22.

1.5K 54 8
                                    

Poslední dny jsem trávil většinou ve studiu. Vracel jsem se domů vždycky až neskoro v noci.
Jinak tomu nebylo ani dneska. Hned jak jsem odemknul a otevřel jsem dveře tak jsem zaslechl hlasitý smích. Zvraštil jsem obočí a zabouchl jsem za sebou dveře. Zul jsem si boty a sundal jsem si bundu.
Najednou za mnou přišel do chodby Jakub.

,,Je tu Alisa." Řekl.

,,Co tu dělá?" Zeptal jsem se.

,,No přišla na návštěvu a dost se zlila." Řekl.

,,Co? To jako proč?" Zeptal jsem se ho.

,,No to nevím, ale postarej se o ní. Všichni šli už spát a já s Natašou jsme na ní zůstali sami." Řekl.

,,A proč jste jí opili?" Zeptal jsem se ho.

Mykl ramenama. To je teda fakt chytrí.

,,A co ta vaše hádka?" Zeptal jsem se ho.

,,Omluvila se mi." Mykl ramenama.

S povzdechem jsem se rozešel do obyváku. Alisa seděla na gauči a něco horlivě Nataši říkala. Vlasy měla v rozcuchaným drdolu a líce měla od toho alkoholu úplně červený. Co si budem. Vypadala k sežrání. Uchechtnul jsem se. Nataši se už zavíraly oči. Asi byla fakt unavená.

,,Nazdar." Řekl jsem a sedl jsem si na gauč vedle Alisi.

Alisa se na mě otočila a usmála se.

,,Ahoj Dominiku." Řekla.

Usmál jsem se na ní.

,,Eeeh..Alli já už jdu spát jo?" Řekla Nataša a postavila se.

,,Počkaj veď som ti to ešte nedopovedala." Řekla Alisa.

,,Zítra mi to řekneš jo?" Usmála se Nat a hned radši zmizela.

Nechali mě tu s ní sami.

,,No pojď ty jdeš taky spát." Řekl jsem.

Alisa zakroutila hlavou a chtěla se znovu napít ze skelinčky kde měla alkohol.

,,No už máš dost." Vytrhnul jsem jí to z ruky a položil jsem to zpět na stůl.

Alisu jsem postavil.

,,Zavedieš ma domov?" Zakňučela a opřela se o mě.

Bože oná má fakt už dost. To jí vážně museli tak opít?

,,Budeš spát tu. Už je pozdě." Řekl jsem.

,,Nebudem spať s tebou v jednej posteli." Řekla.

,,Proč ne?" Zeptal jsem se jí a stejně jsem jí vedl do mého pokoje.

,,Pretože si môj ex." Řekla.

Mlčel jsem. Nevěděl jsem co jí mám na to říct.
Otevřel jsem dveře do mého pokoje a zatlačil jsem jí dovnitř. Vlézl jsem za ní a zavřel jsem za náma dveře. Otočil jsem se na ní. Celého si mě prohlížela.

,,Prečo si stále taký sexy?" Vyletělo z ní.

Vyvalil jsem na ní oči. Tohle by jako střízlivá neřekla. Přiblížil jsem se k ní a chytil jsem jí za boky.

,,Ty jsi ještě víc sexy než si tě pamatuju." Zašeptal jsem jí do ucha. Přitom jsem své rty jemně optřel o její ušní lalůček.

Zrychlil se jí dech. Její tělo furt na mě reaguje tak dobře jako před půl rokem a to se mi moc líbí.
Zakoukal jsem se jí do očí. Furt cejtím to stejný. Jakoby se nic nezměnilo. Ono se vlastně toho tak moc ani nezměnilo. Jenom to, že Alisa má už jinýho.
Už jsem to dál nevydržel. Vrhnul jsem se na její rty. Tohle mi tak chybělo. Tak moc mi chyběla, že to nejde ani slovama popsat. Divím se, že mě nechala. Stejně to je kvůli tomu alkoholu. Naše jazyky se začali propletat. Touhle scénu jsem si v hlavě přemítal už dlouho. Přemýšlel jsem nad tím jestli její rty chutnají furt stejně. A chutnají. Jenže teď na víc chutnají ještě po víně. Alisa z úst vypustila jemný vzdych. Tohle nevydržím. Neovládnu se.

,,Chceš si ho vzít?" Řekl jsem mezi polibky.

Absolutně nevím co mě napadlo se tohle zeptat právě teď, ale asi jsem to potřeboval vědět.
Když mi řekně, že si ho vzít chce tak pujde pryč.

,,Nie. Chcem iba teba." Řekla pomezi vzdych.

Usmál jsem se a vysadil jsem si jí na sebe. Položil jsem jí opatrně na postel a nahnul jsem se nad ní.

,,Moc si mi chyběla." Zašeptal jsem.

,,Aj ty mne strašne." Řekla a strhla ze mě triko.

Chyběl jsem ti já nebo dobrej šuk?

,,A chýbala som ti ja alebo iba šuk?" Zeptala se

Na to stejné jsem myslel i já. Jakoby si myslela, že bez ní jsem s nikým nespal.

,,Ty, ty si mi chyběla. A jak to je u tebe?" Zeptal jsem se jí.

,,Tak rovnak ako u teba." Znovu mě políbila.

Dal jsem z ní dole triko. Furt je stejně nádherná. Příjde mi jakoby jsme se ani nikdy nerozešli. Zahodil jsem všechny tyhle myšlenky a radši jsem se věnoval zase jí. Rozepnul jsem jí podprsenku, která následně hned letěla na druhou stranu místnosti.
Ani ne za pět minut jsme byli už oba nazí.
Bylo to nádherný. Nemyslel jsem si, že ještě někdy zažiju sex z lásky. Ale tohle bylo z lásky. Miluju jí a obávám se, že ani nikdy nepřestanu.

,,Aliso?" Ozval jsem se když mi po naší společné aktivitě ležela nahá v náručí.

,,Hm?" Zvedla ke mě pohled.

,,Nechci tě stratit. Buď znovu moje." Řekl jsem.

Dal bych za to všechno aby byla zase moje. Úplně všechno.

,,To nejde Dominik." Povzdychla si.

,,Jak nejde? Takže tohle pro tebe nic neznamenalo?" Zeptal jsem se trochu podrážděně.

,,Znamenalo a veľmi. Len...myslím si, že nám by to už nefungovalo." Řekla.

Nastalo dlouhé ticho. Přemýšlel jsem co jí na to řeknu, ale na nic jsem nepřišel. Asi měla pravdu. Nefungovala nám to poprvé proč by teď mělo?

Usla mi nahá v náručí. Obávám se, že tohle je naposled co s ní takhle usínám. Ráno se vrátí k Patrikovi a vydá se za něho. Tak je to asi správný. Miluje jeho a on jí. Jim hvězdy přáli. Možná nám to spolu vyjde v jiným životě. Já si počkám. Je mi jedno jak dlouho budu na ní čekat. Hlavně, že bych s ní mohl znovu být. Po tomhle to už asi fakt všechno končí. Končí náš společní příběh. Vždyť to ani žádný příběh nebyl. Byl to jako nějaký bláznivý film. Někdy mi to jako ani skutečnost nepřipadala.
Ráno se probudí a bude po mě řvát, že už mě nechce nikdy vidět. Bude po mě řvát, že jsem jí hnusně využil, protože byla opilá. Něco na tom pravdy možná je. Byla opilá a nebránila se mi. Doufal jsem, že když to uděláme tak zapomene na Patrika a zůstane se mnou. Mýlil jsem se. Vždycky si vybere jeho. Ale proč?

Mix emocí 2✨Where stories live. Discover now