Seorang lelaki yang berpakaian kerja seperti ceo syarikat itu keluar dari perut kereta hondanya, Civic terbaru, berwarna putih line hitam itu.
Lelaki itu menekan button hijau untuk menguncikan keretanya lalu masuk ke dalam bangunan Apartment mewah itu.
Orang awam yang ada di situ mula pandang ke arah lelaki itu berjalan dengan gaya Cool-nya. Perempuan - perempuan itu mula berhisteria sambil berbisik - bisik kerana kagum melihat lelaki itu.
Lelaki itu, baju kemeja putih agak ketat sedikit menampakkan bentuk ototnya dan butang baju di atasnya terbuka dua, menampakkan dada bidangnya. Baju tangan(?) itu di lipat sampai ke sikunya menampakkan hiasan tattoo-nya. Kot kerjanya warna hitam itu hanya meletak di atas bahunya yang dipegang oleh tangan kirinya.
Rupawan(?)nya sangat Manly dan seksi. Hidung mancung(?) nan bulat. Mata bulatnya begitu sangat cantik. Bibirnya berwarna pink dibentuk dengan begitu cantik dan seksi nan comel. Begitu manis.
Lelaki itu sangat popular di kalangan(?) semua yeoja. Termasuklah para Uke dan Seme. Di mata para Uke, lelaki itu sangat Manly dan seksi dengan otot - ototnya yang begitu besar lalu lelaki itu juga tinggi dari para Uke itu. Di mata para Seme pula, lelaki itu walaupun penuh gaya Manly-nya dan berotot tetapi rupawannya sangat cantik nan seksi.
Mari kita kenalkan siapakah lelaki itu pujaan(?) para yeoja Uke dan Seme itu.
Jeon Jung Kook.
Seorang lelaki kaya yang berkerja sebuah syarikat J.J.K Ent. dan Jungkook itu adalah anaknya kepada Jeon Kang Joon dan Kim Hyun Ah. Bapanya berkerja sebuah syarikat yang paling popular top nombor 3 di Seoul, Big Town Ent. Ibunya pula berkerja di sebuah kedai salon yang terbesar dari semua kedai salon biasa.
Jadi, tak hairanlah mereka itu anak orang kaya di Seoul. Sekaya - kaya pun mereka, mereka itu tidak sombong. Mereka itu sangat peramah dan selalu bersedekah pada orang yang kurang berkemampuan(?).
(aku faham cara aku tulis ni agak pelik n berterabur ke apa hehe~)
Kembali pada lelaki tadi iaitu Jeon Jungkook.
Jungkook masuk ke dalam lift itu selepas tekan button naik ke atas. Pabila Jungkook itu nak tekan nombor tingkatnya, tetiba para yeoja itu kelam kabut nak masuk ke dalam lift itu bersama dengan Jungkook.
Jungkook membiarkan sahaja dan tekan nombor itu lalu pintu lift pun bertutup dan bergerak naik ke atas. Para yeoja yang berdiri di sebelah Jungkook itu mula pandang ke arah Jungkook itu dengan malu - malu kucingnya.
Jungkook berdiri dengan penuh gaya itu mula menoleh ke arah muka para yeoja itu lalu beri senyuman manis pada mereka. Mereka itu terus berhisteria malu kerana dapat senyuman manis dari Jungkook itu.
Jungkook pandang ke depan dengan senyuman sinisnya.
(dasar playboy mu ni -_-)
Lift itu berhenti dan pintu lift itu pun terbuka. Jungkook keluar dari lift itu dan pusing ke belakang untuk melihat para yeoja yang berada di dalam lift itu. Jungkook beri kenyitan mata sambil beri flying kiss pada para yeoja itu dengan penuh godanya.
Para yeoja itu terus menjerit histeria di dalam lift itu. Setengah itu ada yang pengsan. Pintu lift itu pun bertutup.
Jungkook pusing ke hadapan dengan gelak sinisnya dan scan kadnya untuk membuka kunci pintu itu.
Skip
Jungkook keluar dari bilik mandinya dengan bertuala di pinggangnya. Jungkook pergi ke bilik pakaian dan cari pijama tidurnya.
Selesai itu, Jungkook pergi ke meja soleknya untuk mengeringkan rambut dan juga pakai skincare.
Lepas itu, Jungkook naik ke atas katilnya dan on phone-nya lalu buka game-nya. Pubg.
Jungkook: Haahhhhh~ nak invite orang ke tak eh? Tapi depe semua baru platinum. Ish! Aku sorang ja rank crown. Haih~ member tak on pulak herh!
Jungkook mengeluh dan tekan tempat nak pergi itu. Jungkook tekan livik dan squad 4 lalu start.
Pabila dah muncul ke tempat perjumpaan(?) sebelum mula berperang, tetiba bising pula.
(saia akan tulis nama id game ja eh? Hope korang faham ehe)
CHIMyCute: Weiyh, V! Kau dah jumpa ke awek pubg yang kau ngorat tu?
PrettyRose01: Haaa~ amacam oppa? Lawooo dak orangnya?
Daddy_V: Woi! Bapak ah! Dalam game ni bukan main ayu ja suara dia tu. Katanya dia tu muda n umur dia baru 23. Bila berjumpa astagaaaaaaaaaa
CHIMyCute: Wae, V? Cepat ah bagi tahu!
Daddy_V: Weiyh! Yang aku jumpa tu ngaku dia lah orangnya, rupanya makcik makcik bodoh! Bapak ah! Janda beb! Dahlah! Jangan bahas(?) pasal ni! Aish~!
CHIMyCute: AAAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
PrettyRose01: HAHAHAHAHAHA LAWAK DER AHAHAHAHAHA KESIAN AHAHAHAHAHAHAHAHA
Daddy_V: Sial lah adik beradik ni.
Jay.K: Ekhem!
Daddy_V: Eh?
PrettyRose01: Eh lupa pulak ada orang satu squad ngan kita aduiih~ maafkan kami ya Jay.K.
Jay.K: Tak apa.
Daddy_V: Hai, sayang~
Jungkook itu -Jay.K- terus senyap pabila orang itu panggil dia sayang. Jungkook memaki orang itu di dalam hatinya.
Daddy_V: Hai? Sayang? Kenapa senyap? Hello? Test test~ hello~?
PrettyRose01: Bodohlah, V oppa ni pfft~
Jay.K: Siapa yang kau panggil sayang sayang tu hah?
Daddy_V: Awak lah sayang yang saya panggil~
CHIMyCute: Siot lah kau ni, V *tergelak kecil*
Jay.K: *terus senyap ngan memaki hamun dalam hatinya*
CHIMyCute: Weiyh, V. Kau jadi ketua untuk lompat ni.
Daddy_V: Ok. Kita lompat kat crabgrass ok? Sayang? Ok?
Jay.K: Jangan panggil aku sayang lah setan! Lompat je lah!
Daddy_V: Uish~ garangnya sayang aye ni~
Jungkook bersabar sahaja dengan lelaki gila yang bernama Daddy_V ni. Dasar pedof*l, kata Jungkook.
Mereka terus melompat dari kapal terbang yang di ketuai oleh Daddy_V itu.
(yang tak pernah main game pubg tu, ni diorang voice dalam game ok? Ehee~)
Next
Sorry, jika ada tertypo...
Sorry, jika tak best n pelik...
Sorry, jika ada kesalahan/ketinggalan perkataan, tatabahasa...Hope anda suka ehe~
By : KaiHopie_
By : KaiChimochi_
YOU ARE READING
Hai, Sayang [TaeKook][Malay]
FanfictionKenal dari sebuah games. Watak TaeKook yang ke-3. Anda tekan READ sahaja kalau nak tahu hehe~ Eh sebelum tu, dalam cerita ni ada unsur - unsur ekhem hampir 🔞 n carutan. So, yang innocent tu jangan baca eh? Kalau nak baca jugak, jangan salahkan aku...