31.

1.8K 60 32
                                    

Stojím před oltářem a čekám na svou vyvolenou. Usmívám se jako sluníčko a těším se až jí uvidím. Kouknu se na svou mámu, která má slzy v očích a usmívá se na mě. Pak se podívám na svého tátu, který se taky usmívá. Všichni se tady usmívají. Můj mladší brácha Dan se na mě škerí.
Po druhé straně sedí Alisina nevlastní sestra a její máma s Alisinou rodinou.
Ozve se známá svadební hudba a já začnu být lehce nervózní. Můj nejlepší kamarát vede ženu mýho života ke mě k oltáři. Alisa má na sobě nádherné býlé svadební šaty. Vlasy má vyčesané do drdolu v kterém má malé býlé kytičky. V rukou zvýrá kytici, kterou bude později házet. Šaty jí hezky obtahují těhotenský bříško, které jí za tu dobu dost narostlo. Budeme mít o několik měsíců kluka.
Jakub dovedl Alisu až ke mě a postavil se vedle mě. Je zároveň taky můj svědek.

,,Jsi nádherná." Zašeptám směrem k Alisi a usměju se na ní.

Taky se na mě usměje se slzama v očích. Taky mi to dohnalo slzy do očí. Nemyslel jsem si, že se budu brát takhle brzo, ale jsem šťastný a to je důležitý.

Propletu si s Alisou ruce a společně se otočíme k oddávajícímu, kterej začne proslov.

,,Vážení snoubenci!
Je pro mne vzácným potěšením přijmout manželský slib dvou mladých lidí, kteří v sobě našli vzájemnou lásku. Vše má určenou chvíli, veškeré dění má svůj čas. A právě dnes a zde nastal ten okamžik, kdy oslavujete svůj sňatek. Přišli jste do naší svatební síně vykonat vše staré i nové, co se při takové příležitosti dělává. Nechat zaznít slavnostní slova a utvrdit smlouvu, uvědomit si, jakou v tom všem hrají roli rodiny, přátelé, lidské společenství.
Jistě v tento okamžik myslíte na vše, co vás v manželství čeká, na chvíle radostí a strastí, na naplnění vztahu v dětech, do kterých láskou i příkladem můžete vložit všechny dobré vlastnosti, které by člověk měl mít a jichž bývá tak málo. Přeji vám, aby se vám podařilo vychovat děti k lásce, toleranci, úctě ke všem lidem, abyste jim dokázali dodat pocit svobody i zodpovědnosti.
Od okamžiku, kdy jste se rozhodli, že se vezmete až po dnešní ANO jste si jistě dost slíbili, na mnoha věcech dohodli. Všechny ty prosté věci, a mnohem víc, budou tvořit váš život, je ve vašich rukou." Na chvíli se odmlčí.

,,Prosím povězte si své svadební sliby." Pobídne nás.

,,Já Dominik Citta odevzdávám se tobě Aliso Novotná a přijímám tě za manželku.
Slibuji, že ti zachovám lásku, úctu a věrnost, že tě nikdy neopustím a že s tebou prožiju všechno dobré i zlé až do smrti." Řeknu svůj svadební slib.

,,Ja Alisa Novotná odovzdávam sa tebe Dominik Citta a prijímam ťa za manžela.
Sľubujem, že ti zachovám lásku, úctu a vernosť, že ťa nikdy neopustím a že s tebou prežijem všetko dobré aj zlé až do smrti." Řekne svůj svadební slib i Alisa.

,,Ptám se vás Aliso Novotná berete si zde přítomného Dominika Cittu?" Zeptá se a podívá se na mou nevěstu.

,,Áno." Řekne a kouká mi přitom do očí.

Usměju se ještě víc a zamrkám aby jsem zahnal slzy, které se mi drali do očí.

Oddávající se otočí na mě.

,,Ptám se vás Dominiku Citto berete si zde přítomnou Alisu Novotnou?" Zeptá se.

,,Ano." Řeknu.

,,Teď si prosím vyměnte svadební prsteny." Řekne.

S Alisou jsme tak udělali.

,,Tímto vás prohlašuji za muže a ženu." Řekne oddávající a my s Alisou spojíme naše rty.

Ozve se potlesk a vyskot. S Alisou se odtáhneme a otočíme se směrem k hostům, který nám hned začnou gratulovat.

Nejde ani slovama popsat jaké štěstí cítím. Za chvíli se mi narodí syn a já budu táta. Před chvílí jsem si vzal ženu, kterou miluju a a která miluju mě.
Navždy tě budu milovat Aliso. Dala si mi hodně a za to ti já moc děkuju.
Nakonec máme happy end. Nemyslel jsem si to. Fakt ne. Už jsem v nás nevěřil, ale teď už zase věřím. Věřím v lásku, protože fakt existuje.
                    
                       Koniec          

Tak a máme tu koniec. Fu. Je to naozaj divné, že už som všetky tieto kapitoly nad ktorými som strávila niekedy veľa času vydala. Na tejto knihe som si dávala naozaj záležať a veľmi Vám ďakujem za to, že ste si našli ten čas a prečítali ste si či už prvý diel alebo tento❤️❤️.
Nikdy som si nemyslela, že tieto moje nezmysly budú mať toľko prečítaní.
Som za to strašne rada a strašne Vám ďakujem🙏🥺🥰.
Naozaj si toho veľmi vážim.

Sú tu aj taký moji verný čitatelia, ktorý čítajú každú moju knihu a Vám tiež veľmi ďakujem.

chcijist  Cittova_ asimkova1 77julinka77 gold_aniicka mularaa_ SimonaHrbanova milionplusfamily vsabii
Ďakujem hlavne Vám❤️🙏. Viem, že čítate každú moju kapitolu a taktiež ma veľmi podporujete. Milujem Vás všetkých🥺❤️.
Ospravedlňujem sa keď som na niekoho zabudla.

Tak ešte raz ďakujem, že ste knihu dočítali až sem❤️❤️❤️.

Inak mám rozpísanú fanfikciu o Hasanovi. Mali by ste záujem?💖.
Najprv som chcela niečo o Jakubovi, ale najprv ma niečo napadlo o Hasanovi. Určite mi napíšte do komentárov🥰.
A určite napíšte aj názor na túto knihu❤️.

*A kebyže si chcete niekto popísať tak určite napíšte. Či už ohľadom knihy alebo iba tak🤍.

To už bude asi naozaj všetko. Majte sa❤️.

Mix emocí 2✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin