Od tej párty ubehlo niekoľko týždňou. Život sa mi vrátil do bežných koľají. Práca,Patrik,fitko a stále dokola. Bola som rada, že je všetko zase tak ako má. Samozrejme som sa stretávala s Natašou. Ešte stále sa nedokopala k tomu aby Hasanovi povedala o tom, že si myslela, že je tehotná a že dieťa aj chce. Je strašne tvrdohlavá. Chápem ju. Ja som taká istá.
V posledných dňoch mi stále vrták hlavou tá fotka čo mi Dominik spomínal. Je naozaj možné, že Patrik ma vtedy vyfotil a poslal to Dominikovi? Čo mu k tomu napísal? Musím sa ho na to opýtať.
Postavila som sa z gauča a prešla som do spálne kde Patrik už niekoľko hodín pracoval.,,Môžem sa ťa niečo spýtať?" Spýtala som sa ho.
,,Jasně." Usmial sa a otočil sa na mňa.
,,Vieš..minule keď som bola za Natašou mi Dominik spomenul, že v ten deň keď ma vyhodil si mu poslal nejakú fotku..." začala som.
,,Říkala si mi,že si s ním nemluvila." Skočil mi do reči.
,,Ja viem, ale.."
,,Ale co? Teď věříš jemu a mě ne?!" Zase mi skočil do reči.
,,To som nepovedala len..je divné,že som vtedy prišla domov a vyhodil ma. Nejaký dôvod to muselo mať." Povedala som.
,,Já žádnou fotku neposlal. Proč bych to dělal?" Spýtal sa.
To som sa práve chcela spýtať ja teba.Mlčala som.
,,Proč si mi lhala?" Spýtal sa a postavil sa zo stoličky.
,,V čom?" Spýtala som sa.
,,V tom, že si s ním nemluvila." Povedal.
,,Aby si nevyšiloval." Povedala som.
,,Jak nemám asi vyšilovat když tam určitě chodíš za svým ex!" Zakričal po mne.
,,Nechodím tam za ním! Bola som tam za Natašou!" Zakričala som už aj ja.
Nech ma nechá láskavo dýchať.
,,Tak když si tam byla za Natašou jak ti tohle mohl Dominik povědět?!"Zakričal a rukou buchol do stola.
Mykla som zo sebou a prešla som ku dverám spálne.
,,Už tam nepujdeš." Povedal po chvíľke ticha.
,,Čo? Nemôžeš mi to zakazovať." Povedala som.
To nemôže.
,,Proč by jsem nemohl?! Téhdy na té párty jsem viděl jak po tobě kouká Aliso." Povedal.
Zaujímavé, že ja som si nič nevšimla.
,,Nemôžeš mi zakazovať chodiť tam. Chodím za Natašou a za chalanmi. Za Dominik nie." Povedala som.
,,Stejně se mi nelíbí, že je tam plný byt chlapů a ty tam chodíš." Povedal.
,,Prečo zrazu tak žiarliš?! Nikdy ti to nevadilo." Povedala som.
,,Určite si mu nejakú tú fotku poslal." Povedala som potichu.
Zrazu sa Patrik ku mne rozišiel a silno ma chytil za zápästie.
,,Neni to už náhodou minulost? Opováž se to ještě jednou vytáhnout. A do toho bytu už ani nepáchneš." Povedal a stále mi silno zvieral zápästia.
Do očí sa mi nahrnuli slzy od bolesti.
,,Nemôžeš mi to zakazovať." Povedala som rostraseným hlasom.
,,Můžu. A teď se jdi nachystat jedeme k mým rodičům." Povedal a ruku mi konečne pustil.
,,Čo? Akože ideme k tvojím rodičom?" Spýtala som sa.
ČTEŠ
Mix emocí 2✨
FanfikcePokračovanie príbehu Mix emocí✨ Ako to dopadne keď sa Alisa a Dominik znovu stretnú? Dopraje im osud aby sa k sebe vrátili? _________________ Už nikdy nebudu ten Dominik jaký byl s ní.... _________________ Jednou jí nenávidím a jednou jí miluju. Je...