Izinkan aku.. Aku nak tampar bibir dia ni 🌝 geram tengok bibir dia tu ufufufufufuu 🐰
K abaikan.
Back to story.
(kita sambung part sebelum ni. Ai malas nak skip skip pfft)
Pekerja sayur itu melambai - lambai tangannya di hadapan muka Jungkook itu. Jungkook masih lagi dengan reaksi terpegunnya or terpesonanya. Pekerja itu membuat muka berkerut lalu geleng kepala sambil gelak kecil.
Mana Jungkook tak terpesona pada seorang pekerja lelaki muda yang jual sayur itu.
Rambut berwarna biru dan gaya rambutnya hanya biasa sahaja sampai menutup kedua matanya. Jangan risau, kita boleh nampak matanya di celah - celah rambut dia itu. Matanya sungguh menusuk hati dan tajam. Hidungnya mancung dan ada tahi lalat di hujung bucu(?) hidungnya.
(pfffffttt! Bucu pun jadi laaah 😂😂😂😂😂😂😂😂 sori jap nak gelak)
Ada lagi tahi lalatnya di bahagian pipi kirinya, di bawah mata kanannya dekat bulu mata dan di garisan(?) bawah bibir tebalnya. Di bibirnya ada Piercing ring di tepi kirinya.
Telinga kirinya juga ada tiga subang kecil di bahagian cuping sahaja, bentuk seperti segi tiga di tindik. Telinga kanannya pula di bahagian cuping hanya satu subang sahaja.
(dah macam orang gangster dah ni)
Tapi tak boleh kalahkan dengan kedua telinga Jungkook yang penuh Piercing dan Earrings.
Bila bayangkan muka pekerja lelaki itu dah macam bak anime.
Pakaiannya? Hanya ber -T-shirt berwarna hijau dan ada poket di bahagian dada kirinya. Berseluar jeans longgar berwarna biru dan putih.
X: Helloooo~ si adik manis~ *jentik jarinya di depan muka Jungkook itu*
Jungkook: *terus sedar n kedip kedip mata polosnya*
X: *smile* kenapa? Terpesona ke tengok muka saya ni~? Ai know ai ni hensem halah halah~ *bangga n over*
Jungkook: Huh? Mana da. Terpesona tengok baju kau tu ha~ *mulut berkata lain tapi di dalam hatinya berkata lain* yaaa ai terpesona tengok muka u sebab terlalu hensem.
(tuh kan, dalam hatinya berkata lain)
X: *tergelak kecil* Ok~ pilih lah sayur apa yang awak nak~ n ini bakulnya. *bagi pada Jungkook*
Jungkook: Oh! Ok. Thank u. *ambik bakul itu n ambik sayur sayuran itu*
Yeoja1: Hai~ abang hensem~
Yeoja2: Ufufufu~ kita jumpa lagi abang hensem ehehe~
X: Haii~ *senyum saja*
YOU ARE READING
Hai, Sayang [TaeKook][Malay]
FanfictionKenal dari sebuah games. Watak TaeKook yang ke-3. Anda tekan READ sahaja kalau nak tahu hehe~ Eh sebelum tu, dalam cerita ni ada unsur - unsur ekhem hampir 🔞 n carutan. So, yang innocent tu jangan baca eh? Kalau nak baca jugak, jangan salahkan aku...