Po týdnu jsme konečně s Alisou nosili poslední krabice z auta do našeho nového bytu. Alisa byla nějaká divná. Bylo jí furt blbě a byla vyčerpaná.
,,Už nemôžem." Řekla a sedla si na gauč v obyváku.
,,Nevadí já to už donosím sám. Je tam poslední krabice. Odpočiň si." Řekl jsem.
Celkem jsem se o ní bál. Nevěděl jsem co se děje.
,,Jsi v pořádku? Nechceš vodu?" Sedl jsem si vedle ní.
,,Nie. V poriadku len sa mi krúti hlava." Řekla.
,,Dobře. Jdu pro tou poslední krabici. Ty si lehni." Řekl jsem a rozešel jsem se pryč.
Z auta jsem sebral poslední krabici a vracel jsem se spátky do bytovky. Šel jsem do výtahu kde jsem se vyvezl na třetí poschodí. Pak jsem se vrátil do bytu a krabici jsem položil k ostatním. Bylo jich tu tak strašně moc, že jenom když vím, že to budu muset všechno vybalovat tam mi je z toho na nic.
,,Lásko kdy budeme vybalovat?" Zeptal jsem se Alisi, která byla zrovna v kuchyni a pila vodu.
,,Zajtra sa môžme do toho pustiť. Zobrala som si na pár dní voľno." Řekla.
,,Dobře a dneska budou u kluků všichni měli by jsme jít taky." Řekl jsem.
Všechny po hromadě jsem nás neviděl hrozně dlouho.
,,No dobre. A kedy pôjdeme?" Zeptala se.
,,No tak za hodinu." Řekl jsem.
To bude tak devět hodin a všichni by tam už měli být. Stejně přídeme poslední.
,,Idem si teda ešte ľahnúť." Řekla a odšuchtala se do ložnice.
Se zvraštěným obočím jsem jí sledoval. Takováhle nikdy nebyla. Vždycky byla plná energie.
Já jsem se za tím vyvalil na gauč a pustil jsem naši velkou novou telku. Celou tou hodinu jsem čuměl na nějakou kravinu a pak jsem to vypnul. Šel jsem za Alisou do ložnice. Spala. No super.,,Babe vstávej." Jemně jsem s ní zatřásl.
Zakňučela a otevřela oči.
,,Už musíme jít." Řekl jsem.
Povzdychla si a postavila se z postele. Oba dva jsme se převlékli a pak jsme společně šli teď už ke klukům na byt.
****
,,No nazdar. Konečně jste přišli." Řekl Jakub kterej nám otevřel dveře.
,,Čau." ,,Ahoj." Pozdravili jsme ho s Alli najednou.
,,Alli je ti dobře si nějaká bledá?" Zeptal se jí Jakub.
Alisa byla fakt nějaká moc bledá. Ona je bledá normálně, ale teď je ještě víc.
,,Je mi nejako divne." Přikývla.
S Alli jsme si zuli boty a vešli jsme společně do obyváku. Se všema jsme se zvítali a posedali jsme si na gauč do obyváku. Jakub začal rozlévat chlast.
,,Kubo ja nechcem." Řekla Alli a Jakubovi kelímek vrátila.
,,Alli aspoň jeden." Řekl Jakub a nalil jí do kelímku.
,,Nie Kubo. Vážne nechcem." Řekla a kelímek odstrčila.
Jakub mykl ramenama a dál to neřešil. Na stole byly různý chipsy,tyčinky a takovýhle blbosti. Alisa snědla pár tyčinek a vypadala, že jí je jako fakt hodně špatně.
,,Lásko je ti dobře?" Zeptal jsem se jí.
Už mi ani nestihla odpovědět a dala si ruku přes pusu. Utíkala asi do koupelny. Chtěl jsem jít za ní, ale Nat mě zastavila.
,,Zůstaň tady. Jdu za ní já." Řekla Nat a šla do koupelny.
Zůstal jsem tam teda sedět. Všichni na mě koukali a někteří se dokonce i umívali.
,,Co je?" Zeptal jsem se.
,,A neni náhodou Alisa..no víš..to." Řekl Jakub.
,,Co?" Nechápavě jsem nadzvedl obočí.
,,No těhotná." Řekl Jakub.
Cože? Hrklo ve mě. To snad ne. Ještě je brzo.
,,Co? Ne." Nervózně jsem se zasmál.
Alisa
Zvierala som záchodové prkienko a vyvracala som aj to málo čo som dnes zjedla. Nat mi držala vlasy a hladila ma po chrbte. Keď som konečne dozvracala tak som spláchla a chytila som sa za hlavu.
,,Alli?" Povedala Nat.
,,Hm?" Otočila som sa na ňu.
,,Nejsi náhodou těhotná?" Spýtala sa narovinu.
,,Ja neviem Nat." Povzdychla som si.
Deti som chcela vždy, ale teraz je ešte celkom skoro.
,,No si v poslední době unavená, je ti špatně. A mešká ti to?" Spýtala sa.
Pomaly som prikývla. Všetko tomu nasvedčuje. Pane bože.
,,Tak vidíš. Asi budete mít s Dominikem miminko." Zasmiala sa a stiahla ma do objatia.
,,Teraz? Čo ja budem robiť Nat?" Spýtala som sa vystrašene.
,,Neboj se. Hele uděláš si těhotenskej test a uvidíš. Možná to bude jen platnej poplach. Jako jsem měla já téhdy." Povedala.
Prikývla som. Má pravdu. Nemusím byť tehotná, ale všetko tomu nasvedčuje.
,,Zatiaľ nikomu nič nehovor." Povedala som a postavila som sa zo zeme.
Prešla som k umývadlu a pozrela som sa do zrkadla. Naozaj som bola veľmi bledá. Opláchla som si tvár vodou.
,,Hlavně se uklidni. Tvář se normálně." Povedala Nat.
,,Ako sa má ukľudniť keď som asi tehotná?"Začala som vyšilovať.
,,Hej klid jo? To bude dobrý. Svět nekončí." Povedala.
,,Počkej já tady jeden test mám. Téhdy si mi koupila dva a jeden mi zůstal. Můžeš si ho udělat." Povedala.
,,Fajn, ale poďme k nám nechcem si ho robiť tu." Povedala som.
,,Dobře jdu pro to." Povedala a odišla do izby pre ten test.
Ja som sa vrátila za chalanmi do obývačky. Všetky pohľady spadly na mňa.
,,Co ti je Alli? Je ti dobře?" Spýtal sa hneď Dominik a privinul si ma k sebe.
,,Hej len radšej pôjdem domov." Povedala som.
,,Jo. Pujdu s ní aby nebyla sama kdyby něco. Užijte si to tady." Povedala Nat, ktorá ma už ťahala do chodby.
Obuli sme sa a vyšli sme von.
,,Pojď pojedeme Pepovým autem." Povedala a spoločne sme nasadli do Hasanového auta.
,,Teba nechá Hasan riadiť jeho auto?" Spýtala som sa prekvapene.
,,Jasně Proč?" Spýtala sa.
,,No mne by to Dominik nikdy nedovolil. Ide ho poraziť ajkeď riadim svoje vlastné auto." Zasmiala som sa.
Nat sa začala tiež smiať.
Po chvíľke Nat zaparkovala pred našou novou bytovkou a spoločne sme šli rýchlo dovnútra.
,,Páni máte to tu moc hezké. Ještě když vybalíte tak to bude dokonalý." Rozhliadala sa okolo seba.
Usmiala som sa na ňu.
,,Tak daj mi to." Povedala som.
,,Na." Povedala a do ruky mi strčila tehotenský test v krabičke.
Zatvorila som sa do kúpeľne. Tak fajn. Test som rozbalila a začala som robiť presne to čo tam bolo napísané.
DU LIEST GERADE
Mix emocí 2✨
FanfictionPokračovanie príbehu Mix emocí✨ Ako to dopadne keď sa Alisa a Dominik znovu stretnú? Dopraje im osud aby sa k sebe vrátili? _________________ Už nikdy nebudu ten Dominik jaký byl s ní.... _________________ Jednou jí nenávidím a jednou jí miluju. Je...