Tengok gambar kat atas ni.
Ya allah~ bulatnya mukaaaaaa si Jungkook ni 😂 rambut tu rambut tu, hamboooii undercut eh? Comeeey odoh! Pipi tu ish! Bibir tu aaaiiissshhh lagi laaaahh!KIM TAEHYUNG! HELP MEEEE! SKNDKSAKLAKSKSKXLSLLJK
K stop n abaikan.
Back to story.
Pubg
Jungkook seperti biasa, balik kerja ja terus on phone untuk bermain game. Jangan risau, Jungkook dah mandi dan wangi lepas balik kerjanya sebelum bermula nak on game-nya.
Sementara game itu tengah Loading, Jungkook turun dari katilnya dan pergi ke arah meja soleknya untuk mengambil getah rambutnya.
Lepas itu, Jungkook menolak rambutnya ke belakang dan ikat lalu pergi ke arah katilnya dan meniarap sambil pegang phone-nya.
Daddy_V meng-invite Jungkook. Jungkook tanpa menunggu pun terus tekan Yes and Join.
Daddy_V: Hai, sayang~
Jay.K: Herh! Hai.. *redha dipanggil sayang*
Daddy_V: Ok~ jom kita start ya~
Jay.K: Mm.. Dua beradik tu tak on ke?
Daddy_V: Rose tu on pubg hujung minggu ja sebab busy homework kan. N abangnya pulak, ngah busy.
Jay.K: Oooh~ busy? Busy apa dia?
Daddy_V: Busy.. Bermesraan ngan tunangannya.
Jay.K: Oh ok. Wait, tunangan dia tu.. Namja ke?
Daddy_V: Yalah~ hari tu kan ada suara lain kat voice Jimin tu.. Kau dengar suara dia tu macam yeoja ke?
Jay.K: Oh k. Takde lah. Aku shock. Tak sangka dia.. Emm..
Daddy_V: Hahaha sokey~ aku faham. Kita start ya, sayang~
Dalam perjumpaan sebelum bermula perang.
Daddy_V: Eh sayaangg~
Jay.K: Please, jangan panggil aku sayang lagi? I'm straight, stupid! Jangan ajak aku ber gay ngan kau.
Daddy_V: Halaah sayang ni~ lek lah~ apa salahnya aku nak ajak ber gay ngan kau en?
Jay.K: EEEERRRRRRHHHH! *geram* lantak kau lah! Kalau aku gay.. Aku akan ambik posisi atas. Tapi aku tetap straight. Aku still suka kat yeoja huft!
Daddy_V: Wow? But, u say.. Posisi atas? Are u sure, darling~?
Jay.K: Yalah! Ish!
Daddy_V: Suara kau tak macam namja posisi atas je ni? Suara kau tu sesuai jadi posisi bawah ja sebab suara kau terlalu manis dengarnya~
Tetiba kedua pipi Jungkook memanas dan jantungnya terus berdegup begitu kencang sekali sampai nak terkeluar jantung dari badannya sebab mendengar ayat Daddy_V itu.
Jungkook: Ish! Kenapa ngan aku ni?! Oh no no no! My face! Aarrgghh malunyaaaaaaa! *bisik hati sambil menepuk nepuk kedua pipinya sebab terasa panas lagi*
Daddy_V: Sayang~? Bunyi apa tu?
Jay.K: Ekhem! Nothing. Bila nak lompat ni? *control suaranya*
Daddy_V: Oh! Kita lompat kat East Port, ok?
Jay.K: Mm..
Lepas itu, Daddy_V itu melompat bersama dengan Jay.K pergi ke arah tempat yang ditujuinya.
YOU ARE READING
Hai, Sayang [TaeKook][Malay]
Hayran KurguKenal dari sebuah games. Watak TaeKook yang ke-3. Anda tekan READ sahaja kalau nak tahu hehe~ Eh sebelum tu, dalam cerita ni ada unsur - unsur ekhem hampir 🔞 n carutan. So, yang innocent tu jangan baca eh? Kalau nak baca jugak, jangan salahkan aku...