,,Aliso vezmeš si mě?" Patrik si klekl před Alisu i se zásnubním prstýnkem.
Řekni ne! Řekni ne!
,,Áno." Zapištěla nadšeně Alisa.
Ne to nemůže být pravda.
,,Ne!" Zařval jsem.
Nic. Ani jeden se na mě neotočil. Jakoby jsem tam ani nebyl. Patrik se s úsměvem postavil a Alisi navlékl zásnubní prsten na prsteníček.
,,Ne! Aliso nemůžeš si vzít jeho! Já tě miluju!" Řval jsem dál.
Neslyšela mě.Skočila Patrikovi kolem krku.
Prudce jsem sebou trhnul a posadil jsem se. Rozhlídl jsem se kolem sebe. Fu. Byl to jenom sen. Vydýchnul jsem si. Tohle nesmím nikdy dopustit aby se stalo.
Venku už bylo světlo ale stejně bych mohl ještě dál spát. Jenže vím, že už neusnu. Po včerejšku mě strašně bolela hlava. Postavil jsem se a šel jsem rovnou do kuchyně kde jsem si zapil prášek proti bolesti hlavy.,,Dobré." Řekl mi Jakub, kterej přišel taky do kuchyně.
,,Dobré." Odpověděl jsem mu.
,,Neozvala se ti Alisa?" Zeptal jsem se ho.
,,Ne proč by měla?" Nechápavě zvraštil obočí.
,,Třeba kvůli té vaší hádce včera?" Mykl jsem ramenama.
,,Heh to se jí budu muset omluvit já první určitě. Nasral jsem jí." Řekl.
Prokroutil jsem očima a vyvalil jsem se na pohovku i s jogurtem v ruce, který jsem do sebe následně nacpal.
,,Dneska pujdeš Tokáčovi pomoct s papírama. Já dnes nemůžu." Řekl Kuba a sedl si vedle mě.
Zapnul telku.
,,Dobře." Řekl jsem.
,,Dobré ráno kluci." Řekla Nat, která přišla do obyváku.
,,Dobré!" Řekli jsme s Jakubem najednou.
,,Víte, že Alisa odjela do Prahy?" Zeptal jsem se jich.
,,Co ti je Dominiku? Ještě před pár dny si o ní nechtěl slyšet ani slovo a teď mluvíš o ní sám." Řekl.
,,Drž hubu." Zasmál jsem se.
,,Uuu Citta se nám do ní zamiloval už po druhý." Začal se smát Jakub.
,,Jakube dost." Začal jsem se smát i já.
Do Alli jsem se zamiloval už dávno a nikdy mě to ani nepřešlo. Furt jsme byl jako zamilovanej puberťák.
,,Kdy jí to už řekneš?" Zeptala se Nataša a taky si sedla na gauč.
,,Bože Natašo nevím." Řekl jsem.
,,Stejně to nestihneš a pak už bude pozdě." Řekla.
,,Stihnu. Musím to přece stihnout." Řekl jsem.
,,No nevím a souhlasím s Nat. Taky si myslím,že je Alisa schopná mu říct ano." Řekl Jakub a dál zaujatě sledoval telku.
,,Fakt si to myslíte?" Zeptal jsem se.
Celkem mě to znepokojovalo, že si to fakt myslí. Mě se nechce věřit, že by mu fakt to ano řekla. To je přece blbost ne?
,,Ano fakt si to myslíme Dominiku." Řekla Nat.
S povzdechem jsem se postavil z gauče a šel jsem do kuchyně. Lyžičku jsem dal do dřezu a kelímek od jogurtu jsem hodil do koše. Šel jsem se oblíknout do pokoje. Pak jsem se šel do chodby obout.
YOU ARE READING
Mix emocí 2✨
FanfictionPokračovanie príbehu Mix emocí✨ Ako to dopadne keď sa Alisa a Dominik znovu stretnú? Dopraje im osud aby sa k sebe vrátili? _________________ Už nikdy nebudu ten Dominik jaký byl s ní.... _________________ Jednou jí nenávidím a jednou jí miluju. Je...