Situasi Taehyung
(bayangkanlah please~ jangan lupa badan V besar sikit ok. Bahu lebar. Sekarang kan V dah sado 😆 eh jangan lupa jugak earrings chanel n ring silver di bibirnya)
Taehyung berjalan - jalan dengan langkah perlahan. Kedua tangannya masuk ke dalam poket seluarnya. Muka bereaksi dingin sahaja dengan mata tajamnya.
Orang awam yang lalu di tepi Taehyung itu mula berhisteria betapa kacaknya si Taehyung itu bak Anime. Ada yang pengsan, ada yang angau, ada yang cuba memikat hati Taehyung tetapi kena tolak lepas itu sendu.
Taehyung memutar mata dengan malas.
Taehyung berjalan lurus dengan gaya Cool-nya. Tetiba Taehyung ternampak seseorang yang dia kenali. Taehyung memasang muka sedingin - dinginnya. Hatinya berasa terbakar melihat orang itu.
Taehyung jalan dan buat - buat tak kenal tetapi gagal.
Seorang yeoja tinggi bak model berwajah cantik dengan rambut terurai(?) panjang beralun - beralun(?) berwarna hitam.
Bekas teman wanita pertama Taehyung.
Sowon: Bwi~? Is that's u?
V: Mm.. *deep voice*
Sowon: Waaah~? *berbinar mata sampai scan diri Taehyung* mana u dapat pakaian ni? U kerja apa? Bukan ke u berkerja di tempat tanam menanam tu n jual sayur? Tak mungkin lah u beli ni guna gaji tu kut? Waah~ u banyak berubah ooh~ *gelak kecil suka*
V: Cih! *roll eyes lalu sinis* yaa~ aku masih tetap berkerja di tempat itu jugak. N yeah~ aku dah banyak duit n beli lah. So?
Sowon: Au~ u dah kaya lah sekarang~? Baju ni bukan murah tau~
V: Yeah~ Oh baideweiiiii~ kenapa kau muncul depan aku ni? Tak payah berbasa basi *dingin plus sinis*
Sowon: Eemm~ *dekatkan diri ke Taehyung n jari telunjuk kirinya menguis nguis bahu kanan Taehyung + buat muka seperti memohon(?)* Bwi sayang~ ai datang jumpa u ni secara kebetulan~ ai nak mintak maaf kat u~ maafkan ai ya~?
V: *mendecih sinis + pandang tempat lain sambil menyilangkan kedua tangannya di dada*
Sowon: Yooouu~ *buat suara manja sambil merengek* maafkan lah ai~ ai tahu ai salah masa tu~! Kita dulu kan masih budak sekolah lagi~ Sekarang, kita buat kehidupan baru eh? Kita buat dari awal ya~? Please~ kita getback balik ok? *buat mata comel sambil pegang lengan Taehyung + mohon* ai masih cintakan u tau~
V: *tepis tangan Sowon ngan kasar + tatap muka Sowon ngan tajam* sorry. Aku tak hingin nak getback ngan kau lah pompuan! Aku menyesal couple ngan kau doh!
Sowon: V~! *merengek lalu memohon lagi* maafkan lah ai~! Janganlah macam ni u~!
V: Stop! *muka berkerut tandanya marah* kau dah berani buat macam macam kat aku, membuatkan hati aku terluka! Kau tahu tak?! Aku dulu! Saaaangaat cintakan kau. Sayangkan kau tapi.. Kau buat aku macam ni. Kau hanya mempermainkan aku tanpa tahu perasaan. Cih! Dah pandai melukakan hati aku lepas tu tinggalkan aku macam tu ja n pergi bersama ngan boyfriend kau tu. Hati aku sakit kau tahu tak? Lagi parah. Tapi lepas tu, aku dah move on walaupun hati aku masih cintakan kau dulu.
YOU ARE READING
Hai, Sayang [TaeKook][Malay]
FanfictionKenal dari sebuah games. Watak TaeKook yang ke-3. Anda tekan READ sahaja kalau nak tahu hehe~ Eh sebelum tu, dalam cerita ni ada unsur - unsur ekhem hampir 🔞 n carutan. So, yang innocent tu jangan baca eh? Kalau nak baca jugak, jangan salahkan aku...