Práve sa opieram o umývadlo a v ruke zvieram pozitívny tehotenský test.
,,Do riti, do riti." Povedala som.
Oči som mala plné slzý. Nemôžem uveriť, že som tehotná.
Vyšla som z kúpeľne. Nat sa na mňa hneď pozrela spýtavím pohľadom.,,Pozitívny." Povedala som.
,,To je úžasný!" Začala pišťať a hodila sa mi okolo krku.
To už som nevydržala a rozplakala som sa.
,,Nebreč vždyť to je úžasná správa." Povedala.
,,Bojím sa Dominikovej reakcie." Povedala som.
Dominik raz hovoril, že by chcel mať so mnou deti, ale teraz je ešte skoro. Rozbieha sa mu kariéra.
,,Neboj se. Bude šťastnej. Uvidíš." Povedala s úsmevom.
,,Myslíš?" Smrkla som.
,,Jasně." Povedala.
Odtiahla som sa od nej a zotrela som si slzy.
,,A kedy mu to mám povedať? Ako?" Spýtala som sa.
,,No tak můžeš třeba zítra." Povedala.
,,Koupíš nějaký děcký bodýčko to zabalíš i s těhotenským testem a dáš mu to." Zapišťala.
To naozaj nie je zlý nápad.
,,Dobre." Prikývla som s miernym úsmevom.
S Natašou sme pozerali film a potom už odišla. Dominik sa stále ešte nevrátil tak som zatiaľ vybalila nejaké veci. Potom som sa postavila pred naše veľké zrkadlo čo máme v ložnici. Postavila som sa z boku a vyhrnula som si tričko. Rukou som si prešlo po mojom zatiaľ plochou brušku a jemne som sa usmiala.
Postaráme sa o teba.,,Jsem doma zlato!" Zakričal Dominik z chodby, ktorý práve teraz prišiel.
Rýchlo som si stiahla tričko naspäť a šla som za ním.
,,Ahoj." Povedala som a objala som ho.
,,Čau. No co je ti líp?" Spýtal sa a pohladil ma po chrbte.
,,Ale hej." Prikývla som a dala som mu bozk.
,,Zítra jdu hned brzo ráno do studia. Musím s Jakubem něco dodělat." Povedal.
Prikývla som. Aspoň budem môcť zájsť kúpiť to decké bodýčko.
,,Ideme už spať?" Spýtala som sa ho.
,,Jasně." Spoločne sme vošli do našej spálne.
,,Tohle je naše prvá noc v tomhle bytě." Povedal a začal ma bozkávať.
Chcel mi vyzliecť tričko, ale zastavila som ho.
,,Dominik teraz nie. Už som unavená." Povedala som.
,,Dobře." Prikývol.
Vyzliekol sa iba do boxeriek a hodil po mne jeho tričko, ktoré som si následne obliekla. V spoločnom objatí sme zaspali.
****
Práve som vstúpila do obchodu s deckými vecami. Nikdy som v takom obchode nebola a nikdy som si ani nemyslela, že sem pôjdem tak skoro. Začala som sa rozhliadať okolo seba. Boli tu všade nádherné kočíky a malé roztomilé oblečenie.
Hneď za mnou prišla predavačka.,,Dobrý den, pomůžu vám nějak?" Spýtala sa a milo sa na mňa usmiala.
,,Dobrý deň,chcela som iba nejaké pekné bodýčko." Tiež som sa na ňu usmiala sa.
,,Jasně. Tady je máme." Povedala a už ma viedla cez obchod k nejakému regálu.
Bolo tu tých bodýčok milión.
,,Chcela som iba nejaké napríkad biele alebo niečo také, pretože zatiaľ neviem ešte pohlavie. Viete chcela som tak priateľovi povedať, že čakáme bábätko." Vysvetlila som jej situáciu.
,,Jo takhle. Jasně. Tady si můžete vybrat. Je jich tu moc." Povedala a usmiala sa na mňa.
,,Dobre ďakujem." Usmiala som sa.
Ona odišla a ja som sa začala prehrabovať v tých malých roztomilých oblečkoch. Samozrejme som sa nechala uniesť a nekúpila som iba jedno, ale kúpila som ich trochu viacej. Všetko som zaplatila a vrátila som sa domov.
Doma som vybrala jedno biele bodýčko s nádhernými hviezdičkami a dala som to do krabičky aj s tehotenským testom. Položila som to do kuchyne na stôl a čakala som kým Dominik príde domov.
Bolo už celkom neskoro a stále neprichádzal tak som sa mu rozhodla zavolať.
,,Jo?" Ozval sa po dlhom zvonení.
,,Kedy prídeš domov?" Spýtala som sa.
,,Za chvíli jsem doma lásko moje." Povedal.
Jemne som sa usmiala.
,,Dobre čakám ťa." Povedala som a hovor som mu zrušila.
Dominik ako hovoril tak aj urobil. Za chvíľu bol už doma. Postavila som sa za stenu aby som naňho videla a čakala som kým si všimne krabičku na stole. Keď si to všimol tak sa zamračil a pomaly k nej prešiel.
,,Alli co to tu je?! Aliso!" Kričal.
Bola som ticho a stále som sa jemne usmievala. Strašne som sa bála jeho reakcie, ale bola som zároveň šťastná. Ale hlavne som bola strašne nervózna.
Dominik mykol plecami a krabičku pomaly otvoril. Zhlboka som sa nadýchla a čakala som čo spravý. Zvraštil obočie a najprv vytiahol tehotenský test. Nechápavo si ho prehliadal. Vie vôbec čo to je? Ale určite vie. Potom do ruky chytil malý oblečok. Vyzeral dosť v šoku, ale z jeho výrazu som nedokázala takmer nič vyčítať.,,Aliso!" Zakričal znovu.
To už som vyšla zpoza steny.
,,To- to je co?" Vykoktal zo seba a ukázal na oblečok, ktorý stále držal v rukách.
,,No..." Začala som.
Myslela som si, že mi vyskočí srdce z hrude ako som bola nervózna.
,,My budeme mít mimino?" Skočil mi do reči.
So slzami v očiach som prikývla.
,,Áno." Povedala som.
Dominik na mňa vyvalil oči. Rob niečo. Reaguj nejako lebo toto ma zabije.
,,No do prdele." Povedal.
Čo?
,,To jako vážně? Neděláš si ze mě prdel?" Spýtal sa.
Zakrútila som hlavou.
,,To-fuuu." Povedal.
Čakala som, že bude v šoku, ale že až tak?
,,Já-já budu táta?" Spýtal sa.
Prikývla som a priblížila som sa k nemu.
,,Pane bože Alli mi budeme mít miminko." Usmial sa a silno ma objal.
Zatočil sa so mnou dokola. Vydýchla som si. On je rád! Veď on je rád.
,,Budeme rodiče." Zasmial sa a pobozkal ma.
Bozk som mu opätovala. Z očí mi začali tiecť potôčiky sĺz. Boli to, ale slzy šťastia. Dominikovi som tiež videla v očiach slzy. Toto je jeden z najšťastnejších okamihov v mojom živote.
,,Miluju vás." Povedal.
,,My teba." Silno som ho stiskla.
Dominik mi priložil dlane na moje brucho a pohladil mi ho.
,,Neboj se. Postarám se o vás." Povedal a znovu ma pobozkal.
Bože ako veľmi ťa milujem. To nejde ani slovami opísať. Znovu som ho silno objala. Nedokážem slovami opísať aké šťastie som vtedy cítila. Cítila som neskutočné šťastie, ktoré som chcela cítiť vždy. A viem, že to môžem iba s tebou.
YOU ARE READING
Mix emocí 2✨
FanfictionPokračovanie príbehu Mix emocí✨ Ako to dopadne keď sa Alisa a Dominik znovu stretnú? Dopraje im osud aby sa k sebe vrátili? _________________ Už nikdy nebudu ten Dominik jaký byl s ní.... _________________ Jednou jí nenávidím a jednou jí miluju. Je...