přítele a já můžu každou chvíli dostat přes držku.
,,Tak ty už máš dosť." Řekla a obešla mě.
Mířila si to zpět na pohovku kde seděli kluci a Patrik. Sedla si Patrikovi do klína a políbila ho. To mi dělá určitě naschvál. Ví, že se na nich koukám. Ale proč by to dělala? Aby mě vyprovokovala a dal bych Patrikovi pěstí? To jako chce? Protože já jsem toho schopnej. To víme asi všichni.
Prostě mě bolí když jí vidím jak se takhle směje s někým jiným. Chci všechno vrátit. Chci vrátit čas a udělat všechno jinak. Proč to nejde?Šel jsem zpět a sedl jsem si na pohovku vedle Jakub. Jakub se na mě otočil.
,,Jsi v pohodě?" Zeptal se mě.
Asi si všimnul mýho nasranýho a smutnýho ksichtu zároveň.
,,Mám chuť mu rozbít držku." Řekl jsem a koukal jsem přitom na Patrika.
,,Máš mé svolení, ale myslím si, že by potom už Alisa s tebou fakt nepromluvila." Řekl.
A asi má i pravdu. Nebudu riskovat. Alisu chci spátky. A víte, že dostanu vždycky to co chci. Jsem rozhodnutej udělat proto všechno.
Najednou se Alisa zvedla a začala Patrika tahat na parket. Začali spolu tancovat. Samozřejmě se na sebe lepili a obtírali se o sebe. Si dělá ze mě prdel ne? Naštvaně jsem vydechl. Postavil jsem se a za ruku jsem schmatl první holku co přešla kolem mně.
,,Nechceš si zatancovat kotě?" Kývl jsem hlavou směrem k parketu.
Tá holka si mě celého sjela pohledem a pak se usmála. Přikývla. Taky jsem se usmál a táhl jsem jí na parket přesně vedle Alisi a Patrika. Alisa se na mě hnusně koukla. Vždyť počkej kočko ty si si začala. Usmál jsem se pro sebe a začal jsem tančit s tou umělinou co jsem držel za ruku. Začala se o mně obtírat. Dělal jsem to jenom proto aby jsem vytočil Alisu. Naschvál jsem do Alisi drgnul. Odletěla skoro na druhej konec místnosti.
,,Co děláš?" Zavrčel po mě Patrik.
,,Sorry." Řekl jsem a otočil jsem se zpět na tou uměnilnu.
Vrhnul jsem se na její rty. Bylo to nechutný, ale dělal jsem to jenom proto abych ublížil Alisi.
YOU ARE READING
Mix emocí 2✨
FanfictionPokračovanie príbehu Mix emocí✨ Ako to dopadne keď sa Alisa a Dominik znovu stretnú? Dopraje im osud aby sa k sebe vrátili? _________________ Už nikdy nebudu ten Dominik jaký byl s ní.... _________________ Jednou jí nenávidím a jednou jí miluju. Je...