Ráno jsem si byl dát rychlou sprchu. Stál jsem jenom s ručníkem omotaným kolem pásu před zrcadlem a přehlédal jsem si svou tvář. Asi by jsem se měl už oholit na bradě mám menší strnisko. Najednou se rozrazily dveře od koupelny. Nemohl jsem se zamknout, protože tady někdo z těch dementů pokazil zamikání. Byla to Alisa, která rozrazila dveře. Co tu dělá? Na sobě měla jenom nějaký velký triko. Počkat..to je Jakubove triko. Proč má Jakube triko do prdele? Zůstali jsme na sebe koukat. Po chvílce Alisa celá zčerveněla a chtěla zavřít dveře.
,,Počkej." Řekl jsem a za ruku jsem jí stáhl do koupelny.
Zavřel jsem dveře.
,,Co tu děláš? A proč máš Jakubove triko?" Zeptal jsem se jí.
Alisa si promnula oči a zakoukala se mi do očí. Bože ty oči. Proč mi to jen dělá?
,,Prespala som tu. A Jakub mi požičal tričko nechcela som spať v čom som prišla." Řekla.
,,Ty si jako spala s Jakubem v pokoji?" Zeptal jsem se.
To snad ne jako. Bych asi rozbil držku i Jakubovi.
,,Nie na gauči." Řekla.
Nastalo ticho. Začal jsem se k ní přibližovat. Chci jí tak strašně moc. Rychle ode mě odstoupila.
,,Čo robíš?" Zeptala se a ruku položila na kliku od dveří.
,,Jdu si proto co je moje." Znovu jsem se k ní přiblížil.
,,Ja už dávno niesom tvoja." Odsekla a otevřela dveře.
,,Aliso počkej..." Řekl jsem, ale zbytečně už odešla pryč.
Povzdychl jsem si a šel jsem do pokoje kde jsem si oblíkl oblečení. Už jsem chtěl zavřít skříň když jsem si všimnul tou krabici s Alisinými věcmi co jsem sem dal. Možná bych jí to měl vrátit. Ne. Nechám si to.
Alisa
Vyšla som so šálkou kávy v ruke na balkón iba v Jakubovom tričku. Včera som sa tu rozhodla prespať. Už sa mi nechcelo ísť domov. Viem, že Patrik bude asi vyšilovať, ale tak čo. Hlavou mi stále vrtá ten zásnubný prsteň. Vážne to chce urobiť?
Napila som sa zo svojej kávy a oprela som sa o zábradlie. Na balkón za mnou vyšiel Jakub.,,Dobré ráno." Usmiala a na mňa.
,,Dobré." Úsmev som mu opätovala.
,,Jak se máš? Celkem dlouho jsem tě neviděl." Povedal.
,,Ale ide to." Mykla som plecami.
,,Fakt tě chce Patrik požádat o ruku?" Spýtal sa ma.
Počkať. Odkiaľ to vie?
,,Od koho to máš?" Spýtala som sa.
,,Nataša." Mykol ramenami.
Kedy mu to stihla povedať?
,,No asi. Našla som zásnubný prsteň." Povedala som.
,,Fúha holka. Co mu řekneš až tě o tou ruku požádá? Vyřešíš to nějak rozumně nebo budeš zase utíkat?" Spýtal sa.
Viem na čo narážal. Súhlasím s ním. Vždy som bola chodiaci problém a pred problémami som utekala.
,,Neviem čo mu poviem Kubo." Povzdychla som si.
,,Je ti jasný, že když se tohle dozví Dominik tak ho tím už fakt pohřbíš?" Spýtal sa.
,,Prečo?" Spýtala som sa.
,,Když se dozví, že se budete brát tak ho to položí, protože tě furt miluje Aliso." Povedal.
To už mi povedalo niekoľko ľudí, ale ja tomu nemôžem stále uveriť.
YOU ARE READING
Mix emocí 2✨
FanfictionPokračovanie príbehu Mix emocí✨ Ako to dopadne keď sa Alisa a Dominik znovu stretnú? Dopraje im osud aby sa k sebe vrátili? _________________ Už nikdy nebudu ten Dominik jaký byl s ní.... _________________ Jednou jí nenávidím a jednou jí miluju. Je...